Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeOpis świetny i jak najbardziej realny :) dwa latka śmigałem RSV po lekkich modach (ecu itd.) rok TUONO 2009 FACTORY i muszę przyznać że sprzęty mimo wielogodzinnego katowania na kole jak i na torze, nigdy mnie nie zawiodły, "Boczo" tak jak piszesz, wystarczy trzymać się zaleceń producenta i problemów nie ma :) Jedno o czym warto wspomnieć to nie trudne do zniszczenia "sprzęgiełko rozrusznika" które ma słabej baterii pada w OKA MGNIENIU, i na serwisie to wydatek rzędu 2000zł zamiennik od KTM EXC 400UE rozwiązuje problem za jedyne 300zł :) warto więc inwestować w dobrą baterię! W zeszłym sezonie objeździłem nową TUONO V4 APRC niestety sprzęt nie przypadł mi do gustu mimo wszystkich bajerów :( dźwięk bardziej rzędówki (choć całkiem przyjemny) jednakoż to nie to samo co V2 :) wróciłem więc do RSV 1000 FACTORY :) Przerabiając po drodze nowego MONSTERA 796 + którego mogę polecić początkującym po założeniu amora skrętu, z uwagi na to że zabawka jest bardzo skłonna do łapania SHIMMY :( Pozdro dla wszystkich GADUŁA :)
OdpowiedzRotax to Austryjacka marka obecnie nalezy do Bombardiera czyli Kanadyjczykow! A brembo to bodajze Wloska marka nie Niemiecka.. Hmmm!
OdpowiedzW zasadzie to nie jest typowy wloski motocykl, bo silnik to Rotax z Austri, a firma Rotax dopowiem powstala w Niemczech, Brembo (zaciski hamulcowe) to tez Niemcy. Jesli chodzi o olej, to wiadomo , smaruje on silnik, skrzynie biegow i jest rowniez w sprzegle i nie mozna wlewac co sie chce albo co tam inni powiedza. Skrzynia biegow nie chodzi tak precyzyjnie jak w japoncach i wymusza precyzyjnosci ale tego trzeba sie najpierw nauczyc. Silnik nie jest przystosowany do jazdy w porach jesiennych czy zimowych, bo poprostu nie zagrzeje sie (tam jest suche smarowanie) wiec nalezy bardzo zimnych dni unikac. ale to rowniez sprzet, ktory nie da sie obejsc obojetnie i nie da sie pomylic z zadnym innym.
OdpowiedzPrzepraszam kolego że się wtrącę ale Brembo to firma Włoska
Odpowiedzta jasne: silnik Rotaxa, Brembo to firma niemiecka, a świstak siedzi i zawija w sreberka...
OdpowiedzMiejmy nadzieje że popularnosc innych niz japonskie sprzetow będzie rosła.
OdpowiedzBoczo rispect! Porównania ubawiły mnie do łez! Artykuł rewelacja!
OdpowiedzBoczo dziękówa! Właśnie od roku choruje na ten sprzęt i mam zamiar go kupić. Czekałem na taki artykuł:) Mocne V2 rządzą:) ci co mają jakieś 'ale' i uprzedzenia poprostu jej nie kupią ani żadnego antyjapońca
OdpowiedzJeździłem dwa sezony na tuono. Rewelacyjny sprzęt, polecam wszystkim, którzy oczekują czegoś więcej od motocykla i nie chcą jeździć po prostu kolejnym japońcem jakich wiele. W moich rękach Tuono było od nowości i było całkowicie bezawaryjne. Polecam akcesoryjne tłumiki, np.LeoVince - różnica w dźwiękach kolosalna.
Odpowiedzpsuje sie jak francuskie auto,albo nowy volkswagen.
Odpowiedza miałeś/jeździłeś czy tak po prostu pleciesz trzy po trzy?
OdpowiedzKto dba ten ma ;) Tak poważnie to jedyne na co narzekam to nieszczelne węże - jak dostaje ciśnienia lubi sobie kilka kropelek chłodziwa wypocić. Poza tym bez zastrzeżeń - i oby tak zostało. Aha, a propos dźwięku!.. na LeoVince też potrafi umarłego do pionu postawić ;)
OdpowiedzSprzęgło lubi paść szybko i bez ostrzeżenia. Ja tak miałem. Poza jakością płynu hydraulicznego ważny jest tez poziom, nie może byc za wysoki.
Odpowiedzfajny tekst. a motocykl bardzo orginalny:)
Odpowiedz