Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeNie będzie problemu z mechanizmami do XR-1000. Jeżeli chodzi o paragon, trzeba udowodnić, że kupiło się kask w polskiej sieci dealerskiej. Serdecznie zapraszamy! :)
OdpowiedzCzy można serwisować także starsze kaski, wycofane z oferty (SHOEI XR-1000)? Czy nie będzie problemu np. z dostępnością mechanizmów do niego jeśli wymiana okaże się konieczna?
Odpowiedzkomu wieje temu wieje, ja mam shoei qwest i jest mistrz - jakoś nie wieje... ;)
Odpowiedzschuberthy dają mobility program i to jest kierunek. a shoei te wizjery reguluje, reguluje i reguluje i wiecznie wieje, wieje i wieje. dorośniecie do schuberth'a ;-)
OdpowiedzSchuberth mimo że to równie markowa firma to dba o klientów czyszcząc im tylko kieszenie ;)
Odpowiedztrzeba miec paragon? Bo ja swoj oczywiscie zgobilem
Odpowiedznie trzeba mieć paragonu. W zeszłym roku byłem i tylko pytali gdzie kask zakupiony. W tym roku też się wybieram.
Odpowiedztrzeba miec paragon? Bo ja swoj oczywiscie zgobilem
Odpowiedz