tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Ducati Multistrada 1200 S model 2011...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: ducatisti newbie 03.01.2022 00:00

Fajny artykuł. Nabyłem pod koniec sezonu podobną Multistradę, ale nie miałem jeszcze okazji zrobić wypadu na kilka tys. km by zobaczyć jak to jest z tym Ducati naprawdę. Przejażdżki, które uskuteczniłem pokazały, iż: - moto wygląda jak milion dolarów, po prostu jest widoczna typowa włoska sexy kreska. Jakby rysowali dla KTMa to pewnie by była petarda. Monowahacz robi dobrą robotę, ponoć nowe Multi V4 wrócą do monowahacza. - porównując z mocnymi rzędówkami z Japonii, to doznania są inne. Wibruje, trzęsie na wolnych obrotach, a jak pisał autor później jest jebnięcie, że trzeba się trzymać kierownicy. Mega zwrotny i jadący jak po sznurku przy dużych prędkościach, napindala się 200+ w pozycji wyprostowanej jak w dobrym fotelu, żadnego zginania kręgosłupa i innych pierdół, moc i wygoda. Przy nowych przepisach cięzko będzie utrzymać się w ryzach by słono nie bulić władzy. - jak ktoś lubi lans, to ten motocykl zwraca uwagę, nie można go pomylić z innymi motocyklami - dźwięk silnika, niektorzy się zachwycają Vkami, ja uważam, że R4 na dobrym Akrapie czy Yoshi brzmi o niebo lepiej, szczególnie na wolnych obrotach, gdzie jest basowy dźwięk a Multi brzmi jak rozklekotana orkiestra bez dyrygenta, jak wchodzi na obroty jest znacznie lepiej, ale subiektywnie R4 są fajniejsze w tym względzie - byle pierdoły kosztują krocie do tego motocykla (do BMW też poniekąd), kochaj i płać - jest dość szeroka, ale to w końcu turystyk - naprawy są kosztowne (patrz ceny części), serwis desmo wymagany co 24K km - znane są w necie przypadki problemów z silnikami, gdy tłoki prawie wychodzą bokiem, czy innych podobnych rzeczy, ale liczę, że to jednostowe przypadki To jak z Alfą (do topowych marek aut bym nie porównywał), śliczna, raduje oczy i serce i tak się je kupuje, licząc że będzie fajnie i bez niespodzianek na trasie. Mimo spadających cen tych motocykli ze względu na wiek, trzeba mieć świadomość, że to nie toporny japończyk i że będzie wymagał staranności i forsy.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę