Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeTe odlewane koła przypominają mi motocykle z lat 80'tych, psują efekt całego motocykla
OdpowiedzNie jest mułowata, tylko fabryka założyła dziwne zęby 17/41. Wystarczy wsadzić 16/42 od większego "bliźniaka" i wszystko się zmienia jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Opóźniona reakcja na gaz, to nie tylko kwestia sterowania wtryskami, ale odpowiedniej regulacji linki gazu. I F650GS twin, zmienia się z mopsa w posokowca. ;)
OdpowiedzPrzeczytalem sobie dzis lightowo ten artykuł i cos mi tu nie gra.Tytul GS 650,a opis GS 800.Dwa cylindry w 650?I jaka moc zarabista.Pytam autora: oc o kaman?
OdpowiedzTen motocykl mimo nazwy ma pojemność 800 cc :) Pozdrawiam
OdpowiedzKapitalny artykuł (inne zresztą też) Ale "postapokaliptyczne drogi w Szombierkach" zabijają (mam nadzieje, ze nie dosłownie) Pozdrawiam autora
OdpowiedzDźwięki apetyczne??? Rety to po co Leo kupowałem?(do 800tki GSa...ten sam wydech i silnik...) Audi na V6??? Rety to niezły złom bo w 2002 zaprzestali produkcji, chyba, że TDI ale to inna bajka. Toć oryginalny wydech brzmi jak popierdółka, mój ogar 50cm miał większe jaja od Beemki. Wiem, że artykuł sponsorowany - Clarkson fajnie pisze o byciu dziennikarzem motoryzacyjnym ale nie róbcie ludziom wody z mózgu. Ciekawe co napiszecie o piecu Tigera XC i seryjnym Arrowie. Mają czasami coś takiego jak dni otwarte, nie trzeba się płaszczyć by sobie pojeździć i napisać coś o mało co bezstronnie. Co do kierunków w Bejcy, idzie się przyzwyczaić, do siodełka i szybki nie - nie wiem jak szanowny piszący do Budapesztu dojechał skoro nie wspomina o tak "drobnych" szczegółach ale widać traska busem to też traska...Tak się składa, że w tym roku tam byłem (na swoim moto) i takie szczegóły mocno zapadają w ... pamięci. Powodzenia, bezstronności, rzetelności itd...
OdpowiedzKto Ci wmówił że Audi zaprzestało produkcji V6 w 2002 roku? Niby jaki silnik ma Audi A6 2.8 z 2007 roku? Uprzedzając odpowiedź nie jest to stary silnik tylko nowy przekonstruowany z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Aha i obejrzyj sobie jeszcze nowe S4 z silnikiem 3.0 TFSI.
OdpowiedzPrzepraszam zwracam honor są V6tki w Audi, doetukowałem się, w porównaniu do 6 garowych silników rzędowych beemki to szału nie ma, poza tym porównanie silnika turbo ( też bez szału) do rzędówki w 800cm3? Szkoda, że autor nie napisał o super instalacji elektrycznej, gdzie zamiast bezpiecznika pada wiązka kabli i na ogół akumulator (jedyne 560PLN w BMW). Wiązka od 400 (roboczogodzina 350PLN + materiały 49 PLN). Nie dodał też o tym gdzie znajduje się filtr paliwa:) jak go wydobyć i co się dzieje gdy padnie pompa paliwowa. Przy okazji, wolę V8 w Audi:)) Pozdrawiam i odradzam bejcę po gwarancji - moja ma już 3 lata. Polecam Tigera XC lub Japonię.
OdpowiedzCo do kierunków, to zgadzam się w 100% z Boczo. Odbierając swoją Beemkę we Wrocławiu wywinąłem orła na skrzyżowaniu na oczach pracowników Inchcape. Pozdrowienia dla Adama. Było mało zabawnie (dla mnie), a winne temu były właśnie m.in. kierunkowskazy, a konkretnie moje poszukiwania jak je wyłączyć. Oczywiście zaraz napiszecie, że jestem baranem i nie potrafię jeździć. Trudno, jakoś to przeżyję :) Później w eksploatacji polubiłem ten wymysł, ale uważam, że patent stosowany przez większość producentów motocykli jest lepszy, a i BMW od niego odchodzi w najnowszych wersjach. To chyba znamienne.
OdpowiedzA ja się w 100% nie zgadzam. Będąc przyzwyczajonym do tradycyjnego systemu, owszem, chwilę zajmuje ogarnięcie i przyzwyczajenie się do czegoś co działa inaczej, ale później okazuje się że jest to o wiele wygodniejsze. Jak po ponad 2 latach użytkowania patentu BMW za nic nie zamienił bym go na tradycyjny przełącznik. Ilekroć mam okazje jechać innym moto, operowanie kierunkami to rzecz która mnie notorycznie irytuje. Szkoda że BMW wycofało to rozwiązanie. Powodów nie jestem pewien, ale niekoniecznie musiało to być tak że uznali że rzeczywiście wprowadzili coś co jest do d. Zauważcie że przełączników na manetkach przybywa, gdzieś to trzeba pomieścić, a tradycyjny system to jak by nie było jeden przycisk a nie trzy.
OdpowiedzW jakich najnowszych wersjach BMW odchodzi od osobnych włączników kierunków poza S1000RR?
OdpowiedzA choćby w: K1300S, K1300R, F800R i innych, a także w najnowszym dziele K1600GT :) Sam widziałem :) Skoro BMW byłoby takie pewne doskonałości swojego poprzedniego rozwiązania, to pojawia się pytanie: po co te eksperymenty?
OdpowiedzCzy tylko mi się wydaje, że ten seryjny wydech jest niezwykle szpetny, zwłaszcza patrząc od tyłu motocykla? Może to zachęta dla klientów, aby jak najszybciej wrzucić jakąś akcesoryjną puchę?
OdpowiedzJeśli chodzi o fun z jazdy to najbardziej do tego nadaje się gsx-r 600 a i użyteczność w codziennym życiu jest niezaprzeczalna bo i w głowę można się podrapać za pomocą takiego motocykla. A czy BMW to potrafi. http://www.youtube.com/watch?v=4Ov43cWkYIA&feature=player_embedded
OdpowiedzCiekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
Odpowiedzno ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali :) mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji :) Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie :)
OdpowiedzTrudno, lepsze zawsze więcej kosztuje. Chcesz mieć więcej koni, to płać :) Swoją drogą nie wierzę, że ktoś kogo stać na jeden z nowszych modeli BMW liczy się ze spalaniem. Dwa litry na setkę w prawo czy w lewo nie ma znaczenia. Liczy się fun! Kto chce oszczędzać na paliwie, kupuje moto 125ccm albo rower.
Odpowiedzniekoniecznie :) ja kupiłem g650gs jako maszynę do pracy, która robi sporo kilometrów i musi na siebie zarobić. I z czasem na starszego brata, który mam nadzieję zagości wkrótce w garażu. Każdy litr dla mnie to około 500zł miesięcznie zaoszczędzone :)
OdpowiedzGdyby tak było, to kupiłbyś 125ccm albo 250ccm. Wtedy oszczędzasz kolejne 500zł miesięcznie i mnóstwo pieniędzy na zakupie motocykla. Skoro do zarabiania na siebie wybrałeś pojemność 650ccm, to jednak spalanie dla Ciebie to nie wszystko.
Odpowiedzpotrzebowałem motocykla, który mnie pociągnie (ważę ponad 110 kg i wożę sprzęt o wadze około 35 kg), będzie mocniejszy od 125tki, którą jeździłem, a spali niewiele więcej.
OdpowiedzA podobno pieniądze były ważniejsze od kopa. Czyli jest tak jak mówiłem.. Spalanie to nie wszystko. Chciałeś mieć po prostu lepsze osiągi. I nie bajeruj, że 125'tka nie uciągnie. Sam jeździłem 125'tką i wiem, że to już motocykl a nie motorower.
Odpowiedzpolecam przejażdżkę rometem z125 :)
OdpowiedzWystarczy spojrzeć na dane techniczne: 48KM/192kg vs 71KM/199kg. Jak widać przy zbliżonej masie sporo więcej mocy. Poza tym silnik w F650GS to klasa wyżej - 2 cyl. i pojemność 800ccm. Charakterystyka pracy singla o poj. 650ccm pozostawia wiele do życzenia, nawet jeśli jest to BMW. Zresztą technologia modelu G650GS jest odgrzewanym daniem z przed lat.
OdpowiedzF650GS już kilka razy świat objechał a G650GS to dopiero czeka :). Poza tym, wg. mnie - NIC.
OdpowiedzŻeby docenić kierunki Beemki trzeba nią jeździć na codzień, a nie tylko na testach. Przesiadłem się na GSa z japonii i akurat osobne włączniki kierunkowskazów uważam za jedną z większych zalet. Po paru dniach człowiek się przyzwyczaja i nie chce więcej pojedynczego włącznika. Boczo, weź bmw na dwa tygodnie codziennej jazdy to zmienisz zdanie o kierunkach:] Dużo większą wadą jest mały zbiornik paliwa. 16l w podróżnym enduro? Pomyłka jakaś...Niekiedy miejskie nakedy mają więcej.
Odpowiedzja sie zgadzam z kolega, pojedynczy wlacznik to porazka w porownaniu z tym rozwiazaniem.
Odpowiedz1. a gdzie zdjecia z Szombierek? 2. 6 tys. na platnego morderce to jednak troche malo...
OdpowiedzPrzez Szombierki przeleciałem tylko z niedozwoloną prędkością. Tam się nie zatrzymuje na dłużej niż 3 sekundy. A 6 tys. to kwota, która wystarczy na płatnego mordercę. Wystarczy poszukać... na Szombierkach :P
OdpowiedzA co powiecie na porównanie beemki (moze być f800gs) vs v-strom vs versys? To jest właśnie trochę wasz problem w Ścigaczu- macie świetne testy, ale porównań za mało.
OdpowiedzI nowy mały Tiger do tego :-)
OdpowiedzTiger bije wszystkie BMW ...jest sliczny...zamierzam go kupic na przyszly zeson...tylko nie wiem czy szosowke czy wersje XC ....
OdpowiedzTriumph przy BMW to niedopracowana zabawka. "...jest sliczny..." :) wtf?! Zresztą marka Triumph już zbłaźniła się poprzednim modelem o tej samej nazwie (tiger 1050), który nie zdobył uznania ani popularności.
Odpowiedz