Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeMam 200exc 12' -miod z zuzlem:) moja waga 68kg netto , moto wymagajace ale jak sie wczujesz to sama zabawa, mialem 200 z 07r. juz w tych latach byly to motocykle do przyjemnej jazdy tj.nie meczyly jak stare 2t. 200 z 10r zrobilem ok 150mth. i tu inne lagodniejsze oddawanie mocy - rewelacja.Obecnie tez 200 2t jak dla mnie optymalny motocykl - lekki nie zamocny do zabawy doskonaly.Jezdzilem sporo 250yzf 02 05 08 mega moto -jesli dbasz to masz. Mialem jakis czas 250 exc 2t 09, mooocne moto , napewno dla ciezszych odemnie.125 dobra na pierwsze moto -szkola jazdy,no i pozniej tez jesli chcemy osiagac wyniki. Bo zycie jest po to , zeby latac na MoTo .
OdpowiedzZadałem więc Młodemu pytanie : na którym będziesz szybszy? Odrzekł, iż na obu! Żmija się wyhodowała.... :))
Odpowiedzhahahaha :D spryciula z młodego xDD
Odpowiedzdobre foty!
OdpowiedzTylko 2T :)
Odpowiedz"...intuicja podpowiada mi, że na czterosuwowym 250 nie bylibyśmy wolniejsi. W 99% przypadków czterotakt będzie łatwiejszy do jazdy, będzie sprawiał więcej przyjemności i pozwoli uporać się z terenem bez stresu." Bardzo sporna kwestia, zwłaszcza to że 4t daje więcej przyjemności ...
OdpowiedzPoniekąd się zgadzam, bo ostatecznie jestem fanem małych dwutaktów. Ale dla większość czteropak jest łatwiejszy w prowadzeniu, mniej wymaga, a co za tym idzie, można skoncetrować się na przyjemności z jazdy motocyklem. To miałem na myśli.
OdpowiedzDwusuwy rządzą, a dwusuwowa 250-tka to najbardziej seksowny motocykl świata :)
OdpowiedzTo jak zwykle dzieli ludzi na dwa obozy ja kiedyś ujeżdżałem ktm 250sx i było ciężko w niektórych momentach ale jak go w miarę opanowałem to było git pamiętam jak pojechałem z kolega na ujeżdżanie on miał suzuki 250rmz i po kilku deszczowych dniach wyszło słonce było bardzo ciepło a warunki w lesie tragiczne woda w koleinach o głębokości 50-60 cm a kolein nie brakowało efekt był taki ze prawie zatarł silnik non stop na niskim biegu i wysokich obrotach male prędkości i wiadomo w 4T chłodnienie nie dało rady a ja luz następnie pojechaliśmy na podjazd o długości 2 km był to wyciąg narciarski bardzo ale to bardzo stromy i na dodatek im wyżej tym stromiej ja nie dalem rady wyjechać bo zle rozłożyłem prędkość i 200m przed szczytem musiałem redukować na 2 bieg a odkręcenie gazu skutkowało brakiem przyczepnosci no a on smignol na niskich obrotach i wdrapał się bez problemu 4T wybaczy wiecej to z pewnością ale koszty utrzymania to jakaś masakra ja serwisowałem sobie sam i 4 lata śmigałem a on ladował kasę ze aż mnie serce bolalo
OdpowiedzPomyśl jeszcze o stosowaniu znaków interpunkcyjnych ;)
Odpowiedz''Dwusuwowe 250 nie są specjalnie słabsze jeśli chodzi o moc maksymalną, ale mają z reguły bardziej ułożoną, spokojniejszą charakterystykę'' - moje odczucia są zgoła odmienne, wg. mnie 250 jest bardziej narowiste i wymagające,szczególnie w trudnym terenie ponieważ niema tak dobrego dołu więc moc jest gorzej dozowalna,i co bardzo czuć to im trudniejszy teren to coraz bardziej przeszkadza ten przeskok mocy towarzyszący otwarciu zawory wydechowego. Z całą resztą się zgadzam. Pozdro
OdpowiedzHej. Z reguły bym się z Tobą zgodził. Za większą pojemnością idzie wyższy moment obrotowy, zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów. To sugerowałoby, że 300-tka będzie łatwiejsza w obsłudze. Ale różnica w przypadku nowych endurówek na płaszczyźnie 250, a 300, nie wynika z pojemności, a z fabrycznego ustawienia motocykla. Dwusuwowe 250 stały się swego czasu bardzo popularne i w ofercie czy to KTMa czy Husky widnieją jako motocykle "dla każdego". 300 w takiej sytuacji jest konfigurowane bardziej wyczynowo i zawodniczo. Zmierzam do tego, że wszystko co mówisz jest prawdą, ale seryjne ustawienie nowych endurówek temu przeczy i dlatego TE 300 jest dużo twardsza i bardziej wymagająca niż TE 250, a obydwie Husky są też nieco twardsze i bardziej wymagające niż odpowiedniki w KTMie (szczególnie mega przyjazny EXC 250 po 2013 roku to liga sama dla siebie w kategorii "user friendly").
OdpowiedzNo właśnie,w swej wypowiedzi sugerowałem się modelami exc 250\300 06' bo takowy posiadam ,z nowszymi niestety nie miałem doświadczeń ale już sam dźwięki silnika jest trochę inny niż w moim:)
OdpowiedzJeżeli będziesz miał możliwość, to koniecznie pojeździć nowymi modelami. Mieliśmy w rodzinie EXC 250 '05 bodajże, a sam zaczynałem od SX 250 '02 i to totalnie różne motocykle :). Z ciekawostek, które zgadzają się w 100% z Twoją wypowiedzią: ponoć piekielne CR 500 mniej "kopie" niżeli CR 250, właśnie z powodu większego momentu w niskim zakresie.
OdpowiedzA wiesz moze od ktorego rocznika zmienia sie charakterystyka 2t spod ktma? Nie jest to przypadkiem 08?
Odpowiedzjuz od 2007 w gore sa zmienione np. byla zakladana juz MEMBRANA VFORCE 3 pozdrawiam
OdpowiedzTeraz to ciężko powiedzieć, bo był to proces. Ale rzeczywiście MY08 był sporym skokiem i też bym w tym roczniku upatrywał największych zmian w ostatnich czasach.
Odpowiedzno niestety dzisiejszych dwusuwow nie da sie tak ugrzecznic jak sie da ugrzecznic czterosuwy :(
Odpowiedz