Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeniech mi jeszcze ktoś wyśle art. ze ścigacza do przeczytanie to zabije - pozdrowienia ze śląska
OdpowiedzKamila ! Gratki za świetne moto i oby jak najwięcej takich kobiet jak Ty ;)
OdpowiedzJeżeli ktoś był by zainteresowany to mam na sprzedaż praktycznie nówkę http://tablica.pl/oferta/honda-cbr-600f-c-abs-2012r-salon-polska-gwarancja-dodatki-CID5-ID2B0VP.html CENA DO NEGOCJACJI
OdpowiedzA ja już ją mam. Pierwsze 1300 km na liczniku i po prostu cudo! ;) Bardzo fajny motocykl, nie za duży, nie za mały, nie za ostry i nie za łagodny, czyli coś w sam raz dla mnie :) Przesiadka z CB 500 powodowała pewien respekt i dobrze ale teraz czuję się na niej tak, jak sobie wyobrażałam, że będzie. Jedyny kłopot, to akcesoria do nowej Cebry... Pewnie jest zbyt nowa i czegoś takiego, jak oryginalne crash-pady autorzy na razie nie przewidzieli. Może to obciach do takiego moto dla niektórych. Ja mam "wyrzeźbione", wyglądają na oryginał i jestem zadowolona :) Na inne akcesoria typu stelaż pod kufer też trzeba będzie poczekać chyba albo kombinować, a ciepło już jest i czas wybrać się na jakąś dłuższą wyprawę, bo moto aż się o to prosi :) Pozdrawiam wszystkich fanów CBR600F!
Odpowiedzpewien stary wyjadacz powiedział, że moto poniżej litra to sprzęt niemęski (delikatnie powiedziane). Jeżdżę od kilku lat HD XR1200 i wziąłem na próbę do testów cbr600f podekscytowany ostatnim wypadem na tor w Poznaniu, gdzie uczyłem się opanować swojego xr-a na winklach. Zgadzam się w 100% z Boczem, wcześniej nawet nie chciałem patrzeć na przecinaki, na cbr jednak poczułem się jak w idealnie skrojonych butach. CBRka eFka jest zajebista, lekka poręczna i przewidywalna. Widać nie pojemność jest ważna, ale ogólny fun z jazdy i uśmiechnięta gęba. Właśnie ją kupuję.
Odpowiedzwitam wszystkich motomaniaków! Od 3 lat jeżdżę F4i z 2001r, jestem super zadowolony i pewnie nowy CBR też jest świetny, ale nie przemawia do mnie jego stylistyka, najgorsze jest to, że z wyglądu przypomina Suzuki... Mogli bardziej popracować nad wyrazistością swojego bestseleru.
OdpowiedzMam pytanie jak f4i spisuje się w trasie przeloty dzienne ok 300 , 400km
OdpowiedzDzienny przelot 1200 kilometrów bez specjalnych wcześniejszych przygotowań. 400 km to wyprawa dla zabawy na CBR-e . Zrobiłem nią po podwórku 10 tys. km w tym sezonie. Myślałem ,że nic wygodniejszego od VFR-ki na długa trasę nie trafię , a tu miłe zaskoczenie , 600F to bardzo sympatyczne jeździdełko . Po winklach też.
Odpowiedzty chyba żartujesz porównując VFR do CBR.... VFR momend z dolu V4 o taaaak, do turystyki 100 razy bardziej przydatna... Cbr ok jest wygodniejsza od innych sportow R6 czy 636, ale to nie turystyk i mowiac ze po 400 km nie boli cie nic w zyciu ci nie uwierze czlowieku chocbys byl z tytanu, nadgarstki nie wytrzymaja, chyba ze to 400 km po autobahnie 160km/h
OdpowiedzNie ma problemu . Zaczął się drugi mój sezon na CBR-ce . Możemy się umówić ( prócz czerwca ) . To nie kwestia wiary a polatania . Nie mam w zwyczaju wypisywać bzdur na forach . Porównałem VFR-kę i CBR-ę bo je po prostu używałem i to intensywnie ,a nie jedynie porównując ich parametry :-). To różne moto . CBR a daje radę . Ps. Żeby śmieszniej było poganiałem po prawie tych samych terenach co autor tekstu. W tym roku uszczegółowić chcę mapę zwiedzania i rozszerzyć o dawne dalekie wyprawy ( na CBR-ce :-) ) ! Dobrego zakończenia sezonu !
OdpowiedzA ile On KOszuje Mniej wiecej ?
OdpowiedzJa się wypinam? :P a gdzie tam ! Ale dziękuje za komplementy :)
OdpowiedzTaak 9km prostej z tworoga na koszęcin idealnie gładkiej drogi no i kalecka gdzie na jednym z parkingów leśnych co niedziele można spotkać wręcz chmary motocyklistów i kilka osób na jednym kole jeżdżących w te i spowrotem, często tam bywam ;)
OdpowiedzMotocykl jest całkiem fajny ale spróbujcie kupić, w tym sezonie będzie trudno.
OdpowiedzDlaczego? Są problemy z dostępnością? Pewnie o jazdach testowych można zapomnieć...
OdpowiedzIle to dzieło paliwa na setkę pochłania?
OdpowiedzDruga taka cudna prosta w okolicy to z Miasteczka na Świerklaniec. A tak wogóle, Boczo, to na Śląsku jakość nawierzchi jest jedną z najlepszych. Przeleć trasą średnicową, A4 albo trasami północnej części Śląska (o niektórych już wspomniałeś) - cudne tereny motocyklowe - i dla cruisera i dla przecinaka. Pozdrawiam
Odpowiedzwyglądem GSX-F ma nawiązywać do GSX-R, podobnież CBR-F do RR, natomiast suzuki jest bardziej nastawione na turystykę (szczególnie wersja GT), a honda na sport. Zależy kto co woli. Mogli by GSRa 600 ubrać w owiewki i efekt był by ten sam.
OdpowiedzMi się ten motocykl podobał od samego początku. Tym czasem wszędzie czytam, że a to za słaby, a to hornet w owiewkach albo że jest brzydki jak noc. Niektórych nigdy nie interesowały super sporty i nie potrzebują latać w 7 sekund do 200 na jednym kole. Jak ktoś chce motocykl o sportowym charakterze i wyglądzie to jest to całkiem ciekawa pozycja przynajmniej na papierze moim zdaniem.
Odpowiedzładna lala ale bywało że ładniejsze wiozłem na Fz6 hahaha
OdpowiedzBoczysław drzewko się nazywa Bonsai, a nie Banzai. Poza tym bez zarzutu, moto OK, dziewczyna OK, styl jak zawsze do pośmiania. Pozdrawiam.
OdpowiedzRacja z drzewkiem, wybacz ;) Już poprawione.
OdpowiedzArt przeczytam późnie , narazie starczyło mi siły tylko na zdjęcia , piękna kobieta .
Odpowiedzcały scigacz pl , dajcie testowac motocykl komus kto sie kompletnie na nim nei zna a pozniej napiszcie recenzje , PARTACZE JAKICH MALO Z WAS WIECIE CO NIE ? NAROBCOIE SWEET FOTEK I ZAMKNIJCIE SIE Z GIMNAZJALISTAMI W KOLKO ADORACYJNYM JAK ZAWSZE ZENADA I BLAZENADA
OdpowiedzNarzekać każdy może, ale tylko idiota narzeka nie podpierając swojego zdania argumentami. Kolejny nie groźny hejter, który narzeka na ścigacza a mimo wszystko wchodzi i czyta artykuły. Dla mnie gościu zasada jest jedna: Nie podoba Ci się? To wyp..... Masz inne portale które może Ci się bardziej spodobają :] Chociaż wątpie bo nawet nie wiesz co Ci się nie podoba, jakoś nie napisałeś nic konkretnego...
OdpowiedzWracaj na swój zacofany blog za cofniętych umysłowo, a motocykle testuj na klawiaturze w grach komputerowych, zamiast wypisywać takie pierdoły. Test eFki już był na scigaczu z tego co pamiętam.
OdpowiedzNIE ZESRAJ SIE :*
OdpowiedzPrecz duszo nieczystego chlopa odciagnietego od szambiarki lub od pluga, tutaj jest portal tylko dla ludzi oswieconych z pasja. Wsiadz na swego ogara czy tam TSke czy jakiegos jakomataszi natato 49ccm i fruwaj, nie zasmiecaj swym zacmionym umyslem tej stronki.
OdpowiedzW następnym teście easy_rider przetestuje Kamilę, już wkrótce ;]
OdpowiedzDobre poczucie humoru. + dla ciebie. Pani Kamila ładnie się wypina ;>
OdpowiedzWcześniej Suzuki pokazało swoje GSX-650F i wtedy już było wiadomo że można. Natomiast ta Honda deklasuje GSX i wygląda na maszynę, która przejdzie do legendy.
Odpowiedztrudno powiedzieć by gsx-f był motocyklem tej klasy co cbr-f, suzuku jest duzo słabsze i znacznie cięższe a co za tym idzie raczej mało sportowe, w końcu wywodzi sie z bandita, sprzęta który nigdy nie aspirował do miana motocykla sportowego ;0
OdpowiedzŚwarna na cuda! :D Tylko nie wiem kto/co bardziej, koleżanka czy może CBR'a? :))
OdpowiedzLasencje jaką wyrawaliście na cebrze nonono :D
Odpowiedz