Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeto nie prowokacja, mógłby mi ktoś wytłumaczyć czemu w ofercie BMW są R1200RT, K1300S i K1600GT/L? Tzn. czy one trafiają do różnych typów klientów, czy może biją się o tych samych?
OdpowiedzPiękny motocykl. Zawsze bardzo mi się podobał. No i policja tym jeździ ;-) ---(przynajmniej w Opolu)--- A swoją drogą bardzo lubię czytać teksty Bocza. Dzięki! Czekamy na K1600GT.
OdpowiedzW długi weekend przejechałem 1400km na FJR w towarzystwie RT. Zamieniliśmy się na jeden odcinek. I nie przesadzałbym z tymi zachwytami. Nie żeby było źle, ale też nie aż taka rewelacja. Porównując do FJR: + Absolutnie genialna ochrona przed wiatrem. Zero back-pressure po podniesieniu szyby. +/- Spalanie na RT wyszło tylko minimalnie niższe niż na FJR (średnio 5.9l/100km na dystansie 1400km). +/- Na niskich obrotach skacze jak V2, ale w sumie to nie przeszkadza ;) FJR potrafi za to nieprzyjemnie wibrować przy wyższych obrotach. - Mało elastyczny silnik, trzeba wachlować biegami (jest ich 6, w FJR 5). - Mało miejsca dla pasażera i mniej wygodna pozycja. - Mniej wygodne siedzenie. - Zużywa sporo oleju, 0.35l/1000km jeśli dobrze pamiętam. W dłuższe trasy trzeba brać zapas na dolewki. - Hamulce nie są rewelacyjne, tylko mają wspomaganie, które na początku trochę przeszkadza i trudno delikatnie zahamować. - Motocykl od czasu do czasu ma jakieś fochy, na LCD pojawia się wykrzyknik i nie wiadomo o co chodzi. Serwis też nie wie. - Duży i wysoki, mam 182cm a postawienie stóp na ziemi wymaga przemyślanych działań ;) - Gorzej wchodzi w zakręty. - Należy lać do niego 98, co akurat pochłania zysk z niższego spalania. Pozdrawiam Michał
OdpowiedzDo żadnego boxera BMW nie trzeba lać 98. Co więcej, spokojnie jeżdzą na 92 i 87, sprawdzone na Ukrainie.
OdpowiedzSzkoda, że już nie ma wersji RS. Mam egzemplarz z 95 roku, wspaniały i niezawodny motocykl. Gdyby była RSka z silnikiem R1200 nie zastanawiał bym się nad zmianą, a tak pozostaje RT.
Odpowiedzjestem dosyc leniwy i nie chce mi sie zagladac na strony producenta, wiec zawsze zaluje kiedy nie ma ceny opisywanego cacka na koncu artykulu
OdpowiedzDroga redakcjo, chciałem przypomnieć, że jest jeszcze K1600 i to raczej on jest konkurencją dla Goldwinga a nie RT... pozdrawiam :-) poza tym dobry tekst
OdpowiedzGoldwing to tylko moje luźne, niekoniecznie mądre zestawienie. A test K1600 przeczytasz już wkrótce:)
OdpowiedzNawet nie wiesz jak się cieszę z tej informacji. K1600 moto moich marzeń ;)
Odpowiedz