BMW R1200GS Biturbo - double blasta!
Co jest lepsze od turbo? Zgadza się, biturbo.
Co dała nam Brazylia? Karnawał w Rio de Janeiro z kompleksowym przeglądem prostytutek, seriale i kilku gości, którzy w miarę spoko grają w piłkę. Obecnie do tej listy można dołączyć firmę Dacar Motorsport, która stworzyła pakiet tuningowy do R1200GS, ale nie jest to zestaw naklejek i chromowane wentyle ale, uwaga, system biturbo. Tak, od teraz można kupić do swojego GSa komplet dwóch turbosprężarek. Ordynarnie wystają one z cylindrów wraz z intercoolerami, które z całą pewnością będą przycierać na zakrętach. Pokonywanych szybko, ponieważ teraz po odkręceniu gazu na tylne koło trafia nie 110 ale 167 KM. Zerknijcie na wykres z hamowni. Do mniej więcej 6000 tys. obr/min turbo GS zachowuje się normalnie, ale po przekroczeniu tej granicy zaczyna się festiwal szaleństwa. Jeżeli tuż po przebudzeniu myślisz „Muszę dziś wysadzić w powietrze jakieś R-jedynki na światłach” pakiet Biturbo jest dla ciebie.
|
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeże co?!
OdpowiedzTakim systemem to niedługo do BMW trzeba będzie boczne kółka dokładać, do teraz można było zahaczyć o samochód obok, z tymi turbinami będzie można zahaczyć kilka na raz i z przeciwległego pasa ;D
OdpowiedzCienizna. Wygooglujcie sobie firmę RB Racing z LA, robią turbo z intercoolerem dla BMW R1100/R1150 które bez problemu daje 240hp i to z o wiele ładniejszym wykresem, a przede wszystkim ich układ ...
Odpowiedz" ... kilku gości, którzy w miarę spoko grają w piłkę .. " żalowo.pl ;p
Odpowiedzciekawe ile czasu żyje silnik?
Odpowiedzciekawe ile czasu żyje silnik?
Odpowiedz