Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeoni tam na drogówkach lataja? jakie czasy kręca i jakie zmiany w moto sa dopuszczalne tzn ile wiecej koni jest?
OdpowiedzPucharowicze ścigają sie na oponach z homologacją m.in.(Metzeler Racetec) Best lap Valdiego na torze Poznań 1:35,900sec. Czasy czołowych zawodników to ok.1:37sec tj.pierwsza trójka.Jeśli chodzi o modyfikację to podobnie jak Stock`ach zmiana map sterownika (wtrysk/zapłon) wymiana układu wydechowego,filtr powietrza,sety podnóżków,quickshifter,przełożenie ,rollgaz etc.Dopuszczalna była również zmiana zawieszenia tj. przód:cartridge kit-tył cały amortyzator.Praktycznie zero ingerencji w mechanikę jednostki napędowej mimo teg motocykl legitymował sie mocą w granicach 200koni na kole oraz 115nm momentu!!! S1000RR rządzi:)
Odpowiedzczad:) 1:35:9 rewela ale wydaje mi sie ze takie markowe puchary najlepiej jakby były robione tylko i wyłacznie na seryjnych setach bez zadnej ingerencji w cokolwiek bo wystarczy ze komus zabraknie hajsu na jakis d.ps i juz własciwie niema wiekszych szans zakładajac ze zawodnicy wyciskaja 100% z maszyn no i potencjalny nabywca s1000rr by wiedział dokladnie co dostaje w seri po tych wsyztkich przeróbkach to juz sie robi sporo inne moto od seryjnego
Odpowiedzhmmm: rollgazu oraz filtra powietrza nie można było wymieniać w Pucharze BMW.
OdpowiedzPowermed- http://olsztyn.naszemiasto.pl/forum/watek/304342,890,fwid,fkid.html super !!!
Odpowiedzno to Sikora jest na pewno zadowolony z współpracy :):):) ciekawe czy dał sie namówić na odkurzacz :):)
Odpowiedz