Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeMotorek a raczej motorower osiągi fatalne gigantyczne zużycie paliwa 5-6 litrów siedzenie w ogóle nieergonomiczne ABS nie zawsze się w ogóle odpala wyświetlacz paruje, akumulator już wymieniany bo poprzednik wysiadł poprzedniej nocy podobno moto turystyczne a twarde że ho ho zaleta to lampy ledowe i cena i tutaj nic więcej nie polecam nie kupie nic
OdpowiedzSpalanie 3,5 litra na 100 km
OdpowiedzMnie zastanawia to zdanie: "Najprzyjemniejsza prędkość podróżna do 120 km/h." Dlaczego? Na wielu blogach/vlogach jest taka informacja, ale bez uzasadnienia. Przy wyższej prędkości opór powietrza staje się nieznośny? Silnik wibruje jak stara pralka? Wydech wyje i pierdzi?
OdpowiedzJa osobiście uważam , że Bajaj dał czadu wypuszczając Dominara400 na nasz rynek. Maszyna świetna, cena atrakcyjna.
OdpowiedzMiałeś okazję przetestować ?
OdpowiedzJeszcze niestety nie, ale mój znajomy był i pod ogromnym wrażeniem wrócił do domu - a należy do osób którym ciężko dogodzić :D
Odpowiedzwidziałem dziś wpis o jeździe próbnej po torze w łodzi. Super sprawa - czy ktoś się orientuje czy jest możliwość gdzieś poza łodzią sprawdzić ten motocykl na torze? Do łodzi mam trochę daleko :P
OdpowiedzZapewnie na stronie testujdominar400.pl możesz znaleźć jakies informacje :) Umówić się na jazdę testową i dowiedzieć się wszystkiego :D
OdpowiedzNa ich stronie jest też wykaz miejsc gdzie można kupić maszynę, więc fajnie się z listą zapoznać gdyby ktoś zechciał mieć Dominara u siebie na podwórku :D
OdpowiedzJednak fajną opcją jest propozycja zakupu motoru na raty jakby jednak brakowało do tych 15 tysięcy :D
OdpowiedzTo fakt, raty są super opcją, bo jednak nie każdy ma na zbyciu 15k , ot tak :D Ja na pewno bym z nich skorzystał, ale najpierw muszę się umówić na testy na torze w Łodzi :D
Odpowiedzumówiłeś się już czy już czekasz na telefon od nich ?
OdpowiedzUmówiłem się i czekam na termin bo niestety jest bardzo dużo chętnych i muszę chwilę poczekać - ale nawet mi to nie przeszkadza bo wyczekane lepiej smakuje :D
OdpowiedzA ja po korzystaniu z usług serwisu rometa nie chce mieć z tą firmą nic wspolnego. Banda Januszow biznesu i tyle. Dalem się nabrać na hyosunga 650. Powiem tak odkąd sam wszystko przy nim robię Moto nie miało awarii. Jak go serwisowaniem w romecie co 500 kilometrów mi coś leciało. Dajcie już spokój z tą gówniana firma bo cały ten bajaj może jest ok ale Romet i tak nie będzie miał części i będa tam lali gówniany olej a komputer do zczytywania błędów bedzie jeden na całą Polskę.
OdpowiedzNie ma co, wydaje mi się że jak za taką cenę za nowy motor, którym można też depnąć i mieć przy tym ekonomiczność to czego chcieć więcej
Odpowiedzwiesz ile spala ? pojęcie ekonomiczności dla każdego wygląda trochę inaczej :D
OdpowiedzWiem że spala ok 4L więc myślę że to ekonomicznie spalanie, poza tym ma też diodę, która informuje kiedy należy zmienić bieg (więc myślę że łatwo nauczyć się ekonomicznej jazdy)
Odpowiedz4L / 100? przy jakich osiągach?
Odpowiedzekonomiczna jazda nie zależy tylko od prawidłowej zmiany biegów. Ale ta dioda to faktycznie fajna sprawa, coś co na co dzień widzimy w grach :P
Odpowiedzpewnie znajdzie się część osób, którzy stwierdzą, że to robienie głupa z klienta ale niewątpliwie takie coś jest przydatne bo każdy motor jest inny.
Odpowiedzno niestety ale przeciętny polski motocyklista średnio potrafi jeździć... Więc nikt z nikogo głupa nie musi robić :P Motocykliści sami sobie na taką łatkę zapracowali a takie rozwiązania są świetne dla osób, które nie są jeszcze jakoś bardzo obyte z motocyklami
OdpowiedzTen wskaznik jest na pewno bardzo pomocny na początku, zanim poznamy maszynę i się z nią zgramy taka mała podpowiedź na pewno jest pomocna :p
OdpowiedzA miał ktoś z was przyjemność testować tą maszynę? Faktycznie ta iikonka jest przydatna na pierwszych jazdach ?
OdpowiedzJa testowałem i jestem pozytywnie zaskoczony, naprawdę maszyna daje radę pod każdym względem. Dioda pomocna na początku, z czasem każdy wyczuwa sprzęt i już sam wie kiedy zmienić bieg. kwestia wyczucia :P
OdpowiedzTestowałeś w mieście czy na torze w Łodzi ?
OdpowiedzTestowałem na jeździe próbnej, ale powiem szczerze, że ten łódzki tor też jest kuszący. Wiesz może keidy są jakieś najbliższe wolne terminy??
OdpowiedzWidziałem na ich stronie terminarz, więc zapewne tam znajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytania :D Ja już nie mogę się doczekać, aż przyjdzie moja kolej, żeby nim pośmigać :D
OdpowiedzChyba nie ma za bardzo reguły trzeba wypłnić formularz i czekać na telefon :p
OdpowiedzGdy za dwa lata wejdzie norma euro5, to ten wynalazek i tak zniknie z naszego rynku, i ciekawe, co wtedy poczna właściciele tego motocykla, gdy zajdzie potrzebna jakis napraw. Będą ściągać części kurierem z Indii?!
OdpowiedzMyślę że nie pozwolą sobie na takiego bubla i będą co jakiś czas zachęcać czymś nowym, a wiadomo że jak wchodzą na nasz rynek to muszą zapewnić serwis w Polsce no i części
Odpowiedzdokładnie. Z resztą każdy na pewno myśli o tym aby na rynku być dłużej niż dwa lata więc ja bym się o to nie martwił zwłaszcza, że akurat dominar ma bardzo dobre recenzje w całej europie a nie tylko u nas
OdpowiedzA skorzystaliście z testowych jazd?
Odpowiedzzapisałem się ale jeszcze czekam w kolejce. Myślę, że w ciągu 2 tygodni powinienem mieć możliwość jazdy próbnej
Odpowiedzdoczekałeś się już? Jak tak to jak długo czekałeś i jak długo jeździłeś?
OdpowiedzMyślicie że 35 KM to mało czy dużo na taki motor ?
OdpowiedzMoim zdaniem tak optymalnie, to w końcu nie jakiś ścigacz tylko naked. Miejsko-turystyczny więc , biorąc pod uwagę , że od A2 można już go dosiadać to 35km jest spoko :D
OdpowiedzDokładnie, z tego co kojarzę to A2 ma granicę 47 KM więc 35 jest wystarczające, poza tym pamiętajmy o przeznaczeniu tej maszyny :P A tak swoją drogą, to ja jak oglądałem recenzję na yt to nie było nigdzie uwag , że ma mało KM ;)
OdpowiedzMoże nie ma dużo tych koni, ale jest naprawdę dynamicznym motorem
OdpowiedzWg mnie przyspieszenie 8.2 s jest bardzo dobrym wynikiem jak na motocykl turystyczny :D Nie liczy się tylko ilosć koni, ale też komfort jazdy np :P
OdpowiedzMasz całkowitą rację. Romet to marka na której nie można polegać( chodzi o serwis ). Pani prezes wszystko wiedząca i niedopuszczająca do głosu innych. To nie jest dobre zestawienie. I w końcu kto odkupi taki pojazd z tak egzotyczną nazwą.
OdpowiedzCzego to już Romet nie wprowadzał na nasz rynek, to głowa mała. Dziwne, że każda taka marka partnerska znikała z rynku po roku, czy dwóch, pozostawiając po sobie niesmak. Jeżeli chodzi o budżetowe sprzęty, to bardziej bym zaufał firmie Motorland. Myślę,że na takie pierwsze średnie moto, lepszym wyborem będzie coś ze stajni Benelli. Wprawdzie też chińszczyzna, ale z lepszym zapleczem serwisowym i jako włoska marka lepiej rokuje na przyszłość. Taki BN 251 nie odstaje dużo osiągami od Bajaja, a kosztuje mniej i moim zdaniem prezentuje się dużo lepiej.
Odpowiedzwypowiedź kompletnie bezpodstawna. Bajaj to firma, która robi już BARDZO długo motory. To, że nie są znani u nas nie znaczy, że są pierwszą lepszą firmą. Nie wiem jaki staż ma motorland ale bajaj to bardzo dobra firma tyle tylko, że mało znana
Odpowiedzzapisałem się na jazdy, zobaczymy jak przetestuję go samemu bo czytanie to jedno ale sprawdzenie w praktyce to dwa różne światy ;)
OdpowiedzKoniecznie napisz jak wrażenia i jak długo trwa jazda testowa :)
OdpowiedzA gdzieś obiło mi się o uszy , że w Łodzi można na torze go przetestować, słyszeliście może o tym? Znacie dokładniejsze info ?
OdpowiedzPewnie , że można Motocykl Action Team to organizuje --> motocykl-online.pl/action-team/dominar
OdpowiedzFajnie że oprócz jazdy próbnej możemy jeszcze dowiedzieć się co nieco o samej technologii dominara
OdpowiedzJak dla mnie szkolenie jest mega fajną propozycją, wiecie może czy jest płatne bo chętnie bym z niego skorzystał :P
Odpowiedzto prawda nie dość że jazda testowa za darmo to jeszcze szkolenie darmowe
OdpowiedzO samej technologii możesz się dowiedzieć , czytając jakieś artykuły o specyfikacji i parametrach. A na szkoleniu z tego co się orientuję, uczą też jak się zachowywać w pewnych sytuacjach itp
OdpowiedzO samej technologii możesz się dowiedzieć , czytając jakieś artykuły o specyfikacji i parametrach. A na szkoleniu z tego co się orientuję, uczą też jak się zachowywać w pewnych sytuacjach itp
Odpowiedz" W części teoretycznej szkolenia z techniki jazdy prowadzonej przez instruktorów z Toru Łódź, jedną z wartości dodanych jest prowadzona przez ekspertów Bajaj Team prezentacja technologii zastosowanych w modelu Dominar 400. " tak dokładniej to ujmując :) Na stronie toru jest wszystko ładnie opisane :P
OdpowiedzNic nie piszczy i nie skrzypi? Wyświetlacz jeszcze działa? Sprzęgło nie szarpie? Wtrysk jeszcze nie padł? Wibracje nie wymasowały pośladów? Hmm, to pewnie redaktorzy dostają do testów specjalnie przygotowane, lepsze sztuki. A silnik nie jest ten sam co w KTM. Pomijając zupełnie inną głowicę, z jednym wałkiem i rozwidlonymi dźwigienkami zaworowymi, to tylko kartery są podobne.
Odpowiedzbyłem na jeździe próbnej i też byłem zaskoczony jakością podzespołów tego motoru. Wiem, że każdy ma takie zdanie o mniej popularnych markach ale może warto czasem sprawdzić coś samemu zamiast pisać bzdury. Akurat Dominar 400 bardzo dobrze się sprawuje jak na swój przedział cenowy
OdpowiedzA co jeszcze znaffca wyłapał w tekście swoim fachowym okiem? Jakbyś nie wiedział, to KTM ma produkcję w firmie Bajaj to raz, dwa - na wschodzie ta marka jest tak samo poważana, jak yamaha, ktm itd, więc nie patrz na ich motocykle jak na chinczyki z Lidla. Silnik owszem nie jest kropka w kropkę ten sam, ale osiągi ma podobne... Bo najlepiej oceniać po zdjęciach nie? Szkoda tylko Panie Kolego, że za 10-15 lat japońce też będą klepane już całkiem w Chinach itd. A co do chińczyków... niedługo wchodzą ich motocykle na rynek >600ccm z autorskimi silnikiami (nie mówie tu tylko o CF MOTO), więc jeszcze z 5 lat a Suzuki, Honda i spółka będą miały twardy orzech do zgryzienia.
OdpowiedzKolejny nawiedzony fan chinszczyzny popylajacy jakas 125tka. A poza tym, to totalny obciach kulac sie takim piszczacym bajajem, he, he :-) :D Gdy za te 15 kola mozna miec uzywany, w dobrym stanie, prawdziwy motocykl.
OdpowiedzO, kolejny nawiedzony fan japońszczyzny popylający czymś złożonym z kilku wraków, wyciągniętych z niemieckiego śmietnika. To totalny obciach kulać się takim poskładanym japońcem, he, he :-) :D Gdy za te 15 kola mozna miec nowy, w dobrym stanie, prawdziwy motocykl. --- ADAM - kolejny "znafffca" i jedyny, prawdziwy motocyklista. Całe szczęście w życiu jest was coraz mniej, niestety w necie pojawiacie się zbyt często i piszecie te wasze jedyne słusznie bzdury :/
OdpowiedzCześć Adam. Nie piszczy, nie skrzypi i wszystko działa. Tylko tankowaliśmy i smarowaliśmy łańcuch ;) Jak dłużej postał na zimnie nadal odpalał na dotyk. Silnik oczywiście nie jest ten sam co w KTMie, pochodzi po prostu z tej samej fabryki. Z resztą tak, jak piszemy, charakterystyka oddawania jest zupełnie inna. Wielkich przebiegów nie zrobiliśmy, więc nie nazywamy tego testem długodystansowym ;) pozdr
OdpowiedzPanowie, Podajecie, że motocykl charakteryzuje się bardzo przyzwoitą elastycznością. Przyznam, że zaskoczyło mnie to sformułowanie, ponieważ w teście porównawczym opisanym w Motocyku z 01/2018 napisano, że elastyczność nie powala. To jak w końcu jest z tą elastycznością? Jak to ocenialiście. Czy da się jechać tym moto na 6 biegu z prędkością 50 km/h bez szarpania? I czy z tej prędkości da radę normalnie przyspieszać? Dzięki za informację.
Odpowiedz