Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeAle to nie jest 125 :P tylko 550 :P
OdpowiedzTo co powiecie na 1 cylinder i 61hp w 1993 roku ?? http://images.google.pl/imgres?imgurl=http :// www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Ducati%2520Supermono%252093.jpg&imgrefurl=http :// www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_supermono1.htm&h=482&w=625&sz=39&hl=pl&start=1&um=1&tbnid=63f7uoOSblP8DM :&tbnh=105&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dducati%2Bsupermono%26um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN
OdpowiedzMotocykle w Mistrzostwach Świata w Supermoto z 1 cylindra o pojemności ok 600ccm wyciągają max 80KM, i ta moc jest dostępna w bardzo wąskim zakresie najwyższych obrotów. Jak w takim razie Ducati ma z silnika o mniejszej pojemności wyjąć 100KM i to w motocyklu dla szerokiej rzeszy motocyklistów, a nie wyczynowych zawodników? Ludzie, myślcie, analizujcie :)
Odpowiedzok, ale supermoto to nie supersport:) podejrzewam, że dla supermoto liczy się inny przedział mocy/momentu co nie oznacza, że te dane o ścigaczach opartych singlach są kontrowersyjne;)
OdpowiedzZa kazdym razem zastanawiam sie nad tego typu komentarzami i ogloszeniami na np. allegro kiedy ktos wypisuje bzdury ze jego Mito czy NSR ma ponad 40 koni. Ludzie zastanwocie sie albo chociaz spojrzcie w katalogi wyczynowych crossowek 125 jaka maja moc i jak czeste zalecane sa remonty silnikow. Dla przykladu dodam ze najnowszy KTM w serii ma 40 koni jesli ktos nei wierzy oto link do opisu na scigacz.pl http://www.scigacz.pl/KTM,SX,125,2006,,2198.html
OdpowiedzZa kazdym razem zastanawiam sie nad tego typu komentarzami i ogloszeniami na np. allegro kiedy ktos wypisuje bzdury ze jego Mito czy NSR ma ponad 40 koni. Ludzie zastanwocie sie albo chociaz spojrzcie w katalogi wyczynowych crossowek 125 jaka maja moc i jak czeste zalecane sa remonty silnikow.
OdpowiedzJesli jednocylindrowe endura juz w latach 80 mialy ok 50KM, to nie widze przeszkod, zeby scigacz XXI wieku nie mogl osiagnac takiej mocy.
Odpowiedzok, ale wtedy nie potwierdza się teoria że im mniej cylindrów, tym większa pojemność w danej klasie...skoro z 549ccm=100KM to pewnie 600ccm to ok.115KM czyli tyle ile mają rzędowe 4 i V2 Ducati 748 z mocą 107KM...nie wiem czym się różni singel od twina i rzędówek w charakterystyce pracy/momencie obrotowym, ale to by dowodziło, że prostota silnika daje jednak lepsze efekty.
Odpowiedzczyli mamy pierwszy budżetowy Dukat...jeśli to nie prima aprilis, to single zjadają V-ki w przedbiegach;) problem tylko w tym, że w takich krajach jak Polska silnikiem 1cylindrowym trudno się pochwalić przed publiką;) dla wyścigów GP 125 i 250 to zielone swiatło, maszyny klas 200 i 400 jeśli takie powstaną, będą konkurencyjne dla 2suwów o ile nie szybsze...ciekawie się robi, pewnie będzie renesans singli. KTM, Mitsubishi, Ducati...kto następny? jakaś polska marka??:)
OdpowiedzHahaha, 100KM to niemożliwe :P:P:P
OdpowiedzZabawne to ciekawe jakim cudem wyscigowe 125 maja taka moc? Pozatym Ducati ma desmo samo to daje juz duza moc
OdpowiedzA co ty myślałeś, że 125 w Gp mają po 100KM? LOL
Odpowiedz100 km nie mają, ale ok 40-50 już tak. Spójrz np na Cagive Mito Evo (42 km w serii), Yamahe YZ (ok. 45).
Odpowiedzte 125tki to 2suwy a mowa jest o 4suwach w których o ile mi wiadomo moc jest relatywnie niższa:)
Odpowiedz