Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeRaczej Ty nie wiesz o czym piszesz, gdyż wnioskuję, że chodzi Kafarowi o kilometry.
OdpowiedzSkoro Bajaj Dominar 400 w Polsce kosztuje 15 tys. zl to na rodzimym rynku indyjskim bedzie to pewnie w przeliczeniu jakies 10-12 tys.. Po dodaniu takiej samej kwoty za kit "tuningowy" otrzymamy rownowartosc 20-24 tys. zl. Nie wiem jakie sa ceny i koszty utrzymania uzywanych Hajek w Indiach, ale cos mi mowi, ze podobnie jak w Europie, za taka kwote ma sie juz spory wybor...
OdpowiedzW Indiach Dominar przed liftem kosztował ₹ 1,49,045, czyli ok. 8 200 zł. Dominara "Hayabusę" mamy zatem za ok. 16 500 zł, zaś używaną znalazłem najtaniej za ₹ 5,75,000, czyli ok. 31 800 zł. Prawie 2 razy drożej. W Indiach nie można liczyć na kupno używki po niskiej cenie, u nas jest ich masa z zachodu Europy, za to nowe maszyny budżetowe są znacznie tańsze.
Odpowiedzpytanie czy chcesz jeździć hajką co pędzi 300km czy rometen który siada po 100km
Odpowiedznaucz się pisać skróty km KM kmh bo nie potrafisz stosować
Odpowiedz