Bezpłatna akcja serwisowa SHOEI i premiera kasku NEOTEC
Kontynuując tradycję lat ubiegłych, na IV Wystawie Motocykli i Skuterów w Warszawie (2-4 marca 2012), SHOEI oferuje możliwość bezpłatnego serwisu kasków zakupionych w oficjalnej sieci dealerskiej.
Specjaliści SHOEI będą obecni przez cały czas trwania Wystawy na stoisku SHOEI Polska i udzielą wszelkich porad dotyczących konserwacji, użytkowania i pielęgnacji kasków.
Bezpłatna akcja serwisowa SHOEI jest przeprowadzana na wszystkich najważniejszych wydarzeniach motocyklowych; imprezach wystawienniczych, zawodach czy dniach otwartych sieci SHOEI w całej Polsce.
Bezpłatny serwis obejmuje:
- Sprawdzenie i regulacja mechanizmów wizjera przy użyciu specjalnej szyby regulacyjnej oraz narzędzi serwisowych (bezpłatna wymiana mechanizmów mocujących w przypadku zużycia).
- Sprawdzenie działania mechanizmów wentylacji (bezpłatna wymiana) w przypadku zużycia).
- Konserwacja wszystkich uszczelek i elementów gumowych przy użyciu specjalnego silikonu, używanego również w japońskich fabrykach.
- Sprawdzenie ogólnego stanu technicznego kasku (wraz z wyściółką).
- Czyszczenie kasku.
Bezpłatna akcja serwisowa SHOEI będzie prowadzona przez przeszkolonego technika posiadającego Certyfikat Serwisowy B, przyznawany przez japońską fabrykę i upoważniający do wszystkich napraw poza ingerencją w wypełnienie EPS i skorupę kasku.
Wydarzeniem wyczekiwanym przez fanów marki będzie polska premiera nowego kasku szczękowego NEOTEC. Jest to pierwszy model SHOEI z blendą przeciwsłoneczną, niezwykle wszechstronny i zaawansowany technologicznie kask premium, który już od marca dostępny będzie u Dealerów SHOEI.
|
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeNie będzie problemu z mechanizmami do XR-1000. Jeżeli chodzi o paragon, trzeba udowodnić, że kupiło się kask w polskiej sieci dealerskiej. Serdecznie zapraszamy! :)
OdpowiedzCzy można serwisować także starsze kaski, wycofane z oferty (SHOEI XR-1000)? Czy nie będzie problemu np. z dostępnością mechanizmów do niego jeśli wymiana okaże się konieczna?
Odpowiedzkomu wieje temu wieje, ja mam shoei qwest i jest mistrz - jakoś nie wieje... ;)
Odpowiedzschuberthy dają mobility program i to jest kierunek. a shoei te wizjery reguluje, reguluje i reguluje i wiecznie wieje, wieje i wieje. dorośniecie do schuberth'a ;-)
OdpowiedzSchuberth mimo że to równie markowa firma to dba o klientów czyszcząc im tylko kieszenie ;)
Odpowiedztrzeba miec paragon? Bo ja swoj oczywiscie zgobilem
Odpowiedznie trzeba mieć paragonu. W zeszłym roku byłem i tylko pytali gdzie kask zakupiony. W tym roku też się wybieram.
Odpowiedz