Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeAlbo mi się wydaje... albo brakuje kawałka tylnej tarczy hamulcowej. Magia? :>
OdpowiedzA z przodu brakuje kawałka felgi :)
Odpowiedz236 na kole to ze 270 na wale a to ok 890 km na tone z 80 kg kierowca to 20% ok wiecej niz ma bmw s1000 rr wiec ten diavel powinien byl robic 200-250 jak eska srednio robi w 3.7 to ten diavel we 3.0 szkoda ze seria niema takich parametrow .
OdpowiedzNie chciałbym Cię zmiażdżyć emocjonalnie (niech zrobi to przejażdka na Diavelu), ale Diavel w serii przyspiesza do 100km\h w 2.8 sekundy (za danymi z fabryki) ;)
Odpowiedzhehe przydałby ci sie okulista :) przeczytaj jeszcze raz mój komentarz czy ja pisałem o przyspieszeniu 0-100 km/h ? nie ja pisałem o przyspieszeniu z 200 km/h do 250 km/h
OdpowiedzWyobrażam sobie jak to ryczy... mmmm :)
Odpowiedzlicencja pilota wielkie jaja brak problemów egzystencjalnych pieluchomajtki o podwyższonej chłonności Powyższe powinni kierowcy przed jazdą czymś takim :)
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=TMDD8wXoBIo&feature=related Długo szukać nie musiałem ;D
OdpowiedzDiavel turbo od Chada ma ok 176 Nm (130 ft/lbs) Drogi Łukaszu ;P Z serdecznymi pozdrowieniami - Michał Ducati B-B :) P.S. Kiedy wpadasz do nas na kawkę? Pewnie na wiosnę jak będzie na czym pojeździć :)
OdpowiedzLiterówka :) Już poprawiamy :)
OdpowiedzA nie za mało tych niutonometrów z tą turbinką?? Chyba, że to taka dziwna i niezwykła turbinka, która dodała kilkadziesiąt koni i tylko 10 niutów ;)
Odpowiedzno jednostki się pomylili, więc tak jak komentarz powyżej, jest to co nie co więcej, dodatkowo jest to moc NA KOLE a nie na silniku... Ogólnie dla mnie bomba, choć bałbym się takim czymś jeździć po drogach publicznych.
Odpowiedz