Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzePo kolejnych"przymiarkach": GS500, DRZ400SM,CBF500 i CB600F Hornet, trafilem na F800R i to jest to! W 6-m-cy przejechalem ponad 5000km, jest super. Dołożylem tłumik IXIL i zmmiejszylo się zużycie paliwa, nastąpił wyczuwalny wzrost mocy i od 3000 obrotów ciągnie jak szalony, no i pięknie gada. Podwozie, hamulce i ta pewność prowadzenia w zlożeniach. Gorąco polecam, nawet kolegom zwolennikom plastików sie podoba.
Odpowiedzgdzie kupowales tego IXIL'a ?
OdpowiedzTego ixila kupiłem w firmie RIDER w Krakowie. Naprawdę obiektywnie rzecz biorąc, komin super a jak go pięknie słychać!!!!!! Pozdrawiam
OdpowiedzW tej cenie brałbym w ślepo Ducata Monstera, a co do "Twórcy" artykułu to on też musi z czegoś żyć, ctr+c i ctr+v czyni cuda, w bezstronność lub osobiste wrażenia to nie ma na polskich stronach na co liczyć. Większości niemieckich też, chcesz coś wiedzieć wal na forum. Pozdro 4all ps. mam F800GS coby nie było, że g.... wiem o szachownicowej stajni...w odróżnieniu od teoretyka w "redakcji"...Z uniwersalnych na nasze "drogi" był to jedyny słuszny wybór.F800S wcale nie są takie cudowne jak pisze. Wersja low budget to gladius, yamaha nie ma abs na nasz rynek - na niemiecki już ten cud techniki dociera...to tyle odnośnie "artykułu"
OdpowiedzWyglada jak technokratyczna wizja speed triple. Wole orygina :)l
Odpowiedzw salonie bmw tylko cena odstrasza
Odpowiedzgdzie kupić takie fajne dziny jak ma ten kolo ze zdjęć?
OdpowiedzTe jeansy to BMW CityDenim 2 .Jest to forma rozwojowa CityDenim z 2009 roku. Tamte były bardziej bojówkowe te bardziej jeansowe. Są naprawdę super - mam je. Ale : są przede wszystkim do jeżdżenia ( świetny krój dostosowany do pozycji siedzącej na motorze)gorzej do chodzenia ( z uwagi na dość solidne i raczej sztywne ochraniacze na kolanach).Wykonanie I klasa. no ale cena : 790 zł !!! To coś pośredniego miedzy skórą a tekstylnymi. Myślę ,że ustępują tekstylnym nieprzemakalnością ale są śliczne i poziom fanu duży
OdpowiedzTe jeansy to BMW CityDenim 2 .Jest to forma rozwojowa CityDenim z 2009 roku. Tamte były bardziej bojówkowe te bardziej jeansowe. Są naprawdę super - mam je. Ale : są przede wszystkim do jeżdżenia ( świetny krój dostosowany do pozycji siedzącej na motorze)gorzej do chodzenia ( z uwagi na dość solidne i raczej sztywne ochraniacze na kolanach).Wykonanie I klasa. no ale cena : 790 zł !!! To coś pośredniego miedzy skórą a tekstylnymi. Myślę ,że ustępują tekstylnym nieprzemakalnością ale są śliczne i poziom fanu duży
OdpowiedzTe jeansy to BMW CityDenim 2 .Jest to forma rozwojowa CityDenim z 2009 roku. Tamte były bardziej bojówkowe te bardziej jeansowe. Są naprawdę super - mam je. Ale : są przede wszystkim do jeżdżenia ( świetny krój dostosowany do pozycji siedzącej na motorze)gorzej do chodzenia ( z uwagi na dość solidne i raczej sztywne ochraniacze na kolanach).Wykonanie I klasa. no ale cena : 790 zł !!! To coś pośredniego miedzy skórą a tekstylnymi. Myślę ,że ustępują tekstylnym nieprzemakalnością ale są śliczne i poziom fanu duży
Odpowiedzmam takie do sprzedania ile masz w pasie ? i wzrost?
Odpowiedznapisz mi maila to sie odezwe
Odpowiedzjak należy traktować ten tekst? jako materiał marketingowy producenta, czy jako test? co może napisać o motocyklu koleś, który widział go w katalogu? tylko przelanie na ekram kompa suchych danych. bez sensu jest coś takiego.
Odpowiedzprawda popieram przedmówce
OdpowiedzPrezentuje sie fajnie - mysle ze wielu czekalo na golasa z tym silnikiem. Masa pewnie na poziomie 200 kg z plynami. Pozostana wady calej serii F800 - wysoka cena w porownaniu z japonska konkurencja i dzwiek silnika przypominajacy Fiata 126 pe. No i twin nigdy nie bedzie wyl jak dobrze wyzylowana 4R.
Odpowiedz