Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeCiekawa uwaga ;) Ale nie dotyczy to Ducati, a każdego motocykla. Po prostu jestem przeciwnikiem rozliczania sie z kazdego litra paliwa. Jazda ma przynosic frajde, jezeli mam chec odkrecic, to robie to, a nie patrze z przerazeniem jak spalanie chwilowe rosnie do 14 litrow. O to mniej wiecej chodzi. W Multistradzie, jak i w kazdym pojezdzie, spalanie zalezy od stylu jazdy... ale sumarycznie nie jest duże.
OdpowiedzOczywiście, jeżdżę Z1000 więc zgodzę się w 100%. Po prostu czasami sytuacja w trasie zmusza do oszczędnej jazdy, warto żeby wtedy spalanie było w miarę niskie. Opisane spalanie, zwłaszcza w niedotartym moto jest naprawdę OK :)
OdpowiedzUwaga o spalaniu moim zdaniem nietrafiona w motocyklu turystycznym, przekłada się przecież ono wprost na zasięg... No chyba że w przypadku Ducati sukcesem jest to, że wciąż jedzie, wtedy odwołuję ;)
Odpowiedz