BMW F700GS i F800GS - nowe modele w 2013
Powoli zaczynają wyciekać pierwsze informacje o nowych modelach na rok 2013. BMW w kolejnym sezonie pokaże dwa nowe GSy. Jeden jest mocno zmodernizowany i chodzi tutaj o F700GS, który zastąpi model F650GS. Oczywiście zarówno poprzedni jak i nowy model mają dwucylindrowy silnik o pojemności 798cc, zmiana nazwy ma podkreślić wzrost mocy z 71KM na 75KM.
Druga nowość to F800GS, który pozostaje przy mocy 85KM. Motocykl podobnie jak 700-tka będzie miał zmienioną stylizację, nowe wskaźniki i bardziej rozbudowane wyposażenie elektroniczne. Oba modele dostępne będą z takimi opcjami jak ESA, ABS, ASC, możliwością mapowania silnika na paliwo 91 oktanowe i mnóstwem dodatków uprzyjemniających dalsze i bliższe podróżowanie motocyklem. Więcej informacji o nowych motocyklach już wkrótce.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarze... wspaniale, to już bmw musi kopiować innych, a nie odwrotnie. Przecież to to TIGERY. BMW żenada - gdzie ochrona praw autorski.
Odpowiedz??? a niby Tiger ktorego masz na mysli to skad jest zerzniety ???
OdpowiedzNo widzę zę pracownicy serwisów i dealerów konkurencji, z braku sprzedaży i związanych z tym dużych ilości wolnego czasu, postanowili sie poudzielać ;)
Odpowiedzczym ty chłopie jezdziles????????????? chyba tylko bmw,,,,
OdpowiedzBMW przereklamowe ,, testy przekupione,, tak sie dzis sprzedaje towar ,,,
OdpowiedzRozszyfrowałeś mnie - pracuję w ASO Hondy, sprzatam kible a czasami - jak szef pozwoli - warsztat. Wtedy, jak nikt nie widzi, to zalewam troche paliwa ukradzionego z trabanta sąsiada i kręcę sobie manetką ;)
OdpowiedzWiec poprobuj...a nastepnie sie czepiaj GS-a . Jezdzilem tym sprzetem i naprawde nie mam sie czego czepic Praca silnika moze tylko przy malej predkosci na pierwszym i drugim biegu troche dziwna. ...
OdpowiedzPróbowałem rzedowych dwucylindrowek BMW - nakeda i 800 "enduro" - tak jak pisalem: najgorszy dwucylindrowy silnik jaki napotkałem (a jezdziłem - niektórymi 2 godz., niektórymi kilka lat - ok 30 motocyklami). Odkręcasz manetkę a to goovno powolnie i nierówno kręci się gorzej niż 15 letnie GPZ 500; zawias o duzo za miękki, na wyjściu z z zakrętu tył za bardzo buja się i pompuje, hamulce wybitnie tępe. Może mało pali ale to mnie akurat nie interesuje. Co do uniwersalności - jezeli ktoś wykorzystuje motocykl tylko do toczenia się, to do tego wystarczające jest 95% motocykli jakie były sprzedawane przez ostatnie 20 lat...
Odpowiedzchcialem kiedys kupic GS800, wzialem na jazde testowa z BMW ale dzwieki silnika i kultura pracy kompletnie mnie odstraszyly, to chyba nie jest zbyt udany silnik, duzo jest w necie odnosnie ...
OdpowiedzSzczerze odradzam - rzedowe dwucylndrowki BMW to straszliwe - mówie z całą odpwoiedzialnoscia - goovno. Wolne, niska kutura pracy, wkrecanie sie na obroty jak w traktorze z lat 50-tych XX w. Kto ...
Odpowiedzwolne w porownaniu zczym? niska kultura pracy ok mozliwe a co znaczy wkrecaie sie a obrotoy jak wtraktorze?
OdpowiedzTrzeba spróbować - najlepiej dla porownania przejechać sie rzeczonym motocyklem i starym modelem ursusa u pradziadka na wsi oraz na dwa cylindy: suzuki sv 650, starą ale dobrze utrzymaną Hondą CB500 i Kawasaki GPZ 500 a na koniec Harleyem V-Rodem.Patrząc od końca otrzyma się wyniki.
Odpowiedz