Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeZnaczy że piec Multistrady jest mało rozrywkowy? Okeeeeej
OdpowiedzChyba nie rozumiales autora. Jest za bardzo rozrywkowy jak na turystyczny moto. Jak bedziesz chcial zrobic 200KM to bedzie ci raczej zalezalo na fajnej plynnej jezdzie a nie poskramianiu tego motocykla.
OdpowiedzTo bardzo fajny moto ale zdecydowanie za drogi. Zawieszenie, hamulce itp jest wszystko ok. Moto super sie prowadzi a silnik to poezja, bardzo dynamiczny zrywny i z piekna charakterystyka. Przyczepic sie moge do skrzyni biegow powinna byc bardziej precyzyjna czasami nie mozna wrzucic biegu. Sprzeglo powinno troche delikatniej lapac i puszczac bo jest troche takie on/off. Uwazam, ze kanapa nie jest za wygodna wcale. Wiadomo, zawsze sa plusy i minusy, na pewno nie jest to badziwie, tak sie wypowiadaja tylko 15 latki albo ludzie bez inteligencji ale to w parze idzie. Moto jest za drogi jak na to co prezentuje ale jest fajny. Na minus tez nowoczesty system zegarow, ja jestem zwolennikiem bardziej czytelnych analogowych. Ogolnie fajny ale za drogi moto, silnik powala na kolana osiagami :) jest swietny.
OdpowiedzJestem ciekaw, jak się napręża łańcuch, bo nie widzę elementów regulacji. A może to jest łańcuch bezobsługowy? Bardzo nęcąca opcja.
OdpowiedzTo jest mono wahacz więc zapominasz o regulacji napięcia łańcucha. Przywilej tego rozwiązania. Wracając do tego moto. Dużo lepiej wygląda z bocznymi kuframi, sam centralny nie jest zbyt urodziwy. Ewentualnie komplet. Co do przeznaczenia - to taki lekki turystyk. Dla ludzi którzy nie chcą przejechać całej Europy, a chcą pojeździć po zakrętach od rana do wieczora. Nie interesuję nic więcej jak zabawa na zakrętach. Dla mnie super - do miasta i w okolicy. A jak się chcę gdzieś dalej pojechać zakładasz kufry - pakujesz bieliznę i kilka drobiazgów. I w drogę. Protoplasta - czyli Hypek to jeden z bardziej nie docenionych motocyklów. A Hyperstrada to właśnie inna wariacja - ogromnym plusem tego motocykla jest waga i poręczność i oddawanie mocy. Nawet jeżeli kosztem wygody - to właśnie na zakrętach pokazuje swoje plusy
OdpowiedzNie do końca tak jak piszesz, łańcuch zużywa się tak samo jak zawsze, tylko naciąganie trwa 30 sek. - luzujesz śrubę blokującą ośkę, naciągasz kluczem hakowym, dokręcasz śrubę i gotowe...
OdpowiedzOczywiście masz racje - zapominasz w tradycyjny sposób ..... . Nigdy nie byłem techniczny więc co jak gdzie trzeba przykręcić - nie dyskutuje. Bardziej chodziło mi o to że w mono wahaczu jest prościej.
OdpowiedzAha szpecjalisto. Czyli na monowahaczu łańcuch sie nie wyciąga?
OdpowiedzWłoskie badziewie.
Odpowiedzerni, uno starego to nie to samo co ducati, wierzaj mi.
Odpowiedzczym jeździsz, 20 letnią yamahą fzr? czy może za wysoko mierzę, skuter 80ccm?
OdpowiedzO którym pewnie marzysz po nocach :) Nie ma to jak konstruktywna opinia :) Pozdrawiam!
Odpowiedz