Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzejak zwykle w polsce to bywa jestesmy mistrzami scepcytyzmu i nazekania co będzie gdy coś tam coś tam .Takie same dyskusję były gdy do gry wchodził następca rewelacyjnej 1150 dalej zwany r1200 gs ,i co złoił wszystkim tyłki był i jest mistrzem w swojej klasie / napewno nowy model jest tak samo rewelacyjny jak nie lepszy
Odpowiedzjak zwykle w polsce to bywa jestesmy mistrzami scepcytyzmu i nazekania co będzie gdy coś tam coś tam .Takie same dyskusję były gdy do gry wchodził następca rewelacyjnej 1150 dalej zwany r1200 gs ,i co złoił wszystkim tyłki był i jest mistrzem w swojej klasie / napewno nowy model jest tak samo rewelacyjny jak nie lepszy
OdpowiedzNo nie! Nie zgadzam się! Gdzie jest fantastyczny, unikalny wynalazek BMW obsługi kierunkowskazów?
OdpowiedzZa dużo elektroniki jest nawet w aktualnie produkowanym GS-ie. Cóż począć -takie czasy.. dobrze że można kupić używanego 1150adv.
OdpowiedzJakie bezdroża ?:) Takie moto może najwyżej dojechać "po bezdrożach chodnika" pod ogródek piwny. To przecież dobrze zapowiadający się turystyczny ASFALTOWY motocykl, z możliwością dojazdu utwardzonym szutrem do noclegu.
OdpowiedzA jechałeś kolego kiedyś, chociaż raz w życiu, GS-em? Bo z wypowiedzi widać, że obserwowałeś go wyłącznie spod budki z piwem właśnie.
OdpowiedzCzepiasz się! Przecież ma dwa tryby enduro! Nawet enduro PRO! Siadasz, odpalasz sobie pro i wygrywasz Romaniacs!
Odpowiedzi ponownie konkurencja w tyle...
OdpowiedzKoszmar projektanta. Czasy SUVów wśrod motocykli nadchodzą a paw podchodzi.
OdpowiedzPrzepraszam, ale o co w tej wypowiedzi miało niby chodzić?
OdpowiedzDla mnie motocykle powiinny być estetycznie i technologicznie wysublimowane, szybkie, z twardym zawieszeniem, lekkie, wykonane z drogich materiałów. Przecinaki Ducati, duże Monstery, Aprilia Tuono V4, dawniej GSX-R 1000 K5, Kawa 636 05-06, filigranowa R6 itd. Odpowiedniki Ferrari wśród motocykli. Te wszystkie ociężałe turystyczne enduro, z wolnobrotowymi silnikami, toczące się z kuferkami po mieście i poza nim, pobudzają odruch wymiotny. To odpowiedniki SUVów świata motocykli. Tylko kto jeżdzi SUVami - w 80% tlenione tipsiary a reszta to bezjajeczni faceci po andropauzie. Dziwne, że takie motocykle chcą kupować jacyś młodzi męźczyzni...
OdpowiedzW 100% popieram... i jadą z tymi kuframi co rano do pracy, jakby z syberii wracali. A w kufrach O2... ale jadą .... :)
Odpowiedzno proszę a dopiero był na rysunkach!
OdpowiedzCiekawe na ile E-gas będzie bezawaryjny w konfrontacji z wodą lub błotkiem. Trochę za dużo tej elektroniki na bezdroża Azji...
OdpowiedzCiekawe na ile E-gas będzie bezawaryjny w konfrontacji z wodą lub błotkiem. Trochę za dużo tej elektroniki na bezdroża Azji...
Odpowiedzdo Azji lepiej wybrać się Hayabusą
OdpowiedzCo by jednak nie powiedzieć, GS to król swojej klasy. A reflektor w technologii LED wymiata.
OdpowiedzŁo ho ho! wymiata, wymiata, jak zawsze w reklamie. w terenie za to sie sypie, jak prawdziwa miotła:(
OdpowiedzPokaż gdzie te LED-y sypią się w terenie.
Odpowiedz