Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeBariera zabija... a nie czasem ON się zabił o barierę? problem barier jest brutalnie prosty. Można by dodać dodatkową listwę poprzeczną na dole i to bu zapobiegło "szatkowaniu" ale cena tego rozwiązania jest zbyt wysoka i nieadekwatna do przewidywanego spadku wypadków śmiertelnych w statystykach. Brutalne i tragiczne, ale niestety ekonomia wygrywa z rozsądkiem.
OdpowiedzW Austrii rozwaza sie dodatkowo zamontowanie specjalnych gum na tych energochlonnych barierach. Testy ponoc wypadly pozytywnie.
Odpowiedzwidziałem jak koles zlamal reke ktora wpadla mu w ten pionowy slupek trzymajacy poziome barierki "energohlonne". Gdyby byly te dolne barierki, to nic by sie nie stalo i kolegi z reka i policjantowi... Od tej dolnej podpory mozna sie odbic, natomiast metalowy slupek... probuje przeciac cialo i natychmiastowo zatrzymac wpadajacy na niego przedmiot w miejscu
OdpowiedzOstatnio modne są bariery z lin stalowych, owszem wspaniale zatrzymują samochód. Ale jak wygląda motocyklista po wpadnięciu na nią ? Raczej nieszczególnie, jak kilka schabowych. Powinni tego zakazać. http://www.youtube.com/watch?v=ENyHmQKeL_g
OdpowiedzPrzykre :( Szkoda, że dopiero tekie tragedie zwracają uwagę (oby) na znany od dawna problem. Przecież my, motocykliści stanowimy spory odsetek pojazdów korzystających z dróg. Mamy prawo oczekiwać działań zmierzających do poprawy naszego bezpieczeństwa.
Odpowiedz