Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeNo tak - widzę w wypowiedziach na forum i w tytule artykułu typową dla polskiego światka motocyklowego cechę: motocykl to MUSI BYĆ COŚ! To maszyna, która przenosi do innego świata, subkultury, LWG, palenie gumy, winkle i Tor Poznań 2 razy do roku. Ja - oraz zapewne bardzo duża część motocyklistów u nas w kraju - jeżdżę sobie statecznym japończykiem do pracy żeby w korkach nie stać, ciut mniej za paliwo płacić i lasem pooddychać jak do rodziny na wieś jadę. I ta "nuda" japończyka jest tu najbardziej pożądana: jest relatywnie tani (będę porównywał z europejską konkurencją, nie z chińczykami) - w obsłudze, serwisie i zakupie, ma długie okresy międzyprzeglądowe, jest wygodny, bezawaryjny i wystarczająco szybki.
OdpowiedzJeżdżę japończykiem i mogę to robić 24/24 więc raczej o nudzie nie ma mowy.
Odpowiedzto nie motocykle są nudne tylko ich KIEROWCY, często o mentalności 30letnich emerytow - katować, upalać, ogólnie - nie nudzić sie - mozna na każdym sprzecie, poczynajac od tgb orion 101, przez mz, cross-a, na gsx-r konczac; wszytsko zalezy od tego jak sie jezdz...i ;) ))niestety, coraz gorzej bywa z kierowcami, w szczegolnosci wyprężonymi jak struna, przedwczesnie stetryczałymi wlascicielami beemek z kompletem srebrnych kufrów, którzy dostojnie suną asfaltami stolicy...
OdpowiedzPlus biały szczękowiec i kurteczka bmw z odblaskami...
Odpowiedzsłuszna uwaga...bmw gs to nie motocykl, to stan umysłu...;)
OdpowiedzNie wiem czy motocykle robią nudne, ale quady (jakby nie patrzeć to też motocykl tylko czterokołowy) na pewno. Pod względem stylistyki wieje nudą, zero jakieś finezji, odważnych zabiegów stylistycznych. Wystarczy popatrzeć jak wyglądaja np. quady KTM, Can-am, polaris scrambler xp. Już nawet nie wspominając tego, że już kilku producentów posiada w swojej ofercie silniki V2. A japońskie? Tylko kawasaki się odważyło, a reszta klepie dalej te jednocylindrowce. A jeśli udać się bliżej ku motocyklom, to bardzo lupię customy jak i różne eksperymenty. Tutaj znowu przywołam can-am z jego ciekawym wynalazkiem, czyli can am spyder. Seryjnie produkowany motocykl trójkołowy, który jak czas pokazał był strzałem w dziesiątkę. Wielu ludzi po prostu woli 3 kołowce z wielu powodów niż jednoślady, a ilu producentów oferuje takie pojazdy? Aż jeden z Kanady co ciekawe już w kilku wersjach (sportowy, turystyczny, sportowo turystyczny - czyli jednak jest na takie coś zapotrzebowanie)...
Odpowiedzlubię* nie lupię. :D
OdpowiedzMyśle, że caościowo, biorac pod uwagę osiagi, niezawodnosc, walory uzytkowe - japonczycy robia bezdyskusyjnie najlepsze motocyke. koniec kropka.
Odpowiedzbezapelacyjnie, do samego końca, mojej Yamahy lub mnie :D
OdpowiedzAbsolutnie sie zgadzam - bezdyskusyjne !
OdpowiedzJa również - bezdyskusyjnie !
OdpowiedzAle tu chodzi o to czy nudne, a nie czy dobre... ludzie czytajcie dokładnie i myślcie trochę...
OdpowiedzNudny nie może być dobry - jeśli mowa o motocyklu :)
OdpowiedzA palcach jednej ręki można wymienić ciekawe produkty - reszta to typowe, często porządne - ale właśnie nudne motocykle. Ja od motocykla oczekuje frajdy z jazdy. Ktoś inny bez awaryjności, czy ekonomi. Bardzo jestem ciekawy tej MT-09 jak będzie jeździł bo jeżeli nie będzie jeździł agresywnie - jak przystało prawdziwego streetfightera - to znaczy że Japończycy nadal się nie nauczyli i będą robić porządne masowe motocykle - na które z tego co pokazują statystyki jest co raz mniej klientów
Odpowiedzhmm, sadzilem ze to kierowca jezdzi agresywnie a nie motorek...łagodnie mozna pojechac na scigaczu a agresywnie na cbf600, ale moze sie nie znam..
Odpowiedzłał, bardzo dogłębna analiza ;)
OdpowiedzTen kombinezon w galerii wymiata - można coś takiego kupić w PL? kask też? pozdrawiam. L.
OdpowiedzŻółty dobrze gada, dac mu ryżu. Zawsze zastanawiałem sie czemu japonce produkują taką nudna masowke a teraz pojawia sie cien szansy ze sie to zmieni ;)
OdpowiedzTu zaczyna się odpowiedź na to pytanie :" Do tego dochodzi strona biznesowa. Proszę mi wierzyć..." Myślę,że to subtelne nawiązanie do wytworów bmw i ducati.
OdpowiedzHmm, ciekawe w takim razie ze BMW co rok podbija rekordy sprzedazy?
OdpowiedzA ile produkuje rocznie?
OdpowiedzBylo gdzies na Scigaczu, jakies 130 tysiecy rocznie jesli dobrze pamietam? Ale nie chodzi o liczbe tylko o trend.
OdpowiedzTrend można sztucznie wykreować, tak działają firmy w branży motoryzacyjnej.
OdpowiedzNo tak ale nie jesteś w stanie sztucznie pompowac trendu i mody samym marketingiem. BMW GS jest na rynku juz 30 lat i nie sprzedawalby sie przez tak dlugi okrs czasu tak dobrze gdyby nie był dobrym motocykem.
Odpowiedzjuż było tłumaczone wiele razy,że bmw powinno zamienić kolesi od marketingu z inżynierami to mieliby dobry sprzęt,w sumie jednym zdaniem socjologia pryska( na początku )pomijając kwestie pieniężne to i tak taki polaczek woli vw golfa czy opelka zamiast toyoty,bo jest po prostu za głupi na technologię,różnice w społeczeństwach sa zbyt dużę swoja drogą nie porównywajcie rynku europejskiego z azjatyckim/amerykańskim bo na danym obszarze dana marka może nie prowadzić działalności,np. japońskie auto dostępne w polskich salonach obecnie to pewnie mniej niż 5% dostępnych na całym świecie a przecież jeszcze 20 lat temu nie było mowy o nich,co najwyżej sprowadzeniu z niemiec,którze zresztą nierzadko wydawali sprzęty sprowadzane zza ocenau,pozdro kawa rządzi :)
OdpowiedzCi kolesie są też pewnie obecni na tym forum.
Odpowiedz