Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzewedług mnie kacił go i tłok stanął zablokował wał czyli jednocześnie łańcuch i koło :D
Odpowiedzi zerwał linke sprzęgła lub zaspawał kosz sprzegłowy,baw sie rowerem dalej moze
OdpowiedzWitamy pospolitego "nożownika" forum motocyklowego. Zamiast wytłumaczyć od razu atakuje i wyrzuca. Baw się sam może...
Odpowiedzwedług mnie kacił go i tok stanął zablokował wał czyli jednocześnie łańcuch i koło :D
Odpowiedzwedług mnie kacił go i tok stanął zablokował wał czyli jednocześnie łańcuch i koło :D
OdpowiedzPowodem był powód powodujący powstały pokaz ;]
Odpowiedzi to jest dobry powód zeby nauczyc sie stopala , a co do filmiku to tak samo jest z kobietami jedziesz sobie wszystko fajnie az tu nagle brak kontroli i gleba ,
OdpowiedzCo się stało, a no finalnie łańcuch się zerwać musiał i zblokował koło.
Odpowiedzto by silnik sie nie zatrzymał
OdpowiedzAle z jakiegoś, kolejnego :P , powodu mógł nagle szarpnąć i łańcuch się zerwał
Odpowiedzw kazdnym jednym motocyklu moglo się to stać nie ważne czy stary czy nowy.
OdpowiedzIdiota!Stara maszyna i czerwone pole.Jak to co?Tłok nie wytrzymał no i sru a potem zablokowany korbowód i wał i napęd stoi jak zamórowany a razem z nim koło.Miał więcej szczęścia niż rozumu ot co.
OdpowiedzU mnie nie ma już czerwonego pola...wyblakło, dlatego nie kręce bo na różowym wiocha jechać :P
OdpowiedzJesli masz zablokowany wal to wciskasz sprzeglo i lecisz dalej.
OdpowiedzTak się dzieję jak ktoś bezrozumny kreci starego parcha na czerwone pole ;)
OdpowiedzPowodem była nadmierna prędkość.
OdpowiedzDziękujemy za opinię eksperta :)
OdpowiedzZauważyłem, że coś tu jest nie tak. Typ zapieprza starym trupem 200 na drodze publicznej , na której odbywa się ruch i Wy go chwalicie??
Odpowiedza skad wiesz jakie tam bylo ograniczenie (jezeli w ogole bylo)?
OdpowiedzBo widzę, co to jest za droga. Przy drogach bez ograniczeń prędkości nie ma drzew.
OdpowiedzJak kręcili tak stary sprzęt poza czerwone, to nie spodziewaj się, że korty będą całe...
Odpowiedzja miałem kiedyś podobnie, tyle że przednie koło mi przy 200 "rybę" złapało. Prawdopodobnie coś z gumą przednią. Generalnie jak zobaczyłem motocykl to ściągnęło mi oponę przednią. Na szczęście też udało się zrobić lowslide'a. Szacunek dla stroju że wytrzymał. Wrażenia "naoczne" podobne jak na filmie powyżej. Ktoś wie czemu mogło zacząć mną miotać na prostej drodze?
Odpowiedzkoledze w bandycie przy 200 korba zrobiła dziurę w silniku i olej pod koło tylne poszedł. bardzo podobnie to wyglądało z tym że on utrzymał motor
OdpowiedzMiałem podobny przypadek też cbx 750,pękł wąż olejowy, olej lał się na tylne koło ,wąż jest połączony miska olejowa - rama i do góry do chłodnicy oleju ,to był sprzęt :)
OdpowiedzCO sie stało bardzo proste nie dało sie go wysprzęglić poniewaz widac na asfalcie olej musiala sie śruba od miski odkręcić i tak oto zapiekło tarcze na koszu sprzęgłowym Ps. śruba od miski moze sie odkręcic z róznych powodów wibracji itd WIEM BO W GSXR 750 SRAD MI SIE TAK STAŁO materiał przemęczony lata robią swoje ;) Pozdrawiam
OdpowiedzMasz racje tylko silniki z turbina automatyczna maja śrubę dogorywającą która ma za zadanie odcinać wyssane palce w Gsxr 750
Odpowiedzmotocykl swój rozum ma i powiedział dość ;)
OdpowiedzJeżeli , nie dało się go wysprzęglić, to możliwe że skrzynia biegów się posypała, może koszyk sprzęgłowy popękał i zblokował,
OdpowiedzMiota nim jak szatan ale szacun . Motor pewnie stał kupe czasu za duży wisiłek na starca może jak by sie dał oswoić motorkowi to by za nie przestał pracy
Odpowiedz... bo to honda
OdpowiedzNie trzeba tak do tematu podchodzić, każdy producent ma w swojej ofercie motocykle które są w miarę niezawodne w porównaniu do reszty (w większości) nowych, chujowych motocykli, ale i starych pełnych wad. Ja mam Ntv RC33 i silniczek jak złoto, wał kardana i wyje**** na wszystko, wiem że mogę nią jechać na wyprawę po równiku bez większych obaw, i z kilkoma narzędziami.
Odpowiedzpanie to sworzeń nie podaje tłoka na silnik
Odpowiedzpanie to sworzeń nie podaje tłoka na silnik
OdpowiedzW takim wypadku obstawił bym że spadł łańcuch i przyblokował zarówno koło jak i silnik...
Odpowiedzeksplozja silnika +tylne kolo zalane olejem - to byla przyczyna.
OdpowiedzPrzestańcie dublować artykuły, wczoraj było o tym na stronce Motormanii...
OdpowiedzCoś musiało zablokować skrzynię biegów...
Odpowiedzmorał bajki, nie kręć staruszka po czerwone pole. Ale tu chyba łancuch zablokował koło.
Odpowiedz