Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeto moto to padaczka.. siedzenie z tyłu jak na scigaczu.. bardzo mały motocykl w porównaniu do innych w tej klasie... no i bokser... trzesie na swiatłach do wyrzygania...
OdpowiedzKochani wasze,komentarze o przewadze czegokolwiek nad GS kończą sie z chwila kiedy przyjdzie czas sprzedać moto tzn BMW zawsze za dobra kasę a KTMy Multistrady i inne zawsze cieżko a utrata wartości bedzie przy GS ogromna
OdpowiedzTiger Explorer XC bije gsa na łeb na szyje...
OdpowiedzTiger Explorer bije gsa na łeb na szyje...
OdpowiedzNie ma jak KTM 990 ADVENTURE przy nim GS j tak zawsze będzie DZIATKOWOZEM
OdpowiedzGeneralnie jest to poprawiona wersja poprzednika, nic nie jest gorsze :-) no może poza tym przełącznikiem kierunkowskazów, obecny może pochwalić tylko ktoś, kto na BMW jeździ okazjonalnie. 2 przyciski sprawdzały się o wiele lepiej, ale tu już by się chyba nie zmieściły. A co do krytykujących GS-a to często jest to krytyka dla krytyki, jak już trzeba podjąć decyzję i kupić motocykl tej klasy to nie bez powodu przeważnie jest to GS - jest po prostu najlepszy...
OdpowiedzMozna mowic co sie chce, ze BMW to tamto czy sr...amto. Jednak moto jest fajny, jezdzi ladnie, brzmi dobrze, elektronika [ jak sie nie popsuje ] dziala bardzo dobrze i pomocnie [ choc hamulce lepsze ma honda ]. To jest moto do objechania europy w kazdym calu i do tego sie super nadaje. Offroad musi oddac KTMowi :P
OdpowiedzCo do kwestii prestiżu marki - czy Ducati, KTM lub Triumph mają mniej prestiżowe logo? Tu się nie zgodzę z autorem. Zwłaszcza, że ostatnimi czasy jakość produktów z Bawarii znacznie się obniżyła. Wydaje mi się, że takich legendarnych przebiegów jak na starych GSach na tych nowych nie uda się powtórzyć. Za dużo rzeczy może się tu zepsuć. To zmora współczesnych motocykli... Tak czy inaczej - swoich wiernych fanów BMW na pewno znajdzie, ja wybieram Triumpha.
OdpowiedzZrobiłem Explorerem 20 tyś od nowości w zeszłym sezonie.. Nawet się nie zająknął.. Przymierzałem sie do GSa ale jakość wykonania odbiega od Triumpha i to znacznie. Explorer jest większy, lepsze wzornictwo i tańszy.. Dla mnie wszystko na plus. BMW nie moja bajka...
OdpowiedzDwa razy miałem GS - starego i nowego. Do następnego nowego już nie wrócę za dużo mnie ta przygoda kosztowała stresu i finansów. Do starego sobie kupie jako dodatkowe moto. Na dzień dzisiejszy uważam że można oszukać sobie (nie tyle coś lepszego) co bardziej dopasowanego do swoich potrzeb. Najnowszego testowałem kilka tygodni - nie dziękuje. A pisanie że to to prestiż marki, że marka dla wybranych - to bardzo cienkie. Markę tworzą jej klienci a tu też nie jest doskonale
OdpowiedzA co z odklejającym sie przednim zawieszeniem? Majowy Motocykl jednak zajął sie tym tematem -tu ani słowa.
OdpowiedzAle jakim odklejającym się przednim zawieszeniem? Nam się nic nie odkleiło, nie zepsuło, nie mieliśmy z motocyklem żadnych problemów. Opisujemy to co dostajemy i to czym jeździmy, a nie przypadki które gdzieś, komuś, kiedyś się przytrafiły ;)
OdpowiedzTo dziwnie opisujecie nowe BMW nie robiąc rozeznia bo jeżeli sam producent zaczął robić akcje serwisowa to chyba warto wstawić dwa słowa? Możliwe że dostaliście już GS z nabijanymi lagami, a nie "klejonymi" - jednak polecam zainteresować się tematem! PS. TO nie MAJOWY a CZERWCOWY Motocykl informował o tym przy robieniu konfrontacji motocykli z tej klasy!
OdpowiedzAkcja serwisowa była. Nic szczególnego, Zamiast skontrować tkz nabiciem przy pomocy punktaka użyli podobno kleju ... z oszczędności sic!!! (jakich oszczędności ?????). Przecież zrobienie tego na nowych nie założonych lagach zajmuje dosłownie 3 minuty !!!!!!!!!?????? Obecnie wszystkie sztuki już tak mają zrobione fabrycznie ...
OdpowiedzAkcja serwisowa była. Nic szczególnego, Zamiast skontrować tkz nabiciem przy pomocy punktaka użyli podobno kleju ... z oszczędności sic!!! (jakich oszczędności ?????). Przecież zrobienie tego na nowych nie założonych lagach zajmuje dosłownie 3 minuty !!!!!!!!!?????? Obecnie wszystkie sztuki już tak mają zrobione fabrycznie ...
OdpowiedzNo to mieliście fart.W każdym razie Motocykl podał,że te "przypadki" bedą drogo kosztowały firmę.
OdpowiedzFajny sprzęt, ale do do szczęścia brakuje mu jeszcze DCT. Może w następnej wersji? Jest to już 3 artykuł na ścigaczu, o ile się nie mylę, na temat tego nowego modelu, i znowu brak wzmianki po co ten wał przeniesiony jest na drugą stronę. I jaka różnica w prowadzeniu w związku z tym. Może nie ma różnicy?
OdpowiedzWał przeniesli bo obrócili silnik. A obrócili bo wprowadzili chłodzenie cieczą :-) Jeździ się odrobine przyjemniej. Całkowicie znikło chybotanie tkz "fajt fajt" prawa lewa przy dodawaniu gazu i odejmowaniu. Moim zdaniem ta wersja jest cool :-)
Odpowiedznowa Aprilia Caponord wydaje się być lepszą propozycją
OdpowiedzTo kup ja sobie kolego :-) A potem ... zapłaczesz hi hi hi
OdpowiedzByłem kiedyś dealerem Aprilii.... Poziom obsługi problemów gwarancyjnych, oraz sposób dostarczania cześci zamiennych, spowodował to, ze musieliśmy zrezygnować, żeby nie pozwolis sobie na zniszczenie dobrej reputacji naszej firmy. Czekanie na części do napraw gwarancyjnych po 6 miesięcy, jest niedopuszczalne. Dlatego Aprilie, statystyczny klient kupuje tylko dwa razy.. pierwszy i ostatni ! Ta Włoska marka powinna juz dawno upaść, za nonszalancję w stosunku do klientów.
Odpowiedzjeździłeś kiedyś GSem? aprilia nie potrafiła nawet szprychowych kół zamontować... Prędzej Honda crosstourer o której zapomniał autor artykułu
OdpowiedzAprilia to kupa, daltego nigdy nie zawojowała rynku na zachodzie, ani nigdzie. Poza tym w Polsce nie ma importera, wiec za duze pieniądze kupjesz sobie tylko kosztowany problem.
OdpowiedzJeździłem nowym GS na jazdach testowych. Na pewno minus za zmianę przełącznika kierunkowskazów stary system jest o wiele wygodniejszy. Jeżeli ktoś jeździ późną jesienią w grubych rękawicach doceni jeszcze bardziej stary system. Osobiście śmigam BMW R1100RT i w nim \"silnik rzuca na boki\" w nowym GS miałem wrażenie, że to nie boxer a już silnik V. Co do osiągów ma bardzo dobre przyspieszenie w zakresie 110-210km/h i 6 stopniowa skrzynia. W terenie niestety nie sprawdzałem jak się zachowuje. Pierwsze wrażenie bardzo ostry i czuły gaz ale po 30 minutach już jest ok.
Odpowiedzjeździłem próbnie ok 2 h ,wrażenia ; lekkie prowadzenie -jak małego gs ,silnik bajka-nic więcej nie potrzeba ,wygoda +przydatne bajery ,,,,,przeł, kier.bardzo niewygodny ,wole stary system ,pow 140 silne wibracje całego motocykla -nie wiem z czego to wynikało ,,,,,co do nowegoKTM to jeden z cylindrów siedzi tuż pod siedzeniem , w upalny dzień stojąc na światłach zaczyna się pieczenie kurczaka , poza tym chleje tone poliwa na 100
OdpowiedzNa emeryture z tym! Do ktm-a to mu brakuje troche. Jazda po alpach moto za 70 tyś, brawo brawo to jest wyprawa życia hehe cienka reklama cienkiego moto.
OdpowiedzAle Polaczkom łatwo przychodzi liczenie cudzych pieniedzy;) Ludzi kupują Panigale za 100k i nigdy nie jezdzą nimi na tor, kupują turystyczne Hareleje za 130k i wożą je na przyczepach na zloty, itd, itp. Jak dla mnie cienki hejting w wykonaniu frustrata...
OdpowiedzSluchaj, to nie jest zly moto. Jednemu sie pododba KTM, ktory totalnie wymiata ale sa tacy co potrzebuje spokojne wozidelo i nie patrza na cene i dla nich jest wlasnie ten GS. Ja osobiscie wole Honde Crosstourer.
OdpowiedzSzanowni hejtrzey, powiedzcie mi (bo ja sie nie znam) czy motocykle i samochody innych marek sie nie psują? Bo tak rozumiem wasze obszczekiwanie.
Odpowiedzwłaśnie zrobiłem na nowym GSie 3200 km po Alpach, jest swietny, ale co do jakości wykonania.. mam poważne wątpliwości, już mi padly przyciski w lewym panelu przełączników i komputer cały, powłoka lakierowa na uchwytach pasażera to kpina, jeżeli chodzi o wychwalany wybór akcesoriów. .. to ich po prostu nie ma, na kufry czekam juz 3 miesiące i nic. innych akcesoriów tez brak, na naprawe gwarancyjna czeka sie 4 tygodnie bo bmw nie przesyla czesci itp. dlatego nie polecam
OdpowiedzKufry już są :-) od conajmniej 10 dni dostępne u każdego importera. Ja swoje już odebrałem. Lakier nie schodzi coo ty gadasz ? Zrobiłem swoim 5 tysięcy km po polszcze i jest oki. Chyba twój plecaczek za dużo pierścionków miał na paluszkach :-) A widziałeś gdzieś szybsza naprawę sprzętów które są nowością ? Nawet w Niemczech maja z tym problem. Po prostu beemwe nie spodziewalo się takiego szału zakupowego nowego GeSa !!!
OdpowiedzChyba popelniles pierwszy blad zaprowadzajac moto do zlego serwisu. Proponuje pojechac do niemiec (niekoniecznie Berlin) Zapewne usuna usterke szybciej a i moto zastepcze sie dla Ciebie znajdzie.Ja w monachium do przegladu mialem od razu propozycje zastepczego- wybor typu nalezal do mnie. Gdy nie chcialem zaproponowali mi zwrot kosztow dojazdu metrem Pozdr
OdpowiedzJa posiadam BMW F800R i tez ostatnio padły mi przyciski kierunkowskazow i klaksonu w lewym panelu po 17tys. km. Rozebralem i wydostałem ten moduł elektroniczny no i niestety jest tak zrobiony by go nie dało sie narprawic. Na rynku wtórnym nie znajdize sie niczego wiec pozostal zakup u dilera... Koszt "tylko" 706 PLN... Zostawię tą cene bez komentarza... Mam tylko nadzieję, że więcej takich wydatków mieć nie będę.
Odpowiedzczy to prawda, że te boksery palą od groma oleju? czytałem gdzieś, że potrafi wypić nawet litr na 1000km?
Odpowiedz1100 i 1150 po przebiegu 30 tys. a tyle juz maja wszytskie egz. :) spokojnie biorą litr na 1000 km
OdpowiedzAle farmazony sprzedajesz. 1100GS, 130kkm nalotu: 7000km po Ukrainie 20% szutry- 200ml dolane. 6000km po Rumunii 10% szutry, reszta po górach- 250ml dolane. Strasznie hejtujesz GSy panie txa, ale nie tam gdzie mają wady (a mają).
Odpowiedzto ze twoj nie bierze litra oliwy, to nie znaczy, ze inne nie biorą...smialo mozna powieziec ze ok. 70% egzemplarzy 1100 i 1500 bierze ok. litra, chyba ze maja juz zrobiony remont lub dwa - wymierne dane z jednego z warszawskich niezaleznych serwisow...co do hejtowania gs etc - bo to emerycki sprzet jest.. - mimo ze juz dawno przekroczylem 40 wiosen, to dla mnie jedyny sensowny bmw to przecinak - reszta zbyt powolna, emerycka i cizeka (turystyki, gs) albo ciezka i z kiepskim zawieszeniem, mimo mocnego silnika (seria k)
OdpowiedzAni mój nie bierze litra, ani żaden o jakim słyszałem, a jeżdzę na wyprawy jeszcze z 2 starymi GSami i żaden z nas ich nie oszczędza. O remoncie silnika w 1100/1150 też nie słyszałem, akurat tu nie ma się czego czepiać. Chcesz hejtować BMW? To zapoznaj się z tematem, bo w złych miejscach wad szukasz. Silniki są nieśmiertelne, padaka to skrzynie, łożyska wahacza i łożysko koła talerzowego.
Odpowiedzto słabe masz rozeznanie - wymienione silniki to swiatowa czołówka chłeptania oliwy i jest to fakt powszechnie znany; poza tym 'hejtowac" gs-ow nie ma sensu - koń jaki jest, każdy widzi....
Odpowiedzbo ten koles (TXA) juz tak ma, jak sie tylko cos o BMW pojawia to zawsze sie uaktywnia tylko po to zeby cos skrytykowac. ale on musi byc nieszczsliwy....
OdpowiedzBo tajny agent Triumpha ;) Przeciez tutaj był przypadek że jeden z komentujących okazał się sprzedawcą konkurencji. No i przyglądając sie komentarzom trudno oprzec sie wrażeniu że siedzą tutaj sfrustrowani sprzedawcy innych marek i sobie popraiwają humor ;)
Odpowiedzraczej psują humor wlascicielom emeryckich maszyn..nic na to nie poradze, ze jeeli chce sie miec dobre moto do katowania a nie turlania sie, to trzeba kupic przecinaka (+ew. akcesoryjna półka i wysoka kiera), ewentualnie street tripla r lub speed tripla albo tuono; jak ktos musi miec "podrozne enduro." ,to niech juz sobie kupi ktm-a to nie bedzie sie czul jak niemiecki rencista na wycieczce do garmisch... a poza tym, co zawsze podkreślam-80% ludzi turla sie tak, ze dobry bedzie dla nich kazdy motocykl, byleby sie nie psul, chocby cebulka 500 - tylko wtedy nie ma szpanu...
OdpowiedzMoże nie litr, ale palą dużo.
Odpowiedztest w Polsce to tylko płatna reklama
OdpowiedzKomentarz polskiego internauty to tylko zawistne żale miernoty której nie stać na kupienie nowego motocykla.
Odpowiedzgs, czyli preclowania ciag dalszy .... niech zyje słodka emerytura!
OdpowiedzPoczekam jeszcze parę lat ze zmianą - póki co "wodniaka" bałbym się zabrać np. do Mongolii :)
OdpowiedzTo ciekawe. U nas wszyscy dywaguja na temat tego co będzie jak im sie motor popsuje w Mongoli albo w Peru a najdalej zajechali dotychczas w okolice Ozorkowa.
OdpowiedzWszyscy? Nie przesadzaj. Ja mówię o poważnej wyprawie, a nie o preclowaniu :p
Odpowiedzprzydalby sie amor skretu ale tego niestety BMW nie przewiduje w tym modelu. KTM ma. Jezdzilem obydwoma i moj wybor pada na KTMa. Gdzies wszytko jest lepiej w KTMie... ;-) ale to moje osobiste odczucie.
OdpowiedzChłopie to kup se tego KTM-a ... i pojeździj a nie marudzisz ...
OdpowiedzWszystko jest fajnie w KTMie poza jednym... W BMW przejedziesz nawet 200 000km a KTM raczej wątpie... chociaż po zmianach to BMW też może stracic na niezawodnosci...
OdpowiedzTy wiater skąd masz sensacyjne informacje?
OdpowiedzJeszcze nie przeczytałem, ale stawiam piwo, że chwalą ;)
OdpowiedzTo wez ten moto od FUSa- bo mozesz przejedz sie nim i powiedz ze jest zly. :) To nie jest zle moto, nawet powiem inaczej jest fajny ale dla kazdego cos dobrego. Chwali sie go bo jest ciekawy, nowoczesy i inny niz wszystkie. Ma buc negowany tylko dlatego, ze ty chcesz i inni hejterzy ? Zastanow sie troche nad swoja wypowiedzia. Pozniej natomiast przejdz sie tym moto.
OdpowiedzGdzie hejterstwo w moim zakładzie??? powiedziałbym nawet wiara w to, że jest dobry.. ;) spoczko.. jak ktoś mi da się przejechać.. to biorę
OdpowiedzA był na tym portalu jakiś motocykl, którego nie chwalili? Jeśli ktoś twierdzi, że scigacz siedzi w kieszeni BMW, to tak samo siedzi w kieszeni Yamahy, Hond i KTMa, w końcu testy ich turystyków to też same ochy i achy.
Odpowiedzczy chociaz jednym z nich jezdziles ?
Odpowiedzchwalą chwalą :) to gdzie stawiasz to piwo ;P ?
Odpowiedz