Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeWłaśnie docieram ;-) gsx-s 1000fa - rower z silnikiem k8 , troszkę krótsze biegi oraz mniej obrotów, zrobiony do miasta i w kolo komina , mega zwinny i lekki, powyżej 200 zaczyna oddychać , od dzieciaka latałem na plastikach, teraz jestem po 40 i ciągle jest za******! Idealny kompromis jak już masz dość pozycji embrionalnej na moto :-) Na pewno nie jest to turystuk !
OdpowiedzZgarnij darmową przejażdżkę super samochodem lub motocyklem - http://tnij.org/zgarnijprzejazdzke
OdpowiedzZgarnij darmową przejażdżkę super samochodem lub motocyklem - http://link.mil.pl/zgarnijprzejazdzke/
OdpowiedzWsadzamy silnik z k8 i lecimy 300 :D
OdpowiedzWchodzę na ścigacza - widzę materiał podpisanego przez "Boczo" i wychodzę. Nie dlatego, że nie doceniam erudycji autora, ale dlatego, że na 95% nie siedział na opisywanym przez siebie motocykl. To fascynujące, ile tekstu da się naprodukować na podstawie informacji prasowych. Ale tyle wniosków to wyciągnie każdy średniointeligenty eksplorator broszury reklamowej producenta.
OdpowiedzNo przecież to jest prezentacja nowego motocykla, robimy takie dla Ciebie od lat. Suzuki miało premierę 3 tygodnie temu, nie ma go nawet jeszcze w Polsce. Nikt na nim jeszcze nie siedział. Dostaniesz test jako pierwszy, obiecuję :-)
OdpowiedzJa może nie na temat ale...jestem posiadaczem suzuki gs500 i za rok chce kupić inny motocykl,musi byc z owiewką.Kurde...na dzien dzisiejszy oferta wszystkich marek motocykli jest trudna dla mnie.Suzuki zrobilo z bandita 650 3 motocykle..bandit650N...bandit650S...i gsx650f...hm..co tu wybrac "N"ka odpada bo bez owiewki "S"ka mi sie nie podoba zostaje gsx650f ale mało jest ofert używanych moto i jest trochę ciężki.Kawasaki ma er6f ale jakos mi sie nie podoba.Yamaha ma xj6 diversion ale szukam czegos wiekszego od gs500 a xj6 raczej do kolosów nie należy (mam 1,80 cm i 80kg) do tego xj6 raczej nie będzie zbynio mocniejsza od gs'a.Jest jeszcze fazer tylko ja chce moto po 2010 roku,fz6 juz nie ma,fz8 jest malo używanych(na nowy mnie nie stać)zostaje Fazer 1000..piękny jak dla mnie no ale to litr...boje sie że to za dużo po gs'sie.Może bym "upolował" fz8 ale fz1 ma regulowane zawieszenie....Honda no cóż... cbr650f nigdy nie widziałem na żywo więc ciężko mi powiedzieć,jest jeszcze vfr800 ale poczytałem o V-TEC i jakos do mnie to nie przemawia,a na dodatek vfr strasznie trzyma cene.Co tu wybrać?Doradźcie coś ;p
OdpowiedzChętnie doradzę. Obecnie sam będę zmieniać maszynę (3 motocykl) i już troszkę poznałem rynek - na nie jednym jechałem. Skontaktuj się ze mną przez e-mail mickonr@vp.pl to pogadamy.
OdpowiedzBierz to co Ci sie podoba i tyle. Mysle ze Yamaha ,FZ6 z ostatnich lat produkcji to dobry wybor. Jesli wolisz duzego Fazera tez dasz rade, ale zastanow sie czy chcesz - koszty eksploatacji sa duzo wyzsze (spalanie, czesci). I nie wiem czy znajdziesz w swoim budzecie FZ1 po 2010. Bandity, XJ6 czy ER6 chyba Cie nie zadowolą, są niewiele mocjniejsze of GSa, a jeśli już masz doświadczenie i chcesz motocykl na kilka lat, celuj w coś co ma 100KM.
OdpowiedzNie tylko moc się liczy, ale również moment obrotowy ;)) Przykładowo CBF 1000 czy GSF 1250 nie przekraczają 100 koni, a latają podobnie jak FZ1, które ma ich 150 ;) Zależy na ile lat kolega ALojzy chce kupić motocykl, jak boi się mocy to niech weźmie SV650, GSF650, XJ6 czy ER-6 itp... te motocykle osobiście uznaję jako "pierwsze duże motocykle" czyli dobre jako drugie moto. Mocy jest troszkę więcej od GS 500, prędkość maksymalna też jest dużo wyższa. Jak budżet pozwoli to szukałbym czegoś z ABSem - nawet SV ma ABS, bo osobiście taką posiadam ;)... Jeśli kolega chce kupić motocykla na dłuuugie lata to lista się wydłuża... Moje propozycje to: GSF 1250, GSX 1250, Sprint ST, VFR 800 v-tec, FZ1 (FZ8), CBF 1000, CB 1300, Z1000SX, F800S itp...
OdpowiedzVFR bardzo dobry wybór , każdy kto go kupił jest od razu zakochany na amen dlatego trzymają ceny :D Jeszcze fajną pozycją jest CBR600F z 2011 roku , ładna i 102 km z horneta nie zrobi ci krzywdy , można polecieć na tor jak i zapakować kufer i w trasę . Z innych się nie znam bo ja Hondziarz jestem :D
Odpowiedzja na miejscu suszuki bym wypuścił nowy piec 1300 220 kucy przy 10,5 tys ,wał zlekkich włokien ,i podwojna skrzynie ,i rynek nakedów by wymietli na ten rok oczywiści eto większe ryzyko większe nakłady pracy więcej inwestycji porpostu a tak poszli po gsxr 1000 na łatwiznę odjepali nakeda na bazie gixa i w razie w przynajmniej mniej straca ,ale raczej nic niestraca co do mojej opcji tez raczej nic by niestracili a zyskał by miano ich motocykl najmocniejszego nakeda wseri pogromcę superduka itp. itd. ,.skoro już wypuszczać moto wkategori gdzie moc to kluczowa sprawa to po ch.lere się bawic w takie półśrodki bedac takim potentatem jak suzuki kawa czy honda ...,co do wersji f z boku wygalda jak garbaty rekin hehe ale aerodynamika na pewno ładnie dopracowana wersja n wygalda lepiej to akurat najmniej mnie interesuje no ale wtraciłem apropo wygaldu .
OdpowiedzSuzuki nie ma pomysłu na nowe moto - ten motocykl był by super ale kilka lat temu. Dziśaj nie widzę dla niego miejsca - europejskie firmy pokazały co to znaczy mocny naked - to nie motocykl sportowy bez owiewki (ten sam błąd popełniło BMW - nie jest takich samym hitem jak sport). To motocykl dający radość z pokonywania zakrętów motocyklem o dużej mocy i dający frajdę Ten motocykl tego nam nie da - porównując go do ..... np. KTM, Suzuki zostało w swojej filozofii budowania motocykli na początku 2000 roku. A dziś mamy 2014. Ta marka praktycznie nie pokazuje nic nowego tylko ogrzewane kotlety - a szkoda - bo ma bogatą historie
OdpowiedzCo do BMW to sie nie zgodze bo s1000r jednak jest hitem, ale ogólnie racja, Suzuki powinno zbudować ten motocykl 10 lat temu. Teraz czasy się zmieniły, Suzuki wybiorą pewnie tylko najwierniejsi fani marki, bo ten motocykl nie jest w żaden sposób przełomowy. Yamaha ma tego typu sprzęt w ofercie juz od 8 lat - FZ1, Honda czy Kawasaki również są obecne na rynku od dawna. Nie wiem co suzuki miałoby zaoferować więcej niż konkurencja. No chyba że będzie konkurowało ceną, ale w to nie wierzę patrząc na ich obecne cenniki.
Odpowiedzno dobra lecimy Kawasaki ma Z800 i Z1000, bardzo fajne modele Honda ma ..... CB1000, slabszy model, starszy, cena wysoka Yamaha ma FZ1, tak jak napisales, model sprzed 8 lat za gigantyczne pieniadze i z niedoskonalym zawieszeniem hmm .... chyba jednak jest miejsce dla tego moto na rynku i IMO bedzie cieszyl sie popularnoscia o ile cena
OdpowiedzALe nudny
Odpowiedzwersja F chyba nie jest przemyslana .... turystyk z taka kanapa dla pasazera i 17 litrowym zbiornikiem to male nieporozumienie, faje moto ale szczegoly bez pomyslunku
Odpowiedzwygląda ja cbf 1000 z poprzedniej generacji, czyli średnio. Może być natomist fajnym uniwersalnym motocyklem. Ciekawe jaka waga?
OdpowiedzNo i wreszcie szpece z Suzuki zrobili coś naprawde porządnego w dziedzinie mocnych golasów. Bardzo fajny motocykl doskonały wybór silnika z Gsx-r 1000 no i stylistyka motocykla jest naprawde na najwyższym poziomie.
Odpowiedz