Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzei co ? i nic... pojawiła się wersja Panigale anniversary, ale o drugim moto cisza.... ? czy może jednak coś przegapiłem ?
OdpowiedzAle przez te 5 lat swoje na tym trendzie zarobi. Kto pracował w korpo ten wie, że badania rynku i tabelki rzadko się mylą. Kto obserwował Apple ten wie, że dłuuugo myślano, że firma jedzie na geniuszu Jobsa. Aż do procesów z Samsungiem, kiedy musieli zacząć ujawniać swoje badania rynkowe, testy konsumenckie etc.. Byli dwa poziomy nad konkurencją w tej dziedzinie i koszą miliardy. Uważam, że Ducati zna rynek motocyklowy daleko lepiej niż najbardziej nawet kompetentni i entuzjastyczni redaktorzy polskiego portalu motocyklowego. &
OdpowiedzW pełni się zgadzamy z podsumowaniem i w sumie to samo napisaliśmy. Chcielibyśmy zobaczyć np. mniejszą Multistradę, ale pewnie badania rynku sugerują, że bardziej opłaca się zrobić większego Scramblera ;)
OdpowiedzNa Multistrade 800 czekam od momentu pojawienia sie 1200. Fajnie ze ktos uwaza podobnie jak i ja ze taki motocykl jest potrzebny. Tylko... nie zabija sie kury znoszacej zlote jaja, pojawienie sie 800tki oznaczaloby ogromny spadek sprzedazy 1200, dlatego tego Ducati nie zrobi :/ Ale moze w koncu otworza im sie oczy ze takie duze motocykle nie sa potrzebne przecietnemu Kowalskiemu. Czekam tez na Kawe Z800SX... ale wtedy padla by sprzedaz Z1000SX... dobrze ze jest kilku producentow ktorzy lepiej rozumieja potrzeby rynku/motocyklistow.
Odpowiedza może po prostu firmy celują w inna klijentele? Nie taka o posturze przerośnietego broilera??
Odpowiedz