Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeTestowałem to dziadostwo i wiele innych beemek i powiedzałem ze nigdy beemki!!! Od trzymania kierowncy rece bolą.. Jeśli wiecie o czym mówię.. Większosc komentarz tutaj sa od ludzi co nigdy nie jeździli motocyklem.. Awarie typu wyciek oleju z przekłądni na tylną oponę.. Z 6 na 5 przy 200km am zrzuycił bieg!!!! Tandeta na maxa. W najnowszym swiece motocyli chyba zapłacili zeby pobić super teneree i explorera xc który bije jakościa w wyposażeniem motocykle te klasy. Wiem bo od 2 miesięcy jestem jego posiadaczem
Odpowiedzpadła ci elektronika w GS-ie? ciekawe, zrobiłem ponad 40tys po różnych drogach (albania , macedonia,rumunia etc...) i jeszcze mi nic nie padło...powielanie takich stereotypów jest dość mało prawdziwe...
Odpowiedzno i sie wyjasnilo dzis w MCN ukazal sie kolejny atrykul o nowym Gsie gdzie pisza iz bedzie to 1250cc oraz gdzie jest podfierdzenia od samego BMW ze nowy model jest chlodzony ciecza oto cytat "Handily for us, BMW has confirmed the advent of water-cooling with a “Liquid Cooling” badge on the cylinder head! Which was very nice of them." http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/January/jan0312-new-water-cooled-1250-gs-spied/
OdpowiedzTen komentarz jest tak nie na miejscu, co życzenia wielkanocne w sylwestra.
OdpowiedzDziewczyny, nie kłóćcie się! Przecież i tak król Gold-Wing jest tylko jeden!!!
OdpowiedzHelllouuu! Te komentarze lepiej się czyta niż sam artykuł! Dobre!
Odpowiedzłooo, tylko patrzec jak mali-wielcy skosnooocy inzynierowie skopiuja ta lampe.... hehehheh Panowie wszystkie nastepne modele z Japoni beda ja miec!
OdpowiedzMegaaa obieżyswiat... Niemcy potrafią zbudować kozacki motocykl. mimo padajacej elektroniki i innych wad bedzie to najzajebistszy i niejlepiej sprzedający sie turystyczny endurak 8)
OdpowiedzCzy będzie chłodzony cieczą czy nie, ważne aby miał te 130 kucy i był lżejszy od '' bieżącej " wersji. Jeśli przybędzie nowemu gs-owi trochę kilogramów to będzie to krok wstecz dla bmw, czy będzie chciało rozwijać swój flagowy model w stronę mocnej i zwrotnej Multistrady czy ciężkiego i ospałego (sądząc po masie) Crosstourera to zależy od bmw. Sytuacja nie jest ciekawa choćby z powodu triumpha explorera ważącego tyle samo a mocniejszego od gs-a i nowego versysa 1000. Co do R1250 , wygląda naprawdę nieźle, z daleka przypomina tigera 800. Jestem chyba pewny że beemka pójdzie w dobrą stronę bo "czasy" coraz trudniejsze :)
OdpowiedzDokładnie tak, dodam od siebie że moim zdaniem to pierwszy ładny Gejes - stylistycznie idący trochę w stronę Multistrady, a to dobry kierunek... No i ta lampa... Może kiedyś będę takiego chciał? pozdrawiam
Odpowiedza kto ci powiedzial ze Multistrada jest ladna? kapeluch do potegi kolego. wyglad rzecz gustu. Dla mnie multistrada nie wyglada i tyle.
OdpowiedzJa sobie tak powiedziałem. Jeśli chodzi o kwestie stylistyki to ilu ludzi tyle opinii. Za absurdalną uważam sytuację gdy ktoś twierdzi że coś jest ładne dlatego że ktoś inny mu tak powiedział. I nadal uważam że to moim zdaniem najładniejszy duży GS jak dotychczas.
OdpowiedzKoledzy z redakcji soe slabo przygladaja :-) bo wodac odrazu zmiane w poprowadzeniu rur wydechowych z cilindra(zamiast z przodu sa teraz od dolu) Wedlug angielskiego tygodnika MCN powodem tego manewru jest wlasnie wprowadzenie chlodzenia ciecza. A chlodnica ponoc znajduje sie pod nowo uformowanymi owiewkami przed bakiem
OdpowiedzNIE ROBIĄ CHŁODZONEGO CIECZA BO BEDZIE WAŻYŁ Z 300 KG ,,, BO JAK NARAZIE NIEMIASZKI W TESTACH SIE SMIEJĄ Z JAPOŃCÓW ZE ICH MOTOCYKLE SA CIEŻSZE ,,,
OdpowiedzTo, że ma żebra chłodzące, nie znaczy że nie może być chłodzony cieczą.
Odpowiedzsilnik jest przekonstruowany, inny kształt pokryw zaworów i kolektory z głowic wychodza znacznie niżej, muszą byc zmiany jeżeli maja dopełnic nowe normy Euro 5.
Odpowiedzruchałby ;D
OdpowiedzGS - przereklamowana niemiecka beznadzieja! Widziałem kiedyś jednego w serwisie z pękniętym wałem napędowym. Szwabska drożyzna. Nigdy nie bedzie tak dobry jak japonskie marki.
Odpowiedznie musi byc tak dobry jak japonskie marki. tylko dlaczego wszystkie relacje z objazdu swiata sa z gs w tle?
Odpowiedzto nie gs ,ale Africa Twin
Odpowiedza w jego tle jedzie samochod serwisowy ;-)
Odpowiedzśmieszny jesteś bu hahahaha
OdpowiedzZaprzysięgli antyfani BMW, Ojczyzna wzywa! Jednoczcie się i do ataku! Proponuję podział na dwie grupy - jedna będzie wyśmiewała pozostawienie chłodzenia powietrze, a druga wprowadzenia chłodzenia cieczą!:) Piąta kolumna może zaatakować elektronikę i wycieki z wału kardana! Będziecie mieli temat ogarnięty na 100%
OdpowiedzTy gościu dostajesz kasę od PR-owców BMW czy toczysz ten jad za frajer? Przecież te wszystkie artykuły o tej super marce to pr-owski bełkot, żeby naciągnąć głupich nowobogackich na kasę, a w naszym kraju wszystko co niemieckie jest the best, tak jak stare golfy i inne szroty. Tak jest i z tym wynalazkiem - nowy lakier - i wow! rewolucyjne rozwiązanie.
OdpowiedzOpowiedz jeszcze o padającej elektronice i wyciekach, to takie pasjonujące!:)
Odpowiedzpasjonujące jest twoje frajerstwo gościu, wierzysz we wszystko co kupieni dziennikarze napiszą i traktujesz to jak świętość
OdpowiedzWierzę w mojego R1150GS w którym mimo 11 lat na karku i 150 tyś km na kołach sypią sie tylko żarówki... ;) Dlatego tak bardzo śmieszą mnie najazdy na BMW ;)
Odpowiedzto powinieneś czytać artykuły sprzed 11 lat i tam pisać :) dzięki takim jak ty naciągają innych na moto, które tej samej klasy z japonii można kupić za polowe ceny. Zapytaj redaktorków, dlaczego nic nie napisali o MG stelvio, kiedy poprawiało swojego NTX? albo zajrzyj na dół tej strony i popatrz na sponsorów ŚM.
OdpowiedzPrawda jest taka że Moto Guzzi Stelvio to złom któremu zegary padają po niby deszczu, jest niedbale złożony z plastików o niskiej jakości , lakier szybko się ściera, a na dodatek pochłania lekko 9 litrów co przy 18 litrowym oznacza żałosny zasięg. A to że dali mu teraz 33 litrowy zbiornik paliwa nie oznacza że może konkurować z beemką która rozdaje karty. Owszem MG ma parę zalet : hamulce,ochronę przed wiatrem i komfort, ale te zalety chyba nie rekompensują wad tego motocykla . GS to inna półka , moto guzzi jest dopracowane w 3,4 aspektach ale bmw we wszystkich, na dodatek cena obu jest prawie taka sama.
Odpowiedzz japoni za polowe ceny? chlopie gdzie ty zyjesz? czy ty wogole wiesz ile kosztuje japonski nowy motocykl a ile nowy niemiecki? te czasy minely! cenowo wszystko ksztaltuje sie bardzo podobnie a jakosciowo, coz na dzien dzisiejszy wszystko wyglada sie podobnie. Jesli chodzi o serwis, to tu tez nie znajdzisz wielkich roznic, wiec co pozostaje? Ja np jesli ktos postawil by GSa i wszystkich jego konkurentow to i tak wybralbym GS. Czemu? Bo jak go widze to chce mi sie przebrac w kombinezon i przejechac swiat dookola, a jak widze reszte, to co najwyzej pojezdzic po okolicy...
OdpowiedzSlyszalem te wszystkie opowiesci ze nowe BMW to juz nie to co te stare. Ja mam tylko jedno pytanie. Jesli MotoGuzzi jest tak wypasne a BMW tak dziadowskie to czemu MG jest na skraju bankructwa, a BMW notuje kolejne rekordy sprzedazy? Tego nie da sie zrobic samym PRem.
OdpowiedzSą ludzie ktorzy nie dopuszczaja do siebie myśli że cos może byc lepszego od ich japońskich sprzetów (polowe tańszych) Niestety fakt jest faktem i można sobie wmawiać że wszyscy dziennikarze na calym swiecie sa przekupieni i że bmw sie tylko psuje i stoi w serwisie wiecej niz jezdzi. Niestety prawda jest taka że tak samo w serwisach stoją japończyki jak i bmw i każdy inny sprzet. Nie ma motocykli idealnych! Ze wszystkimi motocyklami BMW tak bedzie, fani ryżojadów itak beda sie upierać że są lepsze. A puki co Europejskie marki odżywaja i zdecydowanie najlepiej sie sprzedają...
Odpowiedz