Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzePrzecież to jest stare jak świat. Takie silniki dawno były skonstruwane np przez firme DKW, Imperial-rennmotor,Commer czy w silnikach Scotta. Też mi nowosc.
OdpowiedzNowością jest to że są to teraz "boxery". Ależ się wysilili! To już polski silnik z 'wedrującą komorą spalania" jest czymś nieskończenie nowszym.
OdpowiedzW USA to oczywiście się da bo ma kto wyłożyć pieniądze na rozwój technologii. A w Polsce? O "JJ2S" słyszeliście?? To jest dopiero innowacja 2T;)
OdpowiedzOryginalna wsk 350 miała 2 tłoiki w jednym cylindrze,jednak tam była głowica po środku.Zdjęcie i artykół w gazecie automobilista chyba z 2007 lub 2008 r numeru nie pamiętam
OdpowiedzCiekawe jaka jest poj. bo sama srednica cyl. nie wiele mowi.Ale patent jest dobry ponad 300km przy tak niskich obrotach
OdpowiedzFajne to jest! :D
Odpowiedzfajne to mało powiedziane :D JAKĄ TO MA MOC!! ciekawe jak się przyjmie... oby lepiej niż Wankle
OdpowiedzEra dwupaków powraca, a wraz z nią mam nadzieję powrócą dwusuwowe motocykle motogp. To byłoby piękne.
Odpowiedz