Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeMialem okazje przejechac sie tym sprzetem ,Zamienilismy sie z kolega na kilkanascie km i musze powiedziec ze ujela mnie bardzo jego sterownosc .Motocykl ten moim zdaniem jest bardzo dobrze wywazony i jazda nim wydaje sie byc bardzo lekka i przyjemna.Przyspieszenie i osagi rowniez .Nie zauwazylem znacznych wibracji a bardzo dynamiczne przyspieszenie i kontrole trakcji ktora celujaco panuje nad motocyklem .Naprawde uwazam ze to strzal w 10 koncernu BMW.
OdpowiedzLatałem tą maszyną. Licznikowo jechałem 245km/h. Więcej nie miałem gdzie i jak. Prawdą jest jednak mrowienie w kierownicy w pewnym zakresie obrotów. To jedyna wada jaką dostrzegłem. Naprawdę po zakrętach lata wyśmienicie. Hamulce bomba. System zmiany zawieszenia nie ma opcji soft który jest w GS1200. A by się przydał. No ale nie można mieć GS schowanego w XRce. Naprawdę fajne moto. Myślałem że będzie więcej głosów odnośnie tego mrowienia w kierownicy i już powoli zaczynam mieć wrażenie że jest odczuwalne w każdym egzemplarzu. I że jest to wada fabryczna. Szkoda bo wiem jak takie mrowienie oddziałuje po całodniowej jeździe. A na następny dzień trzeba wsiąść i jechać dalej...
OdpowiedzKtoś z Was nim jeździł, czy pisał marketingowiec? A co z wibracjami, które powodują, że w lewym lub prawym (w zależności od egzemplarza) lusterku nic nie widać? Jak wyprzedzać, omijać jak w lusterku nic nie ma? Obraz jest całkowicie rozmazany, "mrówki" w palcach, stopach po godzinnej jeździe? Kierownica drży... Coś jest w tym motocyklu źle wykonane. Poczytajcie zagraniczne recenzje, filmy na youtube. Część klientów oddaje maszyny, bo nie da się na nich podróżować a do zapie...lania jest wersja naked.
OdpowiedzPotwierdzam. Wziąłem na jazdę testową i generalnie było wielkie wow. Prowadzenie kapitalne, świetna poręczność, wygoda, walory użytkowe, fajne i przydatne bajery no i oczywiście ogromny zapas pary w każdym momencie. Po przekroczeniu 7 tys obrotów ryj sam się wariacko śmieje, rozsądek gdzieś chowa a prawa ręka automatycznie odkręca mocniej. Niestety, wspomniane przez przedmówcę wibracje skreślają dla mnie ten sprzęt pomimo całej masy jego zalet. Na dobrą sprawę wibracje to jedyna wada jaką udało mi się znaleźć w trakcie jazdy testowej. Jednak nawet gdybym dostał/wygrał/znalazł S1000XR i tak bym się go pozbył bo wibracje są cholernie irytujące i całkowicie psują całą ogromną radochę z jazdy.
OdpowiedzTiger 1050 Sport to tez konkurent
OdpowiedzTiger 1050 Sport to tez konkurent
Odpowiedz"vmax w okolicy 230" ??? o ile z reguły srogo autporzy roznych artykułów o motocyklach zawyzaja ich realne predkosci o tyle w tym wypadku ewidetnie vmax został zaniżony rozumiem ze moto ma ciut gorsze aero niż sport i niepojdzie rpzy mocy 160 km tyle co sport ale 230 km/h przy 160 km da bez większych problemów okolice realnych 250 km.h
OdpowiedzA jakie to ma realne znaczenie? 230 czy 240 czy nawet 250?
Odpowiedztakie ze jak ktoś chce osiagio cbr 1000 rr to niekupi cbr 125 i na odwrót .
OdpowiedzPorównanie całkowicie z ****, ale skoro tak postrzegasz świat... ;)
Odpowiedzgdyby to bmw w tej budzie rzeczywiście osiągało 230 niebedac zakrotko przęłozonym to miałoby około 120 km mocy wówczas raz ze w szybkich przelotach niemialoby szans konkurować z multitrada czy ktm adventure 1290 nowym a 2 do 200 by miało 13 sekund a nie tak jak ma 9 .
Odpowiedzno włąsnie o to chodzi ,klient określa co mu pasuje a co nie i oczekuje rzetelnych prawdziwych informacji a nie wyciągniętych jak twoje pytanie z h...a. róznica miedzy 230 a 250 jest diametralna pojazd w tej samej budzie jeden z silnikiem roziwjajacym 250 będzie przyspeiszal z 100 do 200 w 6 sekund drugi rozwijajacy 230 w 9 sekund dynamika na zupełnie innym poziomie , dla kogos kto kupuje motocykl sportowy taki parametr jak osiągi to jeden z priorytetów obok zawieszenia hamulców masy wląsnej itd. w większości i tyle w temacie
OdpowiedzBierzcie Gs-a Suzuki 500, gs to jest to!
OdpowiedzNajlepszym rocznikiem GS-a jest 1990, zupełnie jak bordeaux Haut Brion :))
OdpowiedzJeżeli latasz kilka kkm rocznie wybierasz XR-a, jeżeli kilkanaście lub ocierasz się o np. 30 kkm rocznie, wybierasz GS-a. Jednostki z superbików mają bowiem osiągi, ale boksery mają ,w porównaniu z nimi , imponującą trwałość. Szeroka kiera daje XR-ce manewrowość w mieście i na wolnych łukach na poziomie R-ki, ale na szybkich łukach i na krętych drogach XR nie będzie szybszy od RR ( jeżdżę na co dzień nową RR-ka i miałem porównanie z jazdy XR-ką po mieście). Szeroka kiera i sztywne lusterka sprawiają też, że przeciskanie się pomiędzy samochodami w korku miejskim jest bardziej kłopotliwe niż na RR-ce. XR-ka po zejściu z RR-ki wydaje się "misiowata" , ale dostatecznie żwawa. Tłumik rzeczywiście brzydki, ale Akrapovic przygotował cacucho dla estetów :) Ogólnie moto robi dobre wrażenie : wygodne , "napakowane" funkcjonalnie i można zaleźć doń dużo wysokiej klasy akcesoriów spoza oferty akcesoriów BMW. Dodatkowo dostępna jest opcja jazdy ze stałą prędkością z nogami na kierownicy ( jak nowej RR-ce) :))
OdpowiedzPrzepisałeś to z folderu reklamowego ?
OdpowiedzA konkretnie jakie zdanie przepisał ? Wskaż ten folder , gdyż w posiadanym przeze mnie tego niema. Natomiast artykuł Lovtza to "pisz wymaluj" folder reklamowy XR-a !
OdpowiedzA gdzie kolega jeździł na XR?
OdpowiedzByć może sobie polatał za zachodnią miedzą, ale w Warszawie u Fusa widziałem XR-kę do jazd testowych, a drugą ponoć nieco wcześniej pozyskał Inchape ( też do testów) - można więc umawiać jazdy , choć sugeruję poczekać na "dotarcie" tych egzemplarzy. Gorzej z realizacją zamówień - podają terminy sierpniowe :(
OdpowiedzA gdzie kolega jeździł na XR
Odpowiedz"tą maszynę" i "będzie sam będzie" zatrudnijcie korektora bo wstyd.
OdpowiedzCzym Ci się przyjemniej jeździło - S1000XR czy R1200R? Nie zwracając uwagi na parametry i techniczne kwestie, pytam o typowo subiektywne odczucie przyjemności z jeżdżenia motocyklem.
OdpowiedzS1000XR
Odpowiedz