Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzerekord tego toru to 1:21 ustalony dla F1 przez Romain Grosjean. Dla motogp - rok 2013, 1:47- Dani Pedrosa na motocyklu HONDA. W 2014 najgorszy czas -23 miejsce Michel Fabrizio (ART) 1’53.116 . Czyli to wspaniale Ducati Panigale przyjechaloby w stawce 2 sekundy po ostatnim motocyklu w wyscigu - zatem w wersji fabrycznej-drogowej nie ma zadnych szans na podjecie rywalizacji. Jaki z tego moral? Kazde dane wygladaja inaczej zaleznie od tego jak sie je przedstawi.
OdpowiedzUdajesz, że jesteś idiotą, czy się mocno starasz?? jak można porównywać f1, konstrukcja za biliony oiro, motocykle motogp i tego typu rzeczy to seryjnie produkowanego motocykla, który już za nieco ponad 100 tysi możesz sobie kupić?? to są prototypy nie dopuszczone do ruchu publicznego, a poza tym są potwornie drogie i poza aukcjami typu jakis zespół upada i sprzedaje jako atrakcję swój motocykl (prototyp) to nie ma szans na kupno czegoś takiego. Nawiązanie do czasu Haydena było tylko i wyłącznie pokazaniem potencjału sprzętu. Druga sprawa proszę pokaż mi motocykl fabryczno-drogowy, który miałby jakiekolwiek szanse na rywalizację?? kupując drogową hondę cbr 1000 rr otrzymujesz kotleta, który poza mocnym średnim zakresem obrotów i przyzwoitym prowadzeniem w zakrętach oraz mocnych wyjściach z zakrętu nie oferuje nic więcej. Co on ma wspólnego z prototypem, który ma silnik V4 i jest naszpikowany elektroniką? przecież cbr ma silnik rzędowy. Przykładowa honda jest daleko w d*** za rywalami i producent ma generalnie gdzieś klientów, wyścig zbrojeń po prostu przechodzi im koło nosa, podobnie jak Suzuki, dodało ABS i klękajcie narody. Na całe szczęście coś się dzieje w innych stajniach (czy. fabryczne motocykle typu BMW s1000rr, nowa R1, zmiany w ducati).
OdpowiedzCo do cbr 1000rr: "Perfomance bikes" z maja 2014 orzekł ,że jest ona lepsza niż zx-10r .to samo pózniej stwierdzili redaktorzy "Motorrada".Również w Motormanii cbr zebrał bardzo dobre noty. We wszystkich przypadkach testowana była wersja SP.Wynika z tego,że Honda nie jest tak daleko jak się wydaje. Trzymaj się faktów a nie własnych projekcji.
OdpowiedzWszystko pięknie ładnie, aaaaaleeee.... WSBK to kategoria, w której mogą startować WYŁĄCZNIE motocykle produkowane SERYJNIE. Co za tym idzie Panigale wykręciło czas gorszy o 4 sekundy niż mistrz MotoGP dosiadający (może nie do końca, ale w 90% - mam na myśli sprytne obchodzenie zasad FIM) seryjnego motocykla. W takim świetle widać, że nowe Panigale wcale taką rewolucją w projektowaniu nie jest :) Tym bardziej, żę 4 sekundy w wyścigach motocykli to przepaść. Potencjał ten sprzęt ma, ale nie tak wielki jak Ci się wydaje, zwłaszcza że to 1300cc (a więc odpadają starty na tym w WSBK) :D
OdpowiedzRozumiem, że patrzył w lusterka czy go coś nie wyprzedza a przed zakrętami włączał kierunkowskazy i stąd te 4 sek. różnicy ?
Odpowiedz