Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeSednem sprawy, jest faworyzowanie japskich producentów, przepisy dotyczące opon i ciągłe nakładanie sztucznych blokad na 2-cylindrówki... Może lepiej wrócić do starych przepisów sprzed 12 lat, i proste to i ekologicznie poprawne... i jeszcze więcej widowiska... a tak będziemy mieć kolejny puchar cebeerki - p.t Moto II... Hehe... wiem, że to niemożliwe... ale warto pomarzyć...
OdpowiedzPrzypomnę ci że największy wpływ na zmianę przepisów miało zawsze Ducati i to często pod tego producenta dokonywano zmian. Ale zgadzam sie co do tego że stare przepisy były jaśniejsze i precyzyjniejsze. Nie wiem po co ten rozrost pojemności do 1000 4 cyl i 1200 2 cyl.
OdpowiedzPewnie 750- 4 cylindry kontra 2 cylindrowe max.1000 dużo ciekawsze były, na dodatek, drogowe wersje łatwiejsze do ogarnięcia niż naszpikowane programami 1000-1200, gdzie nie wiadomo, od czego zacząć przy starcie motocykla, ten przycisk/ta opcja/ czy może inna...niby dla bezpieczeństwa, ale przekraczając pewne granice nie pomoże ABS, ASR, ASP, DTC czy co tam jeszcze - jest bum i koniec...
OdpowiedzIdźcie na takie dyskusje do piaskownicy.
OdpowiedzJedno jest pewne, to na pewno nie będzie łatwy rok dla Ducati. Jeszcze niedawno wygrywali w SBK i GP a w przyszłym roku moze sie okazac że będą zamykali tyły w każdej kategorii. Ale to normalne bo jak Włochom coś sie uda to przechodzą do niekonczącego sie świetowania i lansu zamiast sie rozwijać.
Odpowiedz