Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzezero porownania do nowego ktm super duke 1290!
OdpowiedzDucati wg. mnie jest przereklamowane. Poza tym nie motocykl jest najważniejszy... http://www.youtube.com/watch?v=kgCOLQtQ3Lc
OdpowiedzTo całe ducati to jak Apple - bardzo drogie, i co najwyzej dorównujące japończykom, i zapewne tez czesto sie psujące. Apple jedzie na swoim fejmie, i tak samo Ducati - jest drogie bo ma być drogie bo chodzi o to by bylo towarem luksusowym dla masci bogaczy chcacych sie wyroznic.
OdpowiedzPozwolę sobie dodać, że autor pocił na niemców i ich motocykle a ducati niestety należy do grupy volkswagen taka chyba niemiecka firemka hehe
Odpowiedzco to jest apple, internetowy wyjadaczu?
OdpowiedzPorównujesz legendarną firmę(Ducati) do korporacyjnego chłamu ? Ducati to Ferrari wśród motocykli. Moim zdaniem bardzo dobrze że jest drogie, dzięki temu jest egzotyczne. Nie zobaczysz na nim byle buraka co mnie bardzo cieszy. Tu chodzi o prestiż a nie o osiągi czy cenę. Pozdrawiam
OdpowiedzSzkoda że Włosi nie zrobią czystego litra, gdyby Japonia zrobiła 1200ccm w R4 to Ducati by padło. Tu pewnie znów będzie jak z 1198, zx10r zżera go w każdym stopniu i jest o ponad 30tys tańszy, za taką kasę można już ładnie podciągnąć osiągi. Nie porównujcie ich z Gixxerem czy CBR bo to nie są motocykle na "czasie". Honda się ośmieszyła zmieniając tylko malowanie gdy inni tak idą na przód. Gixxer to moc w czystej postaci, która jest niewykorzystana. Zobaczymy jak najnowsze v2 z Bolonii poradzi sobie z R4, Ja stoję za Japonią i BMW.
OdpowiedzJak zwykle pisanina o Ducati w przypadku ścigacza oscyluje wokół prostytutek, damskiej bielizny, silikonowych biustów etc. O ile włosi markują temat muzyką klasyczną, grą w szachy i kulturą, o tyle Polscy pismacy zawżdy widzą jedynie plastik, pornosy i gargantuiczną rodzimą wiochę. Panigale wygląda na żywo niezwykle jest gwiazdą czerwonego dywanu i zapewne odniesie marketingowy sukces (niech o tym świadczy np. zainteresowanie nim podczas targów w Warszawie) natomiast Polacy chcą koniecznie zrobić zeń pornogwiazdę. Szkoda że nawet polskie przedstawicielstwo postanowiło wplątać polską tuningową wiochę (styl urody hostess) do kanonu sztuki;/
Odpowiedzkazdy ma swoje zdanie , na temat roznych marek motocykli ,ja jezdzilem juz na wszystkich markach oprocz bmw . ale jakos nawet mnie do niego nie cisnie .od trzech lat jestem uzytkownikiem 1198. zrobilem na nim 44 tys kilometrow i zadnych usterek nie mialem takze chwale sobie ten motorek a raczej marke ducati., i nie bede porownywal tego sprzetu do japonczykow. dla mnie ducati jest prestizowa ale i najlepsza marka motocyklow
OdpowiedzOdgłos silnika dwucylindrowego totalnie mnie zraża do tego motocykla, nie ma to jak dzwięk 4 cylindrowego ścigacza najlepiej japończyka /prawie jak w F! odgłos/, miałem najnowszą R6 to wiem o czym mówię w odróżnieniu od teoretyków z tego forum bo jest ich tu 95% i najwyżej na motorynce siedzieli. Jesli chodzi o włoski motor to tylko MV Agusta F4 tylko bo ma V4. Ten V2 z ducata chodzi jak silnik w WSK 175..traktor.
OdpowiedzCo Rafałku, ojciec kazał ssać i teraz masz komplexy i piszesz bzdury...
OdpowiedzIdioci nie rosną na drzewach z tego co widzę :)
OdpowiedzCzłowieku,przecież MV Agusta F4 ma silnik czterocylindrowy,ale rzędowy,nie V4 O.o
Odpowiedzpewnie lata z kolegami po wsi na starej zdezelowanej cbr 600 f4 :-)
Odpowiedzhahaha..... rozbawiłeś mnie do łez... dawno nikt z siebie nie zrobił takiego idioty :D gratuluję porównania rzędowych japońców do samochodów ("F").
Odpowiedzmoto wyglada za****** ale co z tego skoro tak jak i inne sportowe motocykle ducati cechuje go ekstremalna pozycja jezdzca. Wiem bo sam sprawdzilem mieszkam w uk i mialem okazje posiedziec na tym moto na targach jak ktos jest normalnego wzrostu 180cm albo wiecej to pozamiatane tak samo bylo z poprzednim modelem super wygladal ale po godzinie jazdy mialem dosyc nie mowiac juz o jezdzie po miescie. Prawda jest taka ze producencji zapomnieli kto kupuje motocyjle nie rossi czy stoner ale normalni ludzie ktorzy chca nimi jezdzic na codzien.
OdpowiedzMotockl prezentuje sie bardzo fajnie, ale smieszy mnie fakt, ze NAGLE Ducati stwierdzilo: ''Kur.. Panowie musimy dac sobie spokoj z paskami rozrzadu, suchym sprzeglem, stalowa rama i twarda klamka sprzegla, bo juz nikogo nie dorwiemy...'' Nawet zrezgnowali z pieknych wydechow pod zadupkiem i poszli w strone FATALNYCH XXI wiecznch wypierdkow pod silnik... Szkoda, caly urok/mit marki pryska, za 3-4 lat stwierdza pewnie, ze nie beda robic juz V2 lub jak kto woli L2 i wskocza w V4, a moze rzedowa 4 Panowie... Mam nadzieje, ze Mostery i Streetfighter opra sie nowm technologiom...
Odpowiedzsuche sprzegla napewno bedzie mozna zamowic w opcji
Odpowiedzna pewno nie;P
OdpowiedzDo autora. 1199 posiada standartowe (mechaniczne) sprzeglo antyhopingowe. EBC jest tylko dodatkiem majacym na celu jeszcze lepsze zlagodzenie mmentu hamujacego poprzez chwilowe otwarcie przepystnic i zwiekszenie obrotow przy redukcji. ;)
Odpowiedztylko te lusterka jak w chińskich maxi skuterach mi nie leżą a poza tym jest ostry i czerwony jak devil's malina :D artykuł brzmi jakby był sponsorowany, V2 niestety nie ma już przyszłości, powinni rozwijać V4, jest filigranowy i wreszcie ma wydech we właściwym miejscu, idealny będzie pod Toma Geja Kruza ;)
OdpowiedzLordzie Vader, sensory wykrywają wysokie stężenie pieprzenia od rzeczy.
OdpowiedzTa ciekawe jak to bedzie jeździło. Mowić i pisać to se mogą. Każdy nowy superbike mial kopac dupe S1000RR i ****. Tylko zx10r jest w stanie powalczyć... Jeśli ta maszyna jest tak zaawansowana technicznie to juz nie chce myslec ile będzie kosztowała głupia regulacja zaworów. I ogolnie jak się zacznie to jeb*ać na potęgę to wiecej bedzie części na allegro niż motocykli. Chociaż tak jak ktoś wspomnial, Ducat-iści to lekarze albo prawnicy, bo mają kasy od groma. I stać ich na te swoje naprawy, i inne wynalazki. Już pół ludzi z forum Ducati sprzedaje swoje pachnące nowościa 1198, bo chcom być być najszybsze i żeby nikt ich nie wyścignoł.
OdpowiedzAle szanowny kolego jak widzisz w WSBK w SST 1000 BMW S1000R dostaje po karku i to całkiem konkretnie. Oczywiście we wszystkich pochodnych pisma MOTORRAD zawsze jest zwycięzcą ale wszędzie gdzie gazety są niezależne Francja, USA, Włochy, Hiszpania już nie jest tak słodko. Sam jestem jeszcze właścicielem BMW które co prawda wystawiłem na sprzedaż i mogę powiedzieć tak to jest naprawdę dobry motocykl ale z pewnością nie tak wspaniały jak można przeczytać w Niemieckich pismach.
Odpowiedzdwa lata temu posiadałem ducati 848 i byłem nim zachwycony ale ten model 1199 to jest po prostu BAJKA !!!
OdpowiedzŁooo shhh... znowu jakieś włoskie zuo? Nie kupujcie stukati!
OdpowiedzJa tam fanem Ducatów nie jestem, ale Panigale zdecydowanie ma to coś... Jakby mnie było stać, to kto wie.... Jedno jest pewne, Ducati już zaciera ręce, bo zrobili coś naprawdę fajnego.... A jak ktoś marudzi, to jego problem. "It's beautiful"
OdpowiedzBoczo jak zwykle w formie - ostatnie zdanie mnie rozłożyło :).
OdpowiedzMnie też....Boczo coś chyba wypił....ale dobry dzieciak z niego...:-))))... Pozdr.
Odpowiedzwyglada jak 125cc, lipa motocykl. z boku moze i ladny...ale z przodu....polewka
Odpowiedzczy tylko mnie boli to ze nie przylansuje sie z jakąś fajna duperką na plecach pod najjaśniejszym klubem?
OdpowiedzIlość zanawców DUCATI w Polsce jak widzę jest większa niż roczna produkcja tej marki.
OdpowiedzA teraz dodam cos od siebie! Może jestem zboczony czy skrzywiony ale mnie ten motocykl nie fascynuje! Wyglad to kwestia gustu! żaden dukat mi sie nie podoba. Wole te brzydkie ale do bólu praktyczne niemki. Motocykl bedzie bardzo konkurencyjny tylko na torze! Czyli typowa domena Ducati. Poza torem bedzie motocyklem dla bardzo bogatych masochistów. Komfort jaki zapewnia dukat w przypadku S1000RR czy chocby japonczyków jest zerowy. Co do silnika fakt może to i najpotęzniejsza V2 ale nikt jeszcze nie sprawdzał tej mocy na hamowni!!! jak ogólnie wiadomo dukati zawsze dodaje sobie konie na papierze. Ja czekam z niecierpliwoscią na pojedynek z S1000RR bo wiem że itak bmw wygra bo pod wieloma wzgledami góruje nad dukatem(Dukat-V2)190kg i 190km +/- przeciwko (BMW-R4)200kg i 200km +/-
OdpowiedzJezdziles chociaz 1098 lub S1000r czy twoje wypowiedzi sa zaczerpniete z tego co przeczytales? Mi sie wydaje, ze jestes typowym teoretykiem internetowym.
OdpowiedzS1000RR owcorse! na 1098 ani 1198 nie bo nie lubie motocykli dla masochistów. Nigdy nie bylem fanem V2.
Odpowiedzciekawe co w tym motocyklu sparcieje jako pierwsze?
OdpowiedzJak zwykle dupkowaty właściciel...i głupkowate komentarze...lub odwrotnie...
OdpowiedzJanek Testastretta jak zwykle broni honoru marki, mimo, że wszyscy wiedzą, że Dukatami jeżdzą prawnicy i dentyści :D
OdpowiedzHahahaha...jestem może nieco inny, bo zwykłym burakiem, mam co nieco tylko doświadczenia w tym i owym, ale daleko mi do prawnika, a z lekarza mam tyle , że mi baba do jednego odeszła :-))))...A reszta znajomych: brat Aprilia RSV 1000 - rolnik, Rysiek rolnik - ok. 10 sztuk. Ducati... Luzzz.... Trzymajta się :-) i nie jeżdżę tylko na Ducati, czasem i na enduro...
OdpowiedzTo tłumaczy bardzo wiele...
Odpowiedzstawiam na gumowe osłonki kabelków wychodzących z lag/lagów
OdpowiedzDrogi pokaz siły. Motocykl nie do faktycznej jazdy, ale do bycia rarytasem. Wiadomo jest przecież, że BMW będzie lepsze. Na prawdę wierzycie, że to będzie król porównań?
Odpowiedznie będzie a już jest! skoro BMW jest takie zajebiste to czego nie wygrywa w WSBK? jakoś nawet w MMP nie wygrało, najlepiej mu wychodzi tylko we własnym pucharze:)
OdpowiedzPuki co nie było żadnych porównan z panigale! więc raczej to wypowiedz na wzrost i spuchlizne! BMW wygrywa we wszystkich pucharach. W stockach nie odnosi sukcesów? w Le mans? itp? na jakiej planecie ty żyjesz? itak bmw wygra wszystkie porównania.
OdpowiedzPanigale w pierwszych testach na torze kręciło czasy na poziomie superbikowego 1199 Checki- po co porównywać z zatem z badziewiem BMW? Równają do najlepszych, a jak zrobią za rok wersję superbikową to dopiero pozamiata.
OdpowiedzChyba ty zyjesz na innej planecie............ 2011 WSBK: Ducati 14 wygranych, 11 pozostale 4 marki. 2011 SuperStock: Ducati 8 zwyciestw, BMW tylko 2. Obudz sie!
OdpowiedzŁącznie Ducati w kategorii Superbike zgarnęło 300 zwycięstw, 155 Pole Position, 753 miejsca na podium, 13 indywidualnych tytułów mistrzowskich oraz 16 tytułów mistrzowskich jako producent.
OdpowiedzNa logike jak BMW może miec jakies tytuły skoro zbudowało S1000RR w 2010roku! helołłł jest 2011!!!!! w pierwszym sezonie i pierwszym roku produkcji bmw wygrało odrazu Stock1000. Na kolejne zwyciestwa poczekamy do sezonu 2012.
OdpowiedzCo wygralo? jeden wyscig? Czy zabawy w kotka i myszke na polskim podworku? Dokladnie jest rok 2011 wiec sobie sprawdz ile zwyciestw nalezy w ROKU 2011 do Ducati a ile do BMW. Podalem ci w poprzednim poscie ale chyba nie rozumiesz. Nawet oczywistych faktow nie mozesz pojac.
OdpowiedzNie jeden wyscig wygrało 9-na 10wyscigów w sezonie 2010 w pucharze fim stock 1000. Czytam to co piszesz! w sezonie 2011 tez liczyło sie w stawce tylko dukati i bmw.
OdpowiedzDla ulatwienia podam ci jeszcze adres: http://www.worldsbk.com/en/season.html
OdpowiedzCzekajcie zatem ; )
OdpowiedzTego zawsze mi brakowało hihihihihihii... Pozdr.
OdpowiedzCzy jakie kolwiek porównanie od 2010roku wygrało dukati? We wszystkich fachowych pismakach wygrywa S1000RR dlaczego?
OdpowiedzZ prostego powodu. Do testow uzywaja motocykli w podobnych przedzialach cenowych. S lub SP to max. co biora z Ducati. Pomyslales kiedys jakby porownali 1198R z BMW, co by bylo? R to ''niebo a ziemia'' w porownaniu z S/SP. Chyba sie poprostu boja porownac, ha ha ha.
OdpowiedzZ prostego powodu. Do testow uzywaja motocykli w podobnych przedzialach cenowych. S lub SP to max. co biora z Ducati. Pomyslales kiedys jakby porownali 1198R z BMW, co by bylo? R to ''niebo a ziemia'' w porownaniu z S/SP. Chyba sie poprostu boja porownac, ha ha ha.
Odpowiedz65tys zl za bmw a 95tyś za dukati w wersji s to podobny przedział cenowy? Jak do BMW dołozysz te 30tyś zł różnicy to wciągnie dukata nosem nawet w wersji R która kosztuje kolejne 30tyś zł wiecej. Szkoda sie przegadywać.
OdpowiedzPatrzysz na polskie ceny kolego. W UK BMW kosztuje niecale 14k GBP, 1198s niecale 15k GBP. I TO JEST TEN SAM PRZEDZIAL CENOWY, a nie to co w Polsce importerzy sobie narzuca.
OdpowiedzAle ja jestem polakiem! i kupuje motocykle w polsce i interesuja mnie polskie ceny!
OdpowiedzGhost rozkładasz mnie po prostu...ale cóż żyjemy na innych planetach :-)....Trzymaj formę :-)))))))... Pozdr.
OdpowiedzGhost, przypominasz mi bardzo w tym względzie typowego oglądacza TV- łykasz papkę bez opamiętania... Kiedyś się tak mówiło: TV- kłamie (kiedyś zawsze, a teraz ubarwia...)... Jakie to ma np. dla mnie znaczenie, czy typowego fascynata Ducati...żadne... i tyle, temat jest o Ducati, nie BMW.. Dla mnie Bmw odeszła wraz z HP2 Sport... Moje pytanie brzmi, dlaczego zawsze się wyskakuje z porównaniami, które z reguły nie mają najmniejszego znaczenia przy wyborze tak różnych motocykli???
OdpowiedzJanku temu ludzie cały czas pisza o porównaniu bo to te dwa motocykle ze sobą konkurują. Ja jako fascynat bmw uważam że Ducati to świtny motocykl ze sportowym rodowodem ale tylko na tor. Hp2-sport to klasa sama dla siebie. Tu nie chodzi o TV, bo wszystkie gazety na swiecie nie są raczej przekupione. Moge sie zgodzic ze motorrad.de faworyzuje rodowita bmw ale jaki miało by w tym interes MCN czy mototorcycle usa? Fakt jest faktem. Ty tego nie dopuszczasz do siebie bo jestes fanem ducati. Jeśli kochasz sie masochizować na dukatach po normalnych drogach twoja sprawa ale nie wmawiaj innym że takie motocykle są najlepsze.
Odpowiedz:-)))))))... narazie to Ty wmawiasz, e to właśnie BMW hihihihihiihihhihiihihi.... Poważnie, to Panigale pod względem stylistyki, podoba mi się powiedzmy tak sobie( jak dotknę to zobaczę), ale pod względem techniki + elektroniki, to to za mądre dla mnie i stanowczo i zdecydowanie mówię NIE - to nie dla mnie...pozostanę przy 999+ Mydelniczka Paso 750....i tyle Pozdr.
OdpowiedzW klasie Superbike nie ma motocykli dla normalnego zjadacza chleba. Czy to będzie CBR, GSX-R, R1 to trzeba wydać kwotę około 60 tysięcy. A w przypadku 1198 cena wynosiła około 75 tysięcy. Więc w jednym i drugim przypadku kwota może być duża. Ale to też nie są motocykle dla normalnego zjadacza chleba do jazdy do pracy czy wycieczki za miasto - oczywiście można tylko poco jak są tańsze i lepsze moto do tego celu. To są moto przeznaczone dla pasjonatów sportów co w weekendy biegają na tor i czerpią z tego przyjemność. A wracając do Ducati jest po prostu piękny, jeżeli jeszcze jeździ jak poprzednik to dla mnie nowy król torów. Sam w sobie
OdpowiedzOczywiście moja pomyłka 11198 jest w cenie dostępna ok 95 tysięcy
Odpowiedzprzecież to jest czysty seks!
OdpowiedzJezdziłem kiedyś ducati model 998 . Cóż wrażenia z jazdy były tylko że mało przyjemne , motocykl szarpał łańcuchem przy obrotach poniżej 3000tyś , pozycja za kierownicą leżąca (nadgarstki poddały się po 4 kilometrach ).Krótko mówiąc , przyjemność z jazdy żadna .Różnica między moim gsxr1000k7 a ducati 998 to tak jakby porównać fotel bujany babci(gsxr) do nie heblowanej deski(ducati).Być może nowsze modele są wygodniejsze ale tego nie wiem . Pozdrawiam wszystkich właścicieli ducati.
OdpowiedzNowe modele nie są o wiele wygodniejsze. To są motocykle do zapierd...a, a nie do komfortu.
OdpowiedzSzukając komfortu, po co motocykl??? Jednak rzeczywiście, najwygodniejszym Superbikowym Ducati do tej pory to seria 749/999, potem 1098/1198, na końcu 748/998, jakie będzie Panigale, nie wiem, ale kolega siedział i coś mówił o gabarytach 600-tki... Pozdr.
OdpowiedzDucati zawsze bylo mocne w gębie. To na pewno dobre motocykle, ale przy tych cenach jakie to ma znaczenie dla normalnego zjadacza chleba? Będzie jeździłę Gixxerem, albo Cebrą bo zabawa nie mniejsza, a koszty o jedno zero niższe.
OdpowiedzMocne w gębie ale jakoś w SBK niefabryczny zespół Ducati zniszczył konkurencję a GSX-r to motocykle dla plebsu. Znaczenie ma takie że w bezpośrednim porównaniu na torze na Ducati czujesz się jak byś był w przyszłości a taki GSX-r stoi w miejscu. Serio
OdpowiedzSzkoda że temu (pół fabrycznemu zespołowi) sezon wczesniej kilkakrotnie wybuchł silnik.. ahh pocieszające :D
OdpowiedzDokładnie 2 razy, ale w tym roku ani razu, za to w S1000 rr wybuchały nie tylko w wyścigach, ale i w testach... Tylko, że nie napisali o tym w polskich gazetach( o wybuchach Aprilii, BMW i Yamahy), ciekawe dlaczego??? Pozdr.
OdpowiedzTo skad ty to wiesz? dział prasowy tych marek ci sie przyznał czy sami testerzy? człowieku jakie ty glupoty opowiadasz. Fakt w sezonie 2011 nie wybuchł zaden silnik w superbikach za to w Stockach1000 kierowcy dukatów to nadrobili wybuchami.. :D
OdpowiedzOd kolegów testerów...Napewno Ty znasz Petera Evansa...Wybuchały wybuchały...:-))))))) zapytaj Oskaldowicza :-))))) Pozdr.
OdpowiedzJanek, koles powyzej nie ma pojecia nawet z kim i o czym pisze, wiec nie ma co tlumaczyc internetowym znawcom.............
OdpowiedzJestem normalnym( w miarę ) zjadaczem chleba, chodzę w podartych spodniach, i wojskowych glanach, ale 2 sztuki Ducati jest- jest :-) ahahahahha... A poważnie wszystko zależy od priorytetów, akurat Tobie pasuje Gixx, za mniejszą kasę, bo masz inne wydatki-priorytety..., a dla kogoś innego właśnie Ducati będzie większym priorytetem...nie obchodzą koszty, które wcale nie są zresztą dużo większe... Pozdr.
OdpowiedzEee... Na razie to tylko umiejętnie prowadzony PR. :-) Czekam na opisanie wrażeń przez kogoś kto już się przejechał tym cudenkiem. :-) Wprawdzie na BMW S1000RR przejechałem raptem kilkaset kilometrów to wiem, że jezdzi sie nim super i w miescie i poza miastem (nie jezdzilem na torze) i nawet dla przecietniaka jest do opanowania. Czy Panigale bedzie takie samo przyjazne w obsludze? Czy konstrukcja, ktora sie nie sprawdzila w tym sezonie MotoGP jest zastosowana wlasnie w Panigale?
Odpowiedz