Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarze... wspaniale, to już bmw musi kopiować innych, a nie odwrotnie. Przecież to to TIGERY. BMW żenada - gdzie ochrona praw autorski.
Odpowiedz??? a niby Tiger ktorego masz na mysli to skad jest zerzniety ???
OdpowiedzNo widzę zę pracownicy serwisów i dealerów konkurencji, z braku sprzedaży i związanych z tym dużych ilości wolnego czasu, postanowili sie poudzielać ;)
Odpowiedzczym ty chłopie jezdziles????????????? chyba tylko bmw,,,,
OdpowiedzBMW przereklamowe ,, testy przekupione,, tak sie dzis sprzedaje towar ,,,
OdpowiedzRozszyfrowałeś mnie - pracuję w ASO Hondy, sprzatam kible a czasami - jak szef pozwoli - warsztat. Wtedy, jak nikt nie widzi, to zalewam troche paliwa ukradzionego z trabanta sąsiada i kręcę sobie manetką ;)
OdpowiedzWiec poprobuj...a nastepnie sie czepiaj GS-a . Jezdzilem tym sprzetem i naprawde nie mam sie czego czepic Praca silnika moze tylko przy malej predkosci na pierwszym i drugim biegu troche dziwna. To specyfika niemieckich silnikow. Pozatym inne wazniejsze rzeczy jak prowadzenie, uniwersalnosc, spalanie ... wszystko na plus. Wiec poprobuj !
OdpowiedzPróbowałem rzedowych dwucylindrowek BMW - nakeda i 800 "enduro" - tak jak pisalem: najgorszy dwucylindrowy silnik jaki napotkałem (a jezdziłem - niektórymi 2 godz., niektórymi kilka lat - ok 30 motocyklami). Odkręcasz manetkę a to goovno powolnie i nierówno kręci się gorzej niż 15 letnie GPZ 500; zawias o duzo za miękki, na wyjściu z z zakrętu tył za bardzo buja się i pompuje, hamulce wybitnie tępe. Może mało pali ale to mnie akurat nie interesuje. Co do uniwersalności - jezeli ktoś wykorzystuje motocykl tylko do toczenia się, to do tego wystarczające jest 95% motocykli jakie były sprzedawane przez ostatnie 20 lat...
Odpowiedzchcialem kiedys kupic GS800, wzialem na jazde testowa z BMW ale dzwieki silnika i kultura pracy kompletnie mnie odstraszyly, to chyba nie jest zbyt udany silnik, duzo jest w necie odnosnie przeroznych awarii. Jak GS to 1200, a jak mniejsze moto to lepiej Triumph Tiger 800.
OdpowiedzSzczerze odradzam - rzedowe dwucylndrowki BMW to straszliwe - mówie z całą odpwoiedzialnoscia - goovno. Wolne, niska kutura pracy, wkrecanie sie na obroty jak w traktorze z lat 50-tych XX w. Kto nie wierzy - polecam jazde próbna dowolnym modelem z sinikiem z tej gamy. Niezapomniane przezycie i ... bedziecie jeszcze szczesliwsi z motocykle który posiadacie :)
Odpowiedzwolne w porownaniu zczym? niska kultura pracy ok mozliwe a co znaczy wkrecaie sie a obrotoy jak wtraktorze?
OdpowiedzTrzeba spróbować - najlepiej dla porownania przejechać sie rzeczonym motocyklem i starym modelem ursusa u pradziadka na wsi oraz na dwa cylindy: suzuki sv 650, starą ale dobrze utrzymaną Hondą CB500 i Kawasaki GPZ 500 a na koniec Harleyem V-Rodem.Patrząc od końca otrzyma się wyniki.
Odpowiedz