Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeale po co dukat ma z czymkolwiek konkurowac ? moze to ma byc poprostu dobry motocykl ktory sie od japoncow odroznia estetyka i brzmieniem.
OdpowiedzPozwól że przedstawię Ci swój pogląd w tej sprawie. Nowa Yamaha R1 nie dlatego ma silnik big bang, bo ma fajne brzmienie, i ma się odróżniać ją od reszty Japończyków tego segmentu, tylko dlatego że na torze wyścigowym (podobno) taka jednostka oddaje moc w płynniejszy sposób. Kiedyś Ducati miało w swojej ofercie model 749 który spełniał wymogi klasy supersport/superstock600, można było sobie go przerobić na wyścigówkę. Dzisiaj z jakichś marketingowych pobudek uznali że pojemność musi zostać zwiększona, aby stanowić tańszą alternatywę dla modelu 1198, gdyż moc 749 mogła komuś wydać się za mała, a cena z kolei za wysoka. Ostatecznie otrzymujemy maszynę z pozycją na tor, komponentami na tor, ale z silnikiem o pojemności która nie klasyfikuje go w żadnej klasie wyścigowej. Poza tym motocykl z tego przedziału pojemnościowego ze stajni Ducati zasługuje na oddzielną konstrukcję i stylistykę. A nie kopiowanie 1198! Owszem może ktoś akurat chce jeździć takim motocyklem tylko po drogach, ale np. mnie wtedy mniej obchodzi jego wygląd, a bardziej pozycja za kierownicą i czytelność wskaźników, to czemu tak się uparli na jego sportowe zacięcie? Na ulicę zdecydowanie wolałbym Monstera czy Moto Guzzi Griso. Co do konkurowania to niestety motocykle sportowe właśnie po to są tworzone, żeby ze sobą konkurowały, dlatego według mnie jakieś punkty odniesienia muszą pozostać. Osobiście wolę używać motocykli zgodnie z ich przeznaczeniem. Pozdrawiam:)
Odpowiedz...a inni tylko czytają się ślinią i kupują cbr. Wsiądź , przejedź się ... a potem z nami dyskutuj...
OdpowiedzKiedy Ducati wreszcie zrozumie że pojemność 849 cc jest najbardziej nieokreśloną pojemnością w historii motoryzacji!!! Nie wiem z czym ma konkurować ten cudak? Z klasą supersport na którą jest za duży, czy z superbike na którą jest za mały. Jedynie gsxr 750 wydaje się być dla niego konkurentem. Mam nadzieję że powrócą do dawnej pojemności 749 cc i będzie można go z powrotem nazywać maszyną klasy supersport. Piękny motocykl, ale chyba jedynym powodem dla którego go kupujesz jest fakt że nie stać Cię na 1198. Ducati zawsze po macoszemu traktowało swoje mniejsze sportowe modele kopiując praktycznie większego brata. Mam nadzieję że kiedyś zbudują prawdziwą 750-tkę od podstaw, która będzie wyraźnie różnić się od 1198.
OdpowiedzPopieram twoja wypowiedz.
OdpowiedzKwintesencja Ducati - dużo lansu, mało możliwości zrobienia z tego sensownego użytku. No i pewnie cena będzie jak zwykle bardzo "okazyjna" :)
OdpowiedzDla jednych lans, dla innych czyste piękno.... Jedni kupują na bazarze swoje "dzieła sztuki" inni idą do galerii. Rzecz gustu.
OdpowiedzA jeszcze inni od Włochów :P
Odpowiedz