Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeNie wiem co w tym fajnego, ten silnik długo nie pociągnie, zbyt duże naprężenia na korbowody idą, istnieje również problem ze smarowaniem wszystkich tych panewek tuleji, poza tym nikt tego nie kupi bo przy poj 900cc w zwykłej rzędówce mamy około 150 kucyków, ten silnik nadaje sie jedynie na wystawę nic pozatym
OdpowiedzJeżeli ten silnik działa dokładnie tak jak na filmie to porażka, zewnętrzne tłoki idą w dół, wykorbienie idzie w górę, czyli działaja przeciwko sobie. Chyba że komora spalania zewnętrznych tłoków jest poniżej ich, a nie klasycznie.
Odpowiedznaucz się jak działa silnik najpierw !!!
OdpowiedzHmm. rozwiazanie interesujace! Tylko dla czego żaden koncern motocyklowy nie postawił na takie rozwiazanie? Ja pamietam motocykl "Drysdale 750 V8" ktory dzwięk rzeczywiscie mial niesamowity ;) Osiągi nie sa kosmiczne ale pewnie itak bedzie sie gibko poruszac. Nic tylko czekac na finalna wersje, wtedy okaze sie jak z trwałoscią! Ducati jak to wszyscy pisza jest jak ferrari w swiecie motocyklowym to czemu seryjnie nie zrobią V8? albo chociaz V6? ich jedynym osiagnieciem jest muskularne V4 w Desmosedici! Do sportu nie ma znaczenia ze duzo pali wiec???
OdpowiedzNie robią v6 i v8, bo to nie jest potrzebne, pamiętaj o zwiększeniu ciężaru, skomplikowania (więc i ceny), ewentualnych remontach etc. Stosując większą ilość cylindrów polepszamy przede wszystkim charakterystykę "siłowni"(wykres momentu obrotowego). Pomysł jest bardzo ciekawy, ale nie do końca jestem przekonany, moim zdaniem nawet 2 cylindry do normalnej jazdy po szosie zupełnie wystarczają, a korzyści płynące z prostej niezawodnej konstrukcji nie da się tak łatwo zmierzyć jak moc na hamowni. Projekt, nawet jeśli zostanie zrealizowany będzie raczej technicznym smaczkiem, którego cech doznać będą mogli tylko nieliczni, niż patentem rewolucjonizującym cały przemysł motoryzacyjny. Całe przedsięwzięcie kojarzy mi się z Hondą NR 750(wtajemniczeni wiedzą o co chodzi). Nie mniej o silniku Wankla też mówili "niedorzeczny", a jednak swoje piętno w historii odcisnął, i w niektórych dziedzinach jest po prostu najlepszy. Pozdro dla tego (tej), komu się chciało do końca przeczytać moje wypociny w całości
Odpowiedzmysle ze ducati to szajs
OdpowiedzBo po co coś robić prosto jak można skomplikować :) mi się wydaje że ten silnik będzie mieć problemy ze smarowaniem, Na pierścienie tłokowe będą działać za duże siły ścinające, do tego smarowanie tych wszystkich panewek... ciekawe jak to się będzie w praktyce sprawdzać.
OdpowiedzI mnie sie podoba :) Parametry silnika nie sa tu wazne, chodzi o realizacje ideii - brawa dla konstruktora!
Odpowiedzglupie wytlumaczenie dla jeszcze glupszej idei....
Odpowiedzgdyby wszyscy myśleli tak jak Ty, to ciągle byśmy siedzieli na drzewach
Odpowiedza na co komu moc przy v 8 ? :P tu sie liczy moment obrotowy. moze i ma 80 km :P ale pewnie dostępne na rozruszniku juz :P fajny bajer ale pewnie za duzo pali :D
OdpowiedzMoment ma słaby bo dużo ruchomym części, tak to jest jak się w gimnazjum na wagary chodzi... Ponadto jest to ciezki silnik, ktory przez duza liczbe garow duzo pali, bo na przyrost spalania sklada sie bardziej liczba garow niz pojemnosc...
Odpowiedzwcale nie będzie tak iciężki bo ma 4 korby i jeden wał. Podejrzewam że to ducati z 200 kg będzie ważyć maksymalnie co nie odbiega 750tkom
Odpowiedzsuper:) mi sie podoba! i co z tego ze mało mocy?! nie o to tu chodzi, pewnie bedzie poterzny moment. jestem ciekaw jaki bedzie dzwiek, ale zanosi sie ze niezły:D a rozwiazanie techniczne rewelacja, pierwszy raz takie cudo widze;]
Odpowiedz900cc, 8 cylindrów i tylko 80KM? Bez sensu :P
OdpowiedzAle kał!!! Krzywo i widać gołym okiem, ciekawe kto to kupi...
Odpowiedz