Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeAprilla jest wyjątkowym skuterem, kiedyś zarzucano jej że to hybryda motocykla i skutera, może i tak ale trzeba pamiętać, że dzisiejsze maxi skutery też mają napęd łańcuchem, zawieszenie motocyklowe, silniki dwucylindrowe, więc wszystko jak w Aprilli. Burgmana 650 którym obecnie jeżdżę, to jest dopiero mieszanka motocykla i skutera, silnik dwucylindrowy o dużej mocy i momencie, zawieszenie motocyklowe które jest regulowane 4 stopniowo, skrzynia automatyczna scvt, czyli ma też zmianę biegów manualnie 6 biegów, tryb Power, tryb Eco drive. Wyposażenie komfortowe niewiele motocykli je ma, regulowana elektrycznie szyba w zakresie ok 12cm,grzane manetki 5 stopni, składane elektr. lusterka, podgrzewana kanapa kierowcy lub cała, 50 litrowy bagażnik pod siedzeniem, i trzy duże schowki, oczywiście ABS. Nie ma się co czepiać ze Aprilla jest taka czy owaka, jest skuterem świetnym i tyle, przeznaczonym do sportu, jak dla mnie ma jednak jedna wadę tylne zawieszenie b. twarde, to sportowy skuter ale jeździ wspaniale, moc, przyspieszenie dźwięk i osiągi rewelacja miałem Aprille niecały rok i musiałem się z nią pożegnać przez kręgosłup, osoba ze zdrowym kręgosłupem spokojnie może jeździć, ale ja takiego nie miałem, po operacji i 5 letniej przerwie jeżdżę Burgmanem 650 executive z 2017 i mój kręgosłup jest zadowolony. Pozdrawiam
OdpowiedzAprilla jest wyjątkowym skuterem, kiedyś zarzucano jej że to hybryda motocykla i skutera, może i tak ale trzeba pamiętać, że dzisiejsze maxi skutery też mają napęd łańcuchem, zawieszenie motocyklowe, silniki dwucylindrowe, więc wszystko jak w Aprilli. Burgmana 650 którym obecnie jeżdżę, to jest dopiero mieszanka motocykla i skutera, silnik dwucylindrowy o dużej mocy i momencie, zawieszenie motocyklowe które jest regulowane 4 stopniowo, skrzynia automatyczna scvt, czyli ma też zmianę biegów manualnie 6 biegów, tryb Power, tryb Eco drive. Wyposażenie komfortowe niewiele motocykli je ma, regulowana elektrycznie szyba w zakresie ok 12cm,grzane manetki 5 stopni, składane elektr. lusterka, podgrzewana kanapa kierowcy lub cała, 50 litrowy bagażnik pod siedzeniem, i trzy duże schowki, oczywiście ABS. Nie ma się co czepiać ze Aprilla jest taka czy owaka, jest skuterem świetnym i tyle, przeznaczonym do sportu, jak dla mnie ma jednak jedna wadę tylne zawieszenie b. twarde, to sportowy skuter ale jeździ wspaniale, moc, przyspieszenie dźwięk i osiągi rewelacja miałem Aprille niecały rok i musiałem się z nią pożegnać przez kręgosłup, osoba ze zdrowym kręgosłupem spokojnie może jeździć, ale ja takiego nie miałem, po operacji i 5 letniej przerwie jeżdżę Burgmanem 650 executive z 2017 i mój kręgosłup jest zadowolony. Pozdrawiam
OdpowiedzAprilla jest wyjątkowym skuterem, kiedyś zarzucano jej że to hybryda motocykla i skutera, może i tak ale trzeba pamiętać, że dzisiejsze maxi skutery też mają napęd łańcuchem, zawieszenie motocyklowe, silniki dwucylindrowe, więc wszystko jak w Aprilli. Burgmana 650 którym obecnie jeżdżę, to jest dopiero mieszanka motocykla i skutera, silnik dwucylindrowy o dużej mocy i momencie, zawieszenie motocyklowe które jest regulowane 4 stopniowo, skrzynia automatyczna scvt, czyli ma też zmianę biegów manualnie 6 biegów, tryb Power, tryb Eco drive. Wyposażenie komfortowe niewiele motocykli je ma, regulowana elektrycznie szyba w zakresie ok 12cm,grzane manetki 5 stopni, składane elektr. lusterka, podgrzewana kanapa kierowcy lub cała, 50 litrowy bagażnik pod siedzeniem, i trzy duże schowki, oczywiście ABS. Nie ma się co czepiać ze Aprilla jest taka czy owaka, jest skuterem świetnym i tyle, przeznaczonym do sportu, jak dla mnie ma jednak jedna wadę tylne zawieszenie b. twarde, to sportowy skuter ale jeździ wspaniale, moc, przyspieszenie dźwięk i osiągi rewelacja miałem Aprille niecały rok i musiałem się z nią pożegnać przez kręgosłup, osoba ze zdrowym kręgosłupem spokojnie może jeździć, ale ja takiego nie miałem, po operacji i 5 letniej przerwie jeżdżę Burgmanem 650 executive z 2017 i mój kręgosłup jest zadowolony. Pozdrawiam
OdpowiedzRzeczywiscie wszyscy tylko mowia i chwala Burgmana i Tmax-a i jak by nie widzieli ze inne marki tez istnieja i wcale nie sa wiele gorsze.Co do Aprilii SRV to jest to moim zdaniem wyjatek,skuter " Naj "we wszystkich kategoriach no niestety taka prawda,co do niezawodnosci sie nie wypowiadam ,rozmawialem jedynie z roznymi serwisami o tym ze fakcie jak i dostepnosci czesci,obie opinie sa zupelnie pozytywne ale czasem na czesci trzeba poczeka 2 tygodnie,pozostaje wiec szukac na wlasna reke na allegro albo zdac sie na serwis.Oczywiscie to dotyczy nietypowych czesci bo czesci eksploatacyjne lancuch,klocki,opony zebatki itp sa na biezaco.Sytuacja wiec jest podobna jak w innych serwisach,nikt nie oferuje wszystkiego od reki.pozdrawiam skuterowo
OdpowiedzAprilia,Gillera Gp 800,850 tak naprawde to hybrydy skutera z motocyklem przynajmniej dla mnie.Silnik wlosi nie ukrywaja ze motocyklowy tylko ze z automatem,naped lancuchem.Pojemnosc i moc oczywiscie najwyzsza ale dlatego ze silnik to przeszczep z motocykla zawieszenie tylne tez motocyklowe.Wyglad owszem bardzo ladny,mysle ze o popularnosci swiadczy tez zaufanie do marki a wloskie marki nie ciesza sie zaufaniem z racji jakosci wykonania i trwalosci,nie dziwie sie wiec ze Burgman i BMW,Yamaha sa na podium.Osobiscie kupilbym Myraoda 700i.Zalety to najwieksza pojemnosc ze wszystkich maxi skuterow tych z prawdziwego zdarzenia i najwieksza moc,techniczne zaawansowanie,niezawodnosc trwalosc i cena nie do pbicia,wyglad tez swietny choc o tym sie nie dyskutuje kazdemu podoba sie cos innego
OdpowiedzTrzeba sie przejechać aby docenić
OdpowiedzParametrami bije na głowę konkuręcję z Japoni i Niemiec
Odpowiedzczy w takim razie to jeszcze skuter?
OdpowiedzCoś wam się dodało 10000. Cena aktualna to 49 900 (też nie mało). Po drugie konkurencją dla Suzuki i BMW będzie nowy Piaggio X10, a SRV raczej nie ma odpowiednika
Odpowiedz