Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarze"...Jaki jest sens posiadania motocykla sportowego, którym branie udziału w zawodach jest (przynajmniej teoretycznie) z góry skazane na niepowodzenie?" Sens jest taki że 98% motocykli sportowych w Polsce w życiu nie widziało toru. Moim zdaniem 750 to najlepszy wybór - poręczność 600 i duuuużo większe możliwości silnika. pozdrawiam
OdpowiedzJakby to miało jakiekolwiek znaczenie...kto chce kupić Gixxa, kupi Gixxa, a kto Testastretta Evolizione, kupi TSE... Za Gixxem przemawia możliwość wyboru map zapłonu,regulacja zwieszenia i wytrzymałość na głupotę "kierownika"( toto przede wszystkim)... Z Ducatem, wygląd, hamulce, zawieszenie, jednak, żeby śmigać porządnie 848, trzeba jeszcze w niego zainwestować, a to powiedzmy średnio się kalkuluje, bo zamiast inwestycji można kupić 1098/1198. Co trzeba dokupić: amorek skrętu regulowany dedykowany 848, jarzemko-śrubę rzymską do regulacji tyłu, pełen układ wydechowy+ filterek + DP ECU z mapowaniem i zhamowaniem motocykla, dopiero wtedy da się zlikwidować dziurę w momencie, która niektórych denerwuje, ja jeszcze wymieniłbym sprzęgło na suche antyhoppingowe- to koszt 1500 $... Oczywiście ja tam jestem za Ducatem nawet bez tych dodatków, miałem możliwość jazdy tymi motocyklami, i nie lubię gumowych jamników z dziadowskim hamulcem z przodu( GiXX..). Pozdr.
Odpowiedzco do spraw szczególnie mnie interesujacych napiszczcie wyniki z 1/4 mili vmax obydwu sprzetów oczywiscie mierzony np racelogiciem i czas jednego kółka na tych samych gumach pod człowiekiem potrafiacym wykrzesac z kazdej z tych maszyn absolutnie ostatnie 0.1 sekundy dajcie wykres z hamowni i zróbcie wreszczcie to jak sie nalezy
OdpowiedzHamownia niema nic do drogi, na drodze warunki sa zmienne, w hamowni nie. Dodam do tego, ze w polsce podejscie na papierek i statystyki musi sie zmienic. Jak bys co kolwiek wiedzial o motocyklach, samochodach, to wiedzial bys ze mozesz miec i 1000 koni jesli rama/przeniesienie napedu jest zle to wiekszosc stracisz na flex, rozciagajacy sie lancuch, drgania. To mechanika. Do tego przez to ze moc bedzie dostarczana nie regularnie guma bedzie tracic i lapac przyczepnosc a kazdy idiota wie ze kiedy niema przyczepnosci niema przyspieszenia. Rama z 750 to ta sama rama co w 600. Dobra rama ale w teori bedzie pod wiekszym obciazeniem z powodu dodatkowej mocy i wagi. Rama w 848 jest identyczne do 1198. Ta rama jest tez identyczna z 1198R wiec w 848 ma duzy zapas mocy. Hamulce sa lepsze, lzejszy jest od 750. 750 to 198kg suchej masy i 147bhp na silniku nie kole. 848 wazy 168kg (o 30kg mniej) i ma 134bhp na silniku i w wiecej ciagu w calosci lini obrotow wiec mozna wczesniej na moc wejsc. GSX-R750 - 0.74bhp na 1kg 848 - 0.79bhp na 1kg Roznica jest ale aby ja zobaczyc trzeba byc Bayliss, Rossi albo Corse.
Odpowiedzbaylis roosssi corse albo ja .ducat wazy 30 kg mniej?! miazga
Odpowiedzhamownia niema nic do drogi? haha nieopoiwadaj głupot co do przeniesienia tej mocy sie zgadzam natomiast moc na wale czy motocykl stoi na drodze czy na hamowni jest ta sama .
Odpowiedzgixer 75 przypiesza jak litr, a w zakrety sklada sie jak 600!!!
Odpowiedztak, tak... a świstak zawija te sreberka. Widac że motocyklem to ty jeździsz tylko na konsoli play station
OdpowiedzŁatwiej się na 750 jeździ niż na 1000, jedzie też baaardzo dobrze i podejrzewam, ze dobry motocyklista na 750 objedzie na Torze Poznań kolesia, który śmiga na 1000 z uwagi na łatwiejsze prowadzenie.
Odpowiedzjezeli miałes na mysli amatorów tozgodze sie wszystko wtakim wypadku ejst mozliwe łacznie ztym ze cbr 600 f3 wykreci lepszy czas od gsxr 1000 równiez natomiast jesli piszemy o dokładnych mozliwosciach obydwu maszyn a zatem jazdy w wykonaniu ludzi którzy znaja sie na rzeczy litr powinien byc szybszy na tych samych gumach od 750 na kolku na oko szczelam o jakies 1.5 sekundy l;atwiej sie jezdzi 750? o ile wiem moze ejstem w bledzie bo co roku sa zmiany te motocykle bazuja na tych samych ramach maja zblizona mase i reszte pdozespolów rzatem raczej 750 niejedzi sie latwiej
Odpowiedz750 ma rame z 600, wazy prawie tyle samo co 600 a ma wiecej mocy uzytkowej i top end. W lini prostej nie bedzie szybszy od litra ale na torze bez dlugich prostych 750 powinien miec przewage. Z powodu wagi moc koncowa nie bedzie az tak wazna a hamowac mozna znacznie pozniej.
OdpowiedzOpowiadasz glupoty! jest jeszcze coś takiego jak Moment obrotowy i elastyczność, tam gdzie gixer 1000 pojedzie na 3 biegu 750 bedzie musiala ciagnac na 2 zeby sie utrzymac za 1000! wiec najpierw pojezdzij na mocniejszych motocyklach a potem opowiadaj swoje herezje ;)
Odpowiedzw sumie tory sa rózne zaleznosc jest prosta im tor bedzie szybszy tym litr bedzie lepszy im tor bardziej krety i krótki tym róznice sie bardziej beda zacierac
Odpowiedzpo 1 mozna dla kazdego z tych modeli stworzyc wyscigi pucharowe po 2 nawet jesli obecnie musza startowac w klasach 1 litra to i tak sa szybsze od 600 jesli do tego dołozymy to iz moc posrednia miedzy 600 a 1000 daje ogramną frajde z zabawy na torze bo nikt nikomu niekarze na sile brac udział w wsb to mamy wspaniałe motocykle sportowe który pod zadnym wzgledem nieustepuja 600 i 1000 poza moca motocykli o pojemnosci 1 litra ,pozatym gdyby istnial program o motocyklach sportowych analogiczny do top gear napewno w tabeli bez podziału na klasy jakiekolwiek obydwie maszyny byłyby wysoko wiec wszystko zalezy od kryteriów kto jakie sobie przyjmie za priorytety co za tym idzie co komu pasuje nic pozatym osobiscie uwazam ze to swietne maszyny .
Odpowiedzpo 3 cokowleik by niepisac nieoszukujmy sie motocykle startujace w wsb czy supersportach to w zasadzie seryjne sprzęty jedynie z wygladu te motocykjle maja zmienione praktycznie kazda śrubke i ktos kto traktuje motocykle sportowe jako pasje i lubi rekreacyjnie aczkolwiek szybko smigac po torze absolutnie nipowinien brac wyników tamtych motocykli i bezmyslnie na tej podstawie oceniac sprzety seryjne w tamtych wyscigach ogromna role gra nietylko tuning 3/4 motocykla ale sam zawodnik szereg innych czynników jak wypadki itd oraz odpowiednie rozprowadzanie opony np ostatnio ruben xaix czy jak on tam sie zwie ma bardzo agresywny styl jazdy wykrecił w assen najlepszy czas jednego okrazenia podczas wyscigu a skonczył jako 14 .i dlatego własnie jest sens posiadania takiego motocykla ale dla odpowiedniej klienteli którzy bardzo dobrze znaja sie na rzeczy a zarazem maja gdzies obecne regulaminy dotyczace klas wyscigowych motocykli sportowych
OdpowiedzNazywa sie Tom Sykes! jak już coś, i potrafi z ta kawa zrobic cuda... tyle ze nowa dycha za szybko wcina opony to samo jest z bmw!
Odpowiedzwiec wlasnie ale pewne drobne róznice w technice jazdy zawodników równiez
Odpowiedzktóry lepszy? ale do czego?
OdpowiedzJak dla mnie bezapelacyjnie GSXR 750 =)
Odpowiedzczemu?
Odpowiedzbo jest japoński:)?? jak dla mnie lepszy jest dukat bo nie jest japoński:P
OdpowiedzPonieważ charakterystyka pracy R4 w gixie duzo bardziej mi odpowiada niz v2 w dukacie! to ma kluczowe znaczenie!
Odpowiedzbueheheh super
OdpowiedzWcale nie, bo GsXX- może mieć za 15 000 zł, a porządny Ducat to wyskoczyć trzeba z 25-30.000 zł...Proza życia, nie dla psa kiełbasa KLASĘ się ceni! A chiński pokemon zawsze będzie tani...
Odpowiedz