Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeBMW to nędza w porównaniu do Aprili czy Ducati wystarczy spojrzeć na WSBK.
OdpowiedzNajbardziej mi szkoda ramy i wydechu pod zadupkiem, ale takie czasy,to w pogoni za osiągami... Niektórych muszę mocno zmartwić, Panigale nie dla każdego- jest podobno malutki jak 600... Choć stylistycznie może nie jest takim szokiem jak 999( wtedy), ale technicznie- to rewolucja...
OdpowiedzŁadne, ale nic wyjątkowego. Dlaczego wszyscy się zachwycają wyglądem? 848 i 1098 wyglądały lepiej...
OdpowiedzPrzeciez BMW to BRZYDAL !!!! Ochyda, Za to Ducatti to finezja w kazdym calu...
Odpowiedzbez przesady !!!,fakt nie jest tak finezyjny i piękny jak Ducati , ale kiedy latam na bawarce zapominam o tym jak wygląda tylko cieszę się jak zapierdziela... he.......Po przesiadce z KTM rc8 myślałem, że będzie brakowało mocy z dołu, ale 200 koni jednak daje znać o sobie. Rewelacja!!
OdpowiedzW porównaniu do BMW s1000rr to jest przepiękny motor.....a jak z jazdą? to jak zwykle głupia gadka gówniarzy którzy latają starymi japońskimi maszynami. W moim przekonaniu Ducati przybliży się do BMW , ale nie udżwignie tematu tak jak Aprilia i przegra w testach. No i oczywiście będzie walka między kawasaki&ducati&aprilia o drugie miejsce. Ale to nas raczej nie dotyczy....... bo i tak 90% Polaczków lata na japońskich produkcjach.
Odpowiedzco racja to racja ze dużo japońców w Polsce ale sytuacja sie zmienia dzięki właśnie BMW, Aprilli i Ducati. piękne to Ducati jest i jesli mialbym kupować nowy motocykl włąśnie wybór by padł na nie, nie zaleznie czy bedzie pierwsze w testach, normalne jest ze na ulicy i tak potencjału sie nie wykożytuje. oby więcej takich innowacyjnych motocykli.
OdpowiedzMasz rację, aczkolwiek 195 koni w "V" to na technicznych zakrętach trzeba się nastawić na kontrole trakcji, bo jeden mały błąd z manetką i lecimy bokiem w rów..... nie wspomnę o szarpaniu na 1 i 2 biegu. Takie oddawanie mocy trzeba po prostu kochać.....i przede wszystkim trzeba mieć doświadczenie. Z rzędówkami takiego problemu nie ma, jeżeli można nazwać to problemem
OdpowiedzA czym wy sie podniecanie ze niby 195 188kg i to jest wypas Przypomne drogie BRAVO ze GSXR k6 na papierze ma 185km i 166kg nie wspomne o wersji YOSHIMURA ktora miala 163kg i 213 koni. Dziekuje DOBRANOC...
OdpowiedzWyśpij się lepiej
Odpowiedzbmw 1000rr w testach bedzie lepszy !!!!!!!!!!!!!!! bo sa przekupione
OdpowiedzTo jak byś się karną bawarką to byś zrozumiał ,,,,,że głupoty piszesz To jest pocisk i nie ma konkurencji jak na razie dla tej maszyny. Skąd to wiem bo tego sam doświadczyłem i nie muszę opierać się na innych wypowiedziach. ..... nie ma seryjnego moto lepszego od BMW...... jak na razie
OdpowiedzNie przesadzajcie z tymi zegarami, że nie będzie nic widać. Zegary wyświetlają w dwóch opcjach czarne tło i białe napisy lub biale tlo i czarne napisy, więc wszystko można dopasować do danej sytuacji.
OdpowiedzWiększego popisu możliwości ze strony producenta chyba już dawno nie było. Po prostu podziw. Teraz mam tylko nadzieję, że Panigale skopie dupe BMW S1000RR we wszelkich testach i na torze.
OdpowiedzMoim zdaniem skopie! BMW to świetny motor, ale teraz będzie musiała Beatka uznać wyższość Ducata, a potem będzie nowa Beatka itd.:) Tak to jest. Natomiast przy porównaniach danych techicznych obu motorów doceńcie, że Ducat ma tylko 2 cylinderki...
OdpowiedzNo to cie rozczaruje. Nie skopie **** S1000RR, fakt na torze beda bardzo konkurencyjni ale na normalnych drogach tylko masochisci zdecydują sie na Ducati, Co cie tak zachwyciło? stosunek mocy do masy? BMW ma taki sam stosunek mocy do masy. Gdybyś nie czytał suchych danych technicznych to byś to wiedział, we wszystkich testach bmw pokazało ponad 200km mocy.. przy wadze na poziomie 200kg jest taki sam stosunek mocy do masy.. Czekamy na testy ile faktycznie ducati pokaże tych koniów mechanicznych =D
OdpowiedzZachwyciło mnie to jak został skonstruowany ten motocykl, niespecjalnie interesują mnie cyferki zgrabnie umieszczone w równiutkich tabelkach. Gdyby cały przemysł motocyklowy opierał się na stosunku mocy do masy, Y2K byłby wzorcem motocykla ;D. Podoba mi się, że firma pokazała wysoki poziom budując coś takiego. Chyba ciężko zaprzeczyć, że silnik jako główny element nośny i taka moc z silnika V2 są czymś zupełnie nowym i zasługują na uznanie.
OdpowiedzJeśli ducati będzie miało te 195 KM to ma lepszy stosunek mocy do masy. S1000RR waży chyba 203 kg zalany i ma 200 KM. " Niektórzy twierdzą że ma 205 KM" ale to i tak trochę gorszy stosunek niż ma Panigale jeśli będzie miała te 195 KM , niestety z tym " jeśli " bywa różnie.
OdpowiedzCiekawe czy kiedykolwiek Ty pokazałeś coś poza znajomością testów, i przeglądu prasy motocyklowej.
OdpowiedzPoczekamy zobaczymy chłopaki z MCN na pewno odpowiedzą na nasze pytania już nie długo. Ale czy to ważne? Ducati wyglada przepięknie... i jeżeli autentycznie ma 195 koni tobędzie deptał po piętach Bawarce
OdpowiedzCzyli IT zadzi.
Odpowiedzczysty seks
Odpowiedzcudo, przód jak 916/748
Odpowiedzo kurfa ale ładny kokpit .
Odpowiedzladny kokpit?a probowales kiedys napisac na iphone smsa w pelnym sloncu?tak samo pewnie bedzie ten kokpit dzialal...
Odpowiedzz reguły nezwracam uwagi na stylistyke motocykli jesli niewaze sie ona z ergonomia itd ale moj boze jaki ten motocykl jest piekny stylistyka mocno nawiazuje do moto gp zadupek jest praktycznie szczatkowy genijalne jesli paramtery sie beda zgadzac podczas testow tzn te 195 km i 188 kg z pelnym bakiem to s1000rr zyskało groznego konkurenta wlasnie chyba ze cena bedzie wynosila 150 tys co niezrozbi roznicy dla bogatych ludzi albo inaczej wrecz ejszcze bardziej ich rpzekona do dukata;)
OdpowiedzA zamiast zegarow IPHONE
Odpowiedz195 bhp czyli jakies 198 koni
Odpowiedz195 bhp czyli 195 koni czyli znając Ducati około 170 na silniku czyli około 150 na kole:)
OdpowiedzA jebał cie pies i cala wies
Odpowiedz115 koni, stary dziad za sterami i mistrzostwo WSBK teamu satelickiego. Hello Japan!?
Odpowiedz