Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCzyli będzie tak, jak kiedyś z Kawą zx-6r (636 ccm) i równolegle produkowaną zx-6rr (regulaminowe 600 ccm).
OdpowiedzMówiąc krótko Ducati wymięka i tradycyjnie ucieka przez uzyskaniem wpierdolu przez podniesienie pojemnosci ponad pojemność regulaminową... Stara zagrywka i już nudna.
Odpowiedz"o większym o 100ccm skoku tłoka." Nie da się zwiększyć SKOKU tłoka o 100 CCM :) Wiem czepiam się, ale na miłość boską to jest portal motoryzacyjny więc zachowajmy minimalny poziom wiedzy o temacie na który się pisze;)
OdpowiedzHaha, pewnie, że masz rację. Skrót myślowy, dzięki za czujność. Ale przyznaj, że to by było dopiero abstrakcyjna technologia jakby skok tłoka mierzono w pojemności! ;)
OdpowiedzFakt, swoją drogą właśnie się zastanawiałem czy większa pojemność będzie się wiązać właśnie z skokiem tłoka czy średnica cylindra. Masz takie info?
OdpowiedzZ informacji do których się dokopaliśmy wynika, że zostanie zwiększony skok.
Odpowiedz