Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeW Stanach będą dostępne dwie wersje z i bez ABSu. Ten na filmie to ta druga \"bad ass\" wersja. Co do tego, co pisze kkkk, że jest to konkurencja dla Rocketa to...jest za, a nawet przeciw :-) Jeżdżę Rocketem i uważam, że 118 KM w F6C versus 147 kucy Rocketa to nie jest podobna moc. Tak jak moment - nie porównujmy 167 niutków z 223 Nm. To są dane mimo wszystko z innej bajki. Aczkolwiek, powiedzmy sobie szczerze - F6C absolutnie niczego nie brakuje. Pełnych osiągów Rocketa i tak nie da się właściwie praktycznie na codzień wykorzystać. F6C podoba mi się jednak bardzo dlatego, że: 1. jest nieszablonowa (jak Rocket), 2. wielka (jak Rocket), 3. prawdopodobnie będzie miała znakomitą hondowską jakość i niezawodność (tu niestety Rocket pozostaje trochę z tyłu), 3. będzie mimo wszystko pioruńsko szybka, jak na taką kupę żelastwa (i trochę plasitku). Jedyna rzecz, która nie do końca mnie przekonuje to przedni reflektor. Jest jakiś tak za mało cruiserowy. Mogli sięgnąć po coś w stylu przedniej lampy Rune, byłoby zdecydowanie bardziej stylowo. Ciekaw jestem bardzo jaką cenę zawistują w Polsce. F6B jest tańsza od Goldasa o ok. 30k PLN. Jeżeli cena F6C byłaby na poziomie 70k PLN (czyli na poziomie Rocketa), jest duża szansa na sukces. Generalnie uważam, że żółtki pokazali, że mają jaja i potrafią produkować motocykle z charakterem.
Odpowiedzkonkurencja dla Triumph Rocket III ?
Odpowiedzjak najbardziej cała charakterystyka f6c pasuje do rocketa ,masa zblizona ,moc zblizona ,zakres obrotow zblizony, pojemnosc zblizona ,geometria ergonomi i zawieszenia zblizona
Odpowiedz**** nie urywa, zbyt plastikowa jak dla mnie. Jesli nic nie zmienili w silniku to praktyczniejszy będzie F6B... Ja tam zostaję przy swojej starej Valci.
Odpowiedzno i zajepisty filmik poglądowy dla mnie trasa iidealna i krajobrazy i zero ruchu :)
Odpowiedzno zajepisciie przetuningowali goldasa pod wzgledem paramterów technicznów 80 kg mniej wzgledem f6b oznacza ze f6c od mniej wiecej 4000-4500 obr/min bedze odjezdzac f6b az do odciecia przy 6400 jak f6b zrobi 100-160 km/h w 6.0 sec to f6c zrobi to w 5,0 sec ,80 kg to lepszy feedback w kazdym aspekcie jazdy motocyklem poza jednym wyjatkiem podatnoscią na podmuchy wiatru na trasie .
Odpowiedzmi to przypomina bardzo Honde Rune, może i dobrze
OdpowiedzRune to byla Valkyrie, a F6C w USA nazywa sie Valkyrie - wiec slusznie przypomina :)
Odpowiedz