Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzePanie Łukaszu, 9. linijka i trzy błędy... Sobie sobie motocyklu??? O so chozi?
Odpowiedzznany jest człek który objechał świat na mts i który to twierdzi, że stoi na doskonałych oponach. W ameryce płd nawet ze sobą "kostki" jednak zostawił je na miejscu nie zakładając. Hmm... Pewnie jednak redaktor Boczo ma większe doświadczenie w jeździe Multistradą i wie lepiej.
OdpowiedzPierwszą multistrada i paso nie zaprojektował jeden człowiek.
OdpowiedzDokładnie, ale Terblanche uczestniczył w poprawianiu Paso z tego wyszło 907 IE... notabene odszedł z grupy VW w 1989 roku i przeszedł do Cagivy, która była właścicielem Ducati... Co do "pasztetów motocyklowych", wtedy była taka moda, dość przypomnieć Hondę CBR 600/1000 Mydelniczkę, Suzuki Czajnik, Kawasaki GPX 600... Pozdr.
OdpowiedzA mi dalej brakuje Multistrady na silniku 848/899 !!! Czy oni nie widza tej luki na rynku? Hyperstrada ma sie nijak do Multistrady. Podobnie jak Kawa kolejny rok z rzedu nie wypuscila Z800SX Gdzie sa motocykle klasy sredniej ja sie pytam???
OdpowiedzA jak bys wycenil taka Multistrade ~900? Z jednej strony masz Hyperstrade (ducati twierdzi, ze to jednak turystyk!) za 56 tys zl, z drugiej masz nowa multe, w podstawowej wersji za 67 tys. Wiec gdziekolwiek po drodze bys tego motocykla nie umiescil, to podzeralyby sobie nawzajem sprzedaz....
Odpowiedz"podżerałyby sobe nawzajem sprzedaż"... jak dla mnie, awsze ten argument był, jest i będzie bez sensu. Ważne, żeby klient się zastanawiał które Ducati (i zeby kasiorka trafiła do ducatowej kieszonki), niż zastanawiał między bmw, ducati a czymś-tam-jeszcze. Z mojego punktu widzenia, gdy jeden model podkrada drugiemu, daje to pewnego rodzaju informację i możliwość zbadania dlaczego, i zmian które sprawią, że kiepsko sprzedający sie model bedzie lepszy i bardziej atrakcyjny, ściągając więcej klientów... którzy będa się zastanawiac, które ducati, a nie która marka. Ot moje dwa grosze :P
OdpowiedzTo wlasnie o to chodzi ze Hyperstrada to dziwadlo ktorego w ogole nie powinni wypuscic na rynek. Wtedy mala multi moglaby kosztowac tyle ile Hyper, nie miala by aktywnego zawieszenia, co najwyzej 4 podstawowe tryby pracy silnika jak duza Multi. Ogolnie, mniej tak zaawansowanej elektroniki, brak DVT, brak SkyHook za to kufry i silnik 848/899.
OdpowiedzNowa hyperstrada 939 jest bardzo dobrym tursytykiem z dwoma kuframi o pojemności 50Litrów. Ma 3 tryby pracy, abs, kontrole trakcji, 2 gniazda zpalniczki, szybę która pomimo małych rozmiarów robi świetną robotę i bardzo wygodne siedzenie po którym nie boli **** nawet przy trasie 600km. Jedyna wada to trochę za mały bak, ale ten kto nią jeździł dobrze wie że to mała multistrada i nic więcej tutaj nie potrzeba. Hyperstrada mocno się różni od hypermotarda, wbrew pozorom to nie jest ten sam motocykl.
OdpowiedzDolaczam sie do pytania! Dobrze, ze aby KTM wypuscil odchudzonego Adventure - jednakze gdyby Kawe Z800 daloby sie kupic ze przynajmniej szczatkowa owiewka i jakims stelazem na troszke bagazu, to biore w ciemno!
OdpowiedzKawa ma Versys 650, a jak 69 KM ci nie wystarcza to bierzesz Versys 1000.
OdpowiedzJak zaladujesz Versysa650 na 3 kufry i pasazeka na wyjazd na 2 tygodnie po Europie to zrozumiesz dlaczego 650 to za malo. 800 to idealna pojemnosc, bo 600 objedziesz a za 1000 nadazysz mowiac bardzo ogolnikowo. Elastycznosc silnika niedostepna dla 600 to cos za co warto doplacic nie przeplacajac jak za 1000.
Odpowiedz