Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarze50 letni silnik , suzuki jak zwykle się nie popisuje ... Mimo że lubię i używam tego silnika to mogliby coś przełomowego zrobić aniżeli ciągle żyć w cieniu
OdpowiedzJeżeli coś się sprawdza, a do tego jest lubiane przez klientów (sam o tym piszesz) to po co to zmieniać? Na tym polega fenomen, żeby wymyślić konstrukcję ponadczasową i dostosowywać ją tylko do wymogów czasów obecnych. Niestety, nie zawsze nowe oznacza lepsze. Pozdrawiam!
OdpowiedzTen dziobek jest nawiazaniem do Suzuki DR 800 BIG (od 1991). Czekam na to moto z niecierpliwoscia. Bedzie to kolejny moj V-Strom (po starym i nowym DL650).
OdpowiedzA wszystko dzięki poznanemu koledze z DL 650 :)
Odpowiedztaaaaaaaaaa, rok temu o tej porze mówili, że będzie na 2013, teraz mówią, że na 2014...... jak nie siądę na nim w salonie, to nie uwierzę....... miałem DL1000 i to była maszyna bliska ideałowi........zobaczymy....
OdpowiedzSuper! Oby jak najszybciej pojawił się w salonach i był co najmniej tak udany, jak DL 650. Jeśli tak będzie, to sukces gwarantowany.
OdpowiedzTo ogólny trend, czy ten dziobek pod reflektorem wygląda tak trochę hondaśnie?
OdpowiedzA pamiętasz DR Biga? Zayebiście charakterystyczny był ten dziób, Suzuki przespało kilka(naście) lat i tutaj słabo im stylizacja wyszła, a mogli do tamtego dyzajnu bardziej nawiązać...
OdpowiedzMasz rację. Niestety motocykle, tak jak samochody bardzo się do siebie upodobniają.
Odpowiedz