Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarze"O to zadbali ludzie z Bremo." - Chyba z brembo...
OdpowiedzMylisz się. O to zadbali muzykanci z Bremy.
Odpowiedzhej nagłówki wam się powtarzają, kawasaki gtr 1400- potwory i spółka, ducati, potwory i spółka. Już głupie "nowy monster 1100" byłoby lepsze niż zjadanie własnego ogona. Pozdro
Odpowiedz169 kg na sucho i 90 kilka koni to jednak troche za malo, nawet birac pod uwage stsunkowo spory moment obrotowy i charakterystyke v2... Czekam na nowa Tuono v4... To bedzie prawdziwa rasowa wloszka...
OdpowiedzTaki komentarz wskazuje ze prawdopodobnie jedyne czym jezdzisz to palcem po katalogach producentow motocykli. Litrowy silnik w motocyklu ktory gotowy do jazdy wazy ok 190 kg to dla Ciebie malo? Juz widze jak wykorzystujesz te 90 koni w 100%
OdpowiedzNie sądzę, aby to była nie wystarczająca moc. Dla porównania, Yamaha MT 01 ma praktycznie taką samą moc (owszem, ma też nieco większy moment) a waży 260 kg. Mimo to, nie należy do wolnych motocykli. Pozdrawiam
OdpowiedzCo by nie powiedzieć budzi szacunek. Piękny sprzęt. Włoski Design w całej okazałości. Co do innych walorów nie wypowiadam się, ponieważ nigdy nie miałem do czynienia z żadnym Dukatem "face to face".
Odpowiedz