Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeMotocykl który jest średni przy zjazdach z asfaltu na "normalne" drogi jest z automatu u mnie skreślony
OdpowiedzIlu ludzi tyle opinii ... Ja osobiście bardzo polecam ten sprzęt do podróży. Jest to mój pierwszy motocykl, który mam od 2 lat i nie narzekam. Przypominam ze to nie jest ścigacz tylko turystyczne enduro jak i również nie jest to typowe enduro w twardy teren ... sprzęt godny polecenia z ewentualnym zjazdem z szosy w lekki szutrowy teren ... ja nim nie jezdze szybciej niz 160 bo nie ma ta kiej potrzeby :-) ... nabywcom Gratuluję ... do zobaczenia na trasach
OdpowiedzJa mam 2giego (wczesniej R1200GS; DL650, TDM850) i ten jest najlepszy jesli chodzi o uniwersalnosc - po zmianie siodla i szyby - komofort w trasie jak 1200; w terenie (lekkim) najlatwiejszy do kontrolowania; w zakretach troche gorszy do DL-a; silnik moc OK to nie 1200; w miescie bezkonkurencyjny z moich moto; wyglad wg mnie najlepszy (po dodaniu gmoli, swiatel, kufrow, itepe)
OdpowiedzDla mnie motocykl do podróży z bakiem o pojemności 16 litrów to jakaś porażka no chyba ze pali 2litry na 100km. A ten napewno tyle nie pali. Za jego cenę można już nabyć mało przechodzoną Yamahe XTZ1200 Super Tenere a ten moto bije na głowe nawet GS 1200. Wielu moich znajomych poprzysiadało się z GS-ów na Yamahy bo mieli już dość ich usterkowości. Jak dla mnie moto nie warte tej kasy. Sam obecnie posiadam Yamahe xt660z tenere i jak dla mnie jedyna alternatywą po niej jest duża tenera, ale na jazdę nią w terenie uważam że nie posiadam jeszcze umiejętności także na razie cieszę się mała tenerką. Śmieszy mnie jak ktoś kupuje motocykl turystyczny i argumentem jest prędkość maksymalna powyżej 200km/h i przeprowadza testy jak zachowuje się takie moto przy takich prędkościach. Te motocykle nie są stworzone do takich prędkości tym motocyklem się zwiedza i delektuje się jazdą. Chcesz zasuwać po autostradach ponad 200km/h kup sobie Suzuki Hayabusa taki motocykl napewno będzie stabilny przy pokonywania szybkich przelotów po autostradach. Najważniejsze to czego oczekujesz od motocykla. Bo jeszcze nie widziałem moto które jest idealne do wszystkiego.
Odpowiedzmasz racje! kiedys ktos napisal ze jest BMW i motory a ja mowie ze jest HONDA ....i motory w terenie te PZ-GSsy klada sie jak cacy na glebę a ja swoim Fredem pomykam po lesie,bezdrozach itp,po asfalcie wystarczy mi 120 ,za to w trenie nawet lekkim...papa GS,,,
OdpowiedzSpokojnie zejdziesz w okolice 3 przy jeździe 50km/h
OdpowiedzDla mnie motocykl do podróży z bakiem o pojemności 16 litrów to jakaś porażka no chyba ze pali 2litry na 100km. A ten napewno tyle nie pali. Za jego cenę można już nabyć mało przechodzoną Yamahe XTZ1200 Super Tenere a ten moto bije na głowe nawet GS 1200. Wielu moich znajomych poprzysiadało się z GS-ów na Yamahy bo mieli już dość ich usterkowości. Jak dla mnie moto nie warte tej kasy. Sam obecnie posiadam Yamahe xt660z tenere i jak dla mnie jedyna alternatywą po niej jest duża tenera, ale na jazdę nią w terenie uważam że nie posiadam jeszcze umiejętności także na razie cieszę się mała tenerką. Śmieszy mnie jak ktoś kupuje motocykl turystyczny i argumentem jest prędkość maksymalna powyżej 200km/h i przeprowadza testy jak zachowuje się takie moto przy takich prędkościach. Te motocykle nie są stworzone do takich prędkości tym motocyklem się zwiedza i delektuje się jazdą. Chcesz zasuwać po autostradach ponad 200km/h kup sobie Suzuki Hayabusa taki motocykl napewno będzie stabilny przy pokonywania szybkich przelotów po autostradach. Najważniejsze to czego oczekujesz od motocykla. Bo jeszcze nie widziałem moto które jest idealne do wszystkiego.
OdpowiedzJestem pewny że nikt z tu krytykujących NIE MA GSa tak nieobiektywne komentarze cechują MOCHERY w kwestii SMOLEŃSKA powiem wam tyle SZARACZKI że CHYBA ŻAL WAM D... ŚCISKA że nie macie GSa a ja mam już drugi egzemplarz i jest to najbardziej wszechstronny motocykl jaki znam... fakt wolny max 220 ale to nie moto do ścigania, dynamika wspaniała albo dotad trafiałem na światłach na samych amatorów po kursie prawa jazdy ;-P ARTYKUŁ W 99% odzwierciedla prawdę i tyle japończyki mogą sie schować w mysią dziurę MAM TU NA MYSLI MODELE W STYLU WYPRAWOWYCH ENDURO a nie 500 do szpanowania małolatom na osiedlu
OdpowiedzNo, fakt, nikt z krytukujących JUŻ nie ma :) Na szczęście :) A tych 220kph, to se z GPSem sprawdz, albo cos. Moj dawal rade 215 (licznikowo!!! Realnie, to moze 205), ale zachowywal sie, jakby mial sie rozleciec i ostrzegawcze czerwone swiatelko sobie casem migalo... Ale badzmy szczerzy, nie oczekiwalem takich predkosci przelotowych, jak go kupowalem. Powyzej 160kph moto i tak stawalo sie nerwowe (21 cali z przodu nie oszukasz) a w moim byly jeszcze battlewingi 501/502 i - powiem szczerze - szalu nie robily. Jedno mozna GSowi oddac - byl ladny i oszczedny. Co do samego gatunku motocykla (nie mam na mysli tylko tego modelu, ale wszystkie transalpy, tigery 800, vstromy, itp)- doszedlem do wniosku, ze ten segment - choc mega mi sie podoba i do mnie przemawia - jest jednak bez sensu. Albo szosa, albo teren.
OdpowiedzNo nie wiem to mój 2-gi GS wg mnie to najbardziej uniwersalne moto nadaje się na szutry długie trasy ido miasta spoko przelatuję nad lusterkami zwykłych osobówek poza miastem jechałem 220 dłuższy czas po autostradzie na zwyłych drogach przelotowo to 140-160 ale nie zauważyłem żeby za bardzo była nerwowa powyżej 160... przez dłuzszy czas Czechy Austria na autostradzie jechałem nią 140-180 w ulewnym deszczu + niezłw wiatr i zachowywała się znakomicie. OSZCZĘDNA TO ONA JEST DO 180 powyżej robi sie z niej staszna pijaczka ale nie kazdy jest doskonały poza tym pozycja na tym moto sprawia że przy prędkościach powyzej 180 trzeba albo sie przygiąć albo liczyć z większym chałasem i spalaniem. PS sprawdzę te 220 na GPSie jakoś nie pamietam abym sprawdzał bo uzywam go raczej do kontroli predkości gdy sa ograniczenia i kontrole a nie do sprawdzania prędkości max
OdpowiedzPewnie to mało specjalistyczna uwaga ale dla mnie ta Beemka wygląda tandetnie i niestety to ją od razu dyskwalifikuje w moich oczach. Przednia lampa, szyba, kanapa, a już najgorsze są te kufry (zwłaszcza centralny), które wyglądają, jak walizeczki na kosmetyki. Konkurencja jest lepsza, a do tego tańsza. Choćby V-Strom.
OdpowiedzV-Strom... Super maszyna zwłaszcza na asfalt, ale nie koniecznie po za nim.. Jak ci się tak podoba, to kupuj i ciesz się. Zastanawiam się tylko dlaczego jeśliś tak zakochany w innych motocyklach, patrz Konkurencyjnych sprzętach, oglądasz bmw na które pewnie na dodatek Cię nie stać, a kto wie może nawet na kufry do niego. Komplet to ponad 5 tysięcy. Pozdrawiam :)
Odpowiedzten moto to porażka . Wybrałem się tym kiedyś na jazdę testową . Dziękuje starczy mi . Zawracanie z pasażerem , przód nurkuje , moto się przewala. Ja pierdziele jaki to był złom. A tak się na początku napaliłem że to kupie , po jeździe testowej mi przeszło na zawsze.
OdpowiedzJa także testowałem. Nie czuć tych 85 KM ani trochę, może mam spaczoną psychikę bo latam litrowym sportem ale suzuki gs500 wydawało mi się bardziej ruchliwe i skore do zabawy. Kufry fabryczne to pomyłka w tym motocyklu, przy 180 miota po autostradzie i prędkość osiąga ledwo ledwo. Dla odmiany tego samego dnia jeździłem r1200gs, to jest motocykl który można kupić
OdpowiedzDrogie dziecko podejrzewam że 500 to jedyny i do tego pozyczony motocykl którym jechałeś... Powiem ci tyle mam GSa zrobiłem nim ostatno trasę 4000km do Chorwacji Montenegro Bośni i Hercegowiny przy220 bo tyle wyciąga prowadzi się świetnie 180km/h to jechałem nim w deszczu po autostradzie przez ponad 900km i nie zauważyłem by mnie miotało... IDŹ DO DOMU I POGRAJ W JAKĄŚ GRĘ ON LINE może tam ci się uda kogoś wprowadzić w błąd
OdpowiedzTrochę późno, ale chciałbym zapytać, czy przy tych dużych prędkościach nie dawały o sobie znać spalanie detonacyjne i wynikające stąd (?) wibracje. Mój GS powyżej 140km/h wibruje i dzwoni ( detonacje ?) tak, że strach bardziej otworzyć prezpustnicę. Jest to tak dokuczliwe, że jazda po autostradzie ze stosowną ( powiedzmy 150 km/h) staje się problematyczna. Rozważam przemapowanie komputera na paliwo o liczbie oktanowej 91 ( BMW oferuje taką opcję). Może jakieś opinie kogoś, kto doświadczył czegoś podobnego. Pozdrawiam serdecznie wszystkich jeźdźców GS'a 800 Suworow2
OdpowiedzTak, tak, a łyżka na to niemożliwe. Ale pochwal sie w takim razie co kupiłeś zamiast BMW?
OdpowiedzCo by nie kupił- będzie lepsze.
OdpowiedzBeemki z tym silnikiem maja montowane tanie i zle zestojone podzespoły - nie wiem jak manewry z pasażerem ale do naprawde szybkiej jazdy po zakretach nadaja sie kiepsko.
OdpowiedzBo jezdzic to trzeba umic :))
OdpowiedzCi co mają bardzo sobie chwalą :) http://bafomet.pl
OdpowiedzMoze teraz... Ja mialem przez poltora roku (nowiuski z salonu) i nigdy przedtem ani potem nie cieszylem sie tak ze sie jakiegos sprzeta pozbylem. Do wszystkiego = wiadomo do czego.. Ale nie o to chodzi, tylko o jakosc tego wynalazku... Z nowym moto 14 czy wiecej razy w serwisie... B e eM Troubleyou!
OdpowiedzJezdzilem po kilka godzin niektórymi wypustami bmw z tym silnikiem …za pierwszym razem myślałem, ze to zart, za drugim – ze może prowokacja lub sabotaż, za trzecim pozostala tylko litość – to jeden z najgorszych silników zamontowanych kiedykolwiek w motocyklu – dramatycznie słaby ja na ta pojemnosc, do tego wibracje i tragiczna „kultura pracy” .. – jak ktos chce kupic, koniecznie jazda probna i od razu mu przejdzie…
OdpowiedzTo samo spotkało mnie przy F 800 GT.Tez myślałem .że to japońska prowokacja albo sabotaż...
Odpowiedzmasz 100 % racji
OdpowiedzMożna tym jeździć po mieście jeśli mamy na myśli przejazd obwodnicą. Inaczej dramat.
Odpowiedz,,Nadal jest to kulturalnie pracujący\'\' i tu autor nieco przesadzil. Ale mimo stukow, skrzypow,lomotu i innych odglosow silnik ,,idzie\'\' idealnie . Kultura pracy zaczyna sie na wyzszych obrotach i wtedy juz nie ma sie do czego przyczepic .
OdpowiedzDla entuzjastów turystyki, no może w lekki teren, ale bez tych skrzynek na zadku OK. Ja wole moja F 800 R na szosę
OdpowiedzZdjecie 48 (http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/2013/BMW_F800GS_zloty_srodek/z_przodu_BMW_F800GS.jpg.html) czy to złudzenie czy to moto ktos zgruzował i kiepsko naprawił. Koła wydają się "nie w linii", poza tym jak się patrzy na błotnik przedniego koła to odległości od opony są nierówne. Pewnie się nie znam na moto z bawarii, może to nowe ustawienie na teren :).
OdpowiedzZludzeńie :) Pozdrawiam
Odpowiedzkoła wydają się nie w lini bo kierownica pewnie lekko skręcona w prawo i poza tym fota nie jest idealnie równo. Na bank złudzenie
OdpowiedzDobry moto do wszystkiego :) ale jak ktos nastawia sie na "cos" konkretnego to juz gs wypada slabo :) Jest po prostu super motocykl do turystyki, teren to raczej w kwestii daleko idacej zabawy :) bo moze sie i d ale to nie jest juz to samo. BMW w motocyklach tak samo jak i samochodach stal sie gadzeciarski :) i ma na to swoich odbiorcow.
Odpowiedz