Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeZgodzę się w 💯 % z przedmówcami, gdy byłem młodszy zawsze marzyła mi się aprilia rs 125 06rok w górę, kupiłem to w remont wsadziłem równowartość aprili, i zawsze coś nie tak, Włochów nie chcę znać, jestem zwolennikiem japońskich marek i bawarczyków, włoskie kupuje się oczami, ewentualnie można sobie Włocha w pokoju postawić.
OdpowiedzRzędówki mają swoje zalety i wady; V-ki swoje! Chciałbym jednak zauważyć, że jednak ostatnio dominuje rzędówka, a inne rzędówki depczą po piętach V-kom o pojemności skokowej większej o 20% od rzędówek! Chciałem także zauważyć, że jak dotąd żadna cudowna włoska V-ka nawet nie ukończyła wyścigu długodystansowego, nie mówiąc już o jakichkolwiek wynikach. One są piękne jak stoją i z daleka, bo jakość wykonania jak u Włochów... Wracając do SBK; ważne tylko, by regulamin był jednakowy dla wszystkich, a nie jak obecnie i od lat faworyzuje się swoich...
OdpowiedzOooo widzę, że rzędowcom żal coś ściska i żyłki wyskakują z zazdrości, że może być coś lepszego niż rzedowa litrówka :D:D:D:D
OdpowiedzCo to za bełkot? "Panigale V4 jest najmocniejszym w historii motocyklem w tym segmencie". W jakim segmencie? Od kiedy to mamy segment 1100cc Superbike? To jest motocykl, który przewagę ma wyłącznie dzięki cwaniackim zagrywkom. V4 pojawiło się dlatego, że V2 jest niekonkurencyjne w stosunku do litrowej czterocylindrowej konkurencji. Z dokładnie tego powodu Ducati podniosło pojemność swoich V2 z 1199 na 1299. Teraz aby uzyskać 214KM bez konieczności remontu co 2 wyjazdy na tor Ducati znów poszło w podniesienie pojemności. Mówienie ludziom, że "Dajemy Ci topowy motocykl sportowy... tylko że nieregulaminowy" to robienie sobie jaj z myślącej części tych klientów.
OdpowiedzPodpisuję się "wszystkimi" palcami pod przedmówcą!! Dodam jeszcze, że jak przeliczymy te najmocniejsze konie mechaniczne na przeliczeniowy litr pojemości skokowej, to cudowne Ducati nie jest już takie wybitne. Otóż z przeliczeniowego litra wychodzi 194 KM, czyli mniej niż każdy Japończyk w tej klasie, oraz BMW i Aprilia... Poza tym, czy znowu Dorna dopuści do Superbików bocznymi drzwiami Ducati z większą niż konkurencja pojemnością??? Pozostawiam to pytanie do dyskusji kolegów motocyklistów...
OdpowiedzWażne ile ma w rzeczywistości na kole a tu japończykom brakuje choćby do Aprilii czy BMW 20 - 30 kucy. Klasa to superbike
OdpowiedzKolego.. Pewnie, że liczy się na kole, tylko każdy traci mniej więcej z 15% i nic do rzeczy tu nie ma japończyk, czy europejczyk. Jak widać w superbikach, to akurat Japończyk już zwyciężył kolejny rok z rzędu. Kolejny Japończyk depcze po piętach Ducati.. Żaden jednak z Europejczyków nigdy nie miał szans w wyścigu, w którym liczy się niezawodność, wytrzymałość i moc pod kontrolą. Tu Japończycy górują, a Ducat czy Aprila nigdy nawet do mety nie dojechały... Parchy włoskie.. Jak chcesz posiadać i tylko na nie patrzeć, to są genialne. Broń Boże nie jeździć, bo zaraz się zes..., a części dostaniesz za pół roku.
OdpowiedzJak można nie wpouścic kogoś na swój własny bal? ☺
OdpowiedzZ tego co mi wiadomo to ma powstać na rok 2019 limitowana wersja (ok. 1500 szt.) z silnikiem 1000ccm, który będzie używany w superbike.
OdpowiedzDokładnie, dla WSBK będzie wersja R o pojemności 1000 ccm.
Odpowiedz