Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeBez komentarza i odbioru. Mam nadzieję, że będą w przyszłym roku. Masz tu adres i wyzwij ich na pojedynek. Z całą pewnością narobią w gacie przed fakerem. http://superbikeschool.com
OdpowiedzCiekaw jestem obiektywnej i rzeczowej opinii jakiegoś uczestnika. Byłem na 2 szkoleniach (na Kulikowisku odbytym w deszczu oraz w Jastrzębiu na 'szkoleniu' polegającym generalnie na samodzielnych jazdach po torze). Na żadnym nie nauczyłem się/nie dowiedziałem się absolutnie nic z techniki jazdy (poza tym co sam sobie ćwiczyłem w czasie jazdy - w Jastrzębiu bo na Kulikowisku nie było szans na ultra śliskiej nawierzchni) - generalnie pieniądze wyrzucone w błoto. Dużo nauczyłem się nie na żadnym szkoleniu tylko z rad instruktorów w Lublinie, którzy są obecni na zwykłych sesjach. Ciekaw jestem więc jaką inwestycją jest ta gruba kasa na szkolenie CSS, w końcu nikt nie nauczy się jeździć w kilka godzin choćby nie wiem ile za to zapłacił, a patrząc choćby na pozycję na motocyklach na większości zdjęć to mam nadzieję że to z początku szkolenia :)
OdpowiedzTo ja powiem, bo byłem na dwóch poziomach (1 i 2) w 2013. Cena wysoka, ale dostajesz bardzo dużo. Przede wszystkim przyswoisz bardzo dużo informacji, wykonasz praktyczne ćwiczenia i w efekcie wiesz co i jak masz ćwiczyć, nawet gdy potem przyjedziesz sam na tor, albo polecisz na serpentyny. Korzyść ze szkolenia nie kończy się w chwili gdy wyjeżdżasz z toru, ale jest trwała, bo po prostu wiesz czy dany element zrobiłeś dobrze czy źle i wiesz to sam, a nie musisz słuchać pseudo "rad" specjalistów. No i trenerzy, są na prawdę full profesjonalni i ja jeszcze lepszych nie spotkałem (wliczając w to nawet moje doświadczenia z jazdy na nartach i z nurkowania). CSS nie uczy żadnej wiedzy tajemnej, oni uczą tego jak działa motocykl i jak powinien działać kierowca. Tyle tylko że robią to na prawdę bardzo dobrze. Tak drogo, ale jako pakiet szkolenia jest warte tych pieniędzy, bo program jest super, trenerzy pro, organizacja na najwyższym poziomie. W tym roku ćwiczyłem materiał z poziomów 1 i 2, w przyszłym roku na wiosnę robię 3. :)
OdpowiedzUściślając, pan na filmie mówi, że to już 40 lat bzdetów i kilkadziesiąt tysięcy osób, które poświęciły swój czas i pieniądze na te bzdury. To również zawodnicy najlepszych klas w najbardziej elitarnych wyścigach na całym świecie. No, ale jak widzę za niskie progi dla ciebie i na biegi kontrolne w Słowacji i na Panonii. Nie zmienia to faktu, że w dalszym ciągu to tylko twoje, hejterskie niczym nie podparte zdanie.
OdpowiedzTeraz tego dziadka skoro tak się wyuczył trzeba poslac z Grandysami na Slovakiaring się przekona co dało mu szkolenie za 4 koła
OdpowiedzStandard pod artykułami CSS... Zaraz się tutaj pojawi gros zakompleksionych, małych ludków podobnych do ciebie o ambitnym i dźwięcznie brzmiącym nicku - faker, sraker czy coś w tym stylu. Jak nie masz co robić to się rozbierz i popilnuj ubrania, a nie piszesz bzdury o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia cieciu.
Odpowiedzprzyjedź 27.08 na Brno albo jak już wspominałem 10.09 na Słowacje z Grandysami zobaczymy czy Ty masz pojęcie czegoś się wyuczył na superbike school , łatwo mnie znaleźć Biały sprinter czarne S1000RRR z napisem Faker, czym będziesz zebym wiedział kogo zdublować. a do żadnych superbike school nie uczęszczałem
OdpowiedzUuuuuu. Biały Sprinter, czarne BMW ( nie RR tylko nawet RRR ) i do tego ksywa faker przed którą drży cały padock. Daj spokój człowieku, aż mi ciarki przeszły. Przepraszam nie wiedziałem ;) Przyznaj proszę tylko jedno, lub mnie popraw. Jak zresztą sam wspomniałeś, nie uczestniczyłeś w css. Wnioskuję więc, że nie masz pojęcia o tym o czym piszesz. Nieprawdaż?
Odpowiedzbo szkoda czasu na takie bzdety, Ty byłeś zademonstrujesz czegos się nauczył
OdpowiedzUściślając, pan na filmie mówi, że to już 40 lat bzdetów i kilkadziesiąt tysięcy osób, które poświęciły swój czas i pieniądze na te bzdury. To również zawodnicy najlepszych klas w najbardziej elitarnych wyścigach na całym świecie. No, ale jak widzę za niskie progi dla ciebie i na biegi kontrolne w Słowacji i na Panonii. Nie zmienia to faktu, że w dalszym ciągu to tylko twoje, hejterskie niczym nie podparte zdanie.
OdpowiedzJestem ciekaw dlaczego uważasz, że takie szkolenie to "bzdety" ? Co według Ciebie jest alternatywą tych "bzdetów" dla ludzi, którzy chcą podnieść swoje umiejętności w jeździe ?
Odpowiedzjechać na normalny tor, taki prawdziwy, jak Brno Slovakiaring czy choćby Poznań beznadziejny z racji ekipy rządzącej,a nie jakies radomie czy kisieliny i inne jastrząbie bo to nic nie warte, wypalona na darmo benzyna, stracony czas, cała energia psu w dupe, na takich małych torach nikt się nic nie nauczy, chyba ze chodzi o utrzymanie równowagi na motorze
OdpowiedzPrzecież uczą w Poznaniu, a to szkolenie odbyło się w Jastrzębiu. To jest dużo większy obiekt niż Radom. Poza tym szkoła uczy jazdy w zakrętach. Prędkość odgrywa tam drugorzędną rolę. Jeżeli emocje ci już opadły to powiem, ze naprawdę można sie mocno u nich zdziwić. Prozaicznie proste dodanie gazu w zakręcie, okazuje sie w konsekwencji dosyć trudną czynnością. Tzn odkręcić możesz zawsze jak sie podoba. Sztuka zrobić to dobrze. A to tylko jedna z wielu rzeczy, które tam poruszają.
Odpowiedzojojoj, jak wy gazu nie umiecie nawet dodac to oczym my tu w ogole mówimy, CSS powinni zmienić nazwe z Subebike school na ''kalectwa na motorach'', zawsze mówiłem, ze co najmniej 90% posiadaczy nie powinno ich nawet dotykać,a o dosiadaniu nie powinno byc mowy, bo na moto jeździć to cza umić, ale ludziom nie przegadasz żeby się zajeli czyms innym bo akurat do tego nie każdy się nadaje a tak na marginesie tor Brno prowadzi takie szkolenia za 900zł
OdpowiedzNie takie i nie za 900, ale mniejsza o to. Nawet nie wiesz w jakim jesteś błędzie z tym gazem. Wybaczam ci. Doskonalenie techniki jazdy wymyślono właśnie dla tych 90%, którzy chcą się rozwijać w technice jazdy i dlatego właśnie uczestniczą w takich zajęciach. W końcu nie każdy urodził się fakerem. Twórca CSS to Keith Code. Chcesz polemizować z jego wiedzą i planem szkoleniowym? Ten dziadek jak to nazywasz, występujący na początku filmu jest w stanie zrobić z tobą na torze wszystko, podkreślam wszystko na czym chcesz i gdzie chcesz. Trenerzy californi są naprawdę niesamowici i powie ci to każdy kto brał udział w szkoleniu ( łącznie z zawodnikami ) Moja osobista konkluzja jest taka, że 90% ludzi którzy nie mają pojęcia o czym mówią nie powinni się wcale odzywać. Stwarzali by przynajmniej pozory, że coś sobą reprezentują i, że mają coś mądrego do powiedzenia. Ty w każdej ze swoich wypowiedzi pogrążasz się bardziej. Raz, że nie masz pojęcia o czym piszesz, bo nigdy nie byłeś w css, dwa nie wiesz nawet gdzie, jak i czego uczą. Do tego wszystkiego przytaczasz jakieś karykaturalne i absurdalne argumenty podkreślające bezsensowność szkoleń motocyklowych.
Odpowiedzjedyna okazja żeby się o tym przekonać zbliża się dużymi krokami, bierz tego dziadka i dawaj choć na ta słowacje z grandysami, zobaczymy czyje będzie na wierzchu
OdpowiedzBez komentarza i odbioru. Mam nadzieję, że będą w przyszłym roku. Masz tu adres i wyzwij ich na pojedynek. Z całą pewnością narobią w gacie przed fakerem. http://superbikeschool.com
Odpowiedzspękałeś. oni pewnie będą za rok żeby takich frajerów jak ty i reszta walic na kase, po to właśnie są, zasada jest prosta jak ktoś siada na motor i od razu czuje blusa to nie potrzeba mu zadnych szkól, reszcie z kolei nawet CSS nie pomorze i wszystko w temacie
OdpowiedzMały jesteś i głupi. I takich jak ty jest u nas duzo, dlatego nasze wyscigi są w tak głębokiej d***.
Odpowiedznajgorzej jak się odzywa frajerstwo co motory zna tylko z telewizji
OdpowiedzMyślisz że jak masz pedalską ksywkę, białego sprintera, S1000RR z kontrolą trakcji którym robisz 1.45 w Poznaniu to od razu jesteś kozakiem?
Odpowiedzjak bym jezdzil 1:45 to bym pyska nie otwierał, co do ksywy to raczej twoja gejem zalatuje
OdpowiedzNo to pochwal się ile robisz na kultowym Poznaniu ;) I podaj jakieś weryfikowalne źródło.
Odpowiedzniestety nie mogę tego zrobić dla ciebie, ale za to mogę zrobić cos innego, sprawdz sobie wyniki z ostatniej pannoni z 26.08.14 z Grandysow, byłem pierwszy z polakow,chłopcy którzy lataja poznan poniżej 1;39 byli za mna w czarnej d***
OdpowiedzNo sprinterem i RRem się pochwaliłeś a wynikami z poznania już nie? Pannonia mnie nie interesuje, bo pewnie jechałeś na skróty...
Odpowiedzmnie z kolei poznan nie interesuje
OdpowiedzFaker - jeśli potrafisz, dajesz radę, wszystkiego nauczyłeś się sam i jesteś dobry - ciesz się. I pozwól się cieszyć innym że się uczą - lepiej tak niż na cywilnych drogach. I jeszcze jedno - chcesz być traktowany poważnie? Nie koguć. Jeśli jesteś tak dobry jak mówisz wystarczą twoje wyniki, nie musisz ich podkręcać gadką. Jest takie przysłowie z krową... Nie bądź krową.
Odpowiedz