Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeże co?!
OdpowiedzTakim systemem to niedługo do BMW trzeba będzie boczne kółka dokładać, do teraz można było zahaczyć o samochód obok, z tymi turbinami będzie można zahaczyć kilka na raz i z przeciwległego pasa ;D
OdpowiedzCienizna. Wygooglujcie sobie firmę RB Racing z LA, robią turbo z intercoolerem dla BMW R1100/R1150 które bez problemu daje 240hp i to z o wiele ładniejszym wykresem, a przede wszystkim ich układ jest upchnięty w motocyklu co najmniej sensownie. Goście specjalizują się w turbosprężarkach dla bokserów BMW i Harleyów
Odpowiedz" ... kilku gości, którzy w miarę spoko grają w piłkę .. " żalowo.pl ;p
Odpowiedzciekawe ile czasu żyje silnik?
Odpowiedzciekawe ile czasu żyje silnik?
Odpowiedzw zasadzie wykres sie troche poprawił na dole tez do 4.5 tys obrotów ale mogłobybyc lepiej z ta dolina posrodku .
Odpowiedzwykres nieizaciekawy doł jak w seri od 6 tys moc wzrasta wzgledem seri jak dali 2 turbiny to mogli dac jedna która mocno pompuje doł pozatym pomysł słaby jak te slimaki wystaja hahaha jeden winkiel przy pelnym pohyleniu i turba ujepane trragedia to juz wole serie pozatym kolejne kojda ktore moga sie w trasie rozsypac o ile odrazu ich nieurwiemy na zakretach albo w terenie .zatem jedyny plus poza samymi minusami to duzy wzrost mocy mnie to nieprzekonuje minusy projektu przycmiewaja moc .
Odpowiedztakie ustawienie że jedna pompuje z dołu a 2 górę to twinturbo a nie biturbo;)
Odpowiedzaha
Odpowiedz