Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeja stałem się szczęśliwym posiadaczem FJR z 2005 r, nie śpię po nocach nie mogąc się doczekać wiosny i wojaży po Polsce tym bardziej że przesiadam się z FJ 600 86r:)
Odpowiedzsuper
OdpowiedzSprzęt fajny, ale jakiś dziwaczny, szczególnie te 5 biegów, w tej gamie jest dużo konkurentów, wolałbym wybierać zamiasta fjr Bmw k1200gt albo k1600 gt albo k1300gt ewentualnie k1200s
Odpowiedzwszystko ładnie pięknie BMW jeździ się rewelacyjnie ale jak już przychodzi do serwisowania to nie jest tak bajecznie.w BMW jest droższy serwis od Japońca o 50 % Zapłacić za naprawę np 1000zl a 2000 to chyba jest dość istotna różnica.Wiem o tym bo kupowałem turystyka i zastanawiałem sie na BMW 1200GT a Yamaha FJR 1300.Pojeździłem po mechanikach i porozmawiałem na temat tych moto i jakie jest jch zdanie no i wybrałem FJR 2005 ABS
OdpowiedzCiekawe jest to, że zamiast popytać się grony osób które dość mocno użytkują Bemki pytałeś się ciemnej masy tzn. naciągaczy mechaników, osobiście wiem to, chciałem wymienić w mojej BMW k100 rs sprzęgło ( wymienia się raz na 100 tys km, właśnie tyle pykło) to wołali bodajże 1200 zł w BMW Bońkowscy, w MOTO46 2 tys !!!!!, w końcu wymieniłem u ABC MOTO W GRyficach za 500zł, a tak ogólnie wymiana w Berlinie to 200 euro, ja rozumiem że raz na 100 tys to ciężko wybulić kase. A co do części, owiewki amorki wały etc. to koszty są niższe niż w japoni i zawsze dostępne. To prawda że rzeczy eksloatacyjne są droższe, ale o ile ? 200 zł na części ? A co do mechaników, boją sie i walą ceny z kosmosu, podobnie jest z mercedesami, ktoś zobaczy takie auto to kroi nie z tej ziemi, tak jest z Bmw wsród motocykli. A co ja tam w ogóle będę się gorączkował, pozdr
OdpowiedzO ceny pytałem się też w sklepach z akcesoriami do motocykli,też mówili ze cześć do BeMeK są droższe. Ale jak dałeś za szprzęgło 500zł to myślę ze to dobra cena.Jak będę wymieniał u siebie to juz będę mial porównanie,ale oby nie:) Pojezdzę ze dwa zesony na FJR to może przesiądę sie na 1200 gt,albo jak bedę forsiasty to może 1300 GT,jeździłem ją u Bieńkowskiego maszyna cudo .LWG i byle do wiosny
Odpowiedzkup sobie Fiat Punto on ma 6 biegów....na husteczke w motocyklu typowo turystycznym mieszanie biegami do szóstki? nie jestem fanem tej marki, ale FJR wyjątkowo mi się podoba, może dlatego, że marzyłem kiedyś o FJ1200, nie mając nawet pojęcia o jeje ówczesnej potedze
OdpowiedzPo co ? Żeby nie piłować silnika na autostradzie.
OdpowiedzNie liczy się ilość biegów ale ich przełożenie i tym samyn ilość obrotów na minute przy danej prędkośći yamaha przy 100km/h ma o 500 RPM mniej od np. bmw :)
OdpowiedzZobaczcie to sami: http://www.youtube.com/watch?v=bzvVfT52TPM
OdpowiedzZobaczcie to sami: http://www.youtube.com/watch?v=bzvVfT52TPM
Odpowiedzmotor fajny UWAGA NA ALIOR BANK!!!
OdpowiedzOglądał ten moto na YouTube i jestem pod wrażeniem.
OdpowiedzŚwietny sprzęt, byłem posiadaczem FJR-y i zresztą wielu innych GSX 750, CB 1300, PaniEuropan(nie polecam,katastrofa,powyżej 140km/h wężykuje strasznie), GSX-R 1000 nowego, i jeśli chodzi FJR jest wyjątkowo fajna, mam nadzieję,że uda mi się do niej wrócić.Pozdrawiam Wszystkich Motocyklistów!
OdpowiedzNo i znowu brak 6 biegu w turystyku Yamahy?????? =wyzsze obroty, wyzsze spalanie i mniejszy komfort podrozy :((((.
OdpowiedzTen motocykl nie potrzebuje 6. biegu. Piszę to jako właściciel ze sporym przebiegiem i sporym doświadczeniem na konkurencji ;)
OdpowiedzNiekoniecznie. Dobór odpowiednich przełożeń się liczy, a nie ich ilość.
OdpowiedzTo Yamaha robi motocykle turystyczne? Myslalem że w ostatnich latach skupiła się n robieniu R1 dla dresiarzy...
OdpowiedzYeti wracaj do lasu z takimi komentarzami....miałbyś nową r1 to byś głupot nie pisał tylko spał z nią w garażu..
OdpowiedzKiedy kilka lat temu stanąłem na swiatłach na mokotowie moją XJ600, a obok mnie stała FuJaRa, coś mnie tknęło. Po pierwsze czułem się jak bym stał osobówką obok TIRa, po drugie, od tego momentu chciałem mieć takiego TIRa. Teraz po kilku sezonach uważam, że to był dobry zakup. Po 2 latach przyzwyczaiłem się do latania w korkach, chociaż mi jej trochę na korki szkoda, to nie odstaję od innych w Wawie. Kogokolwiek spotkam, kto miał przyjemność obcowania z tym sprzętem odradza mi jej sprzedaż. Trochę mnie to denerwuje bo podoba mi się nowa SuperTenera, ale ten sprzęt jest naprawdę bezawaryjny, wygodny i bardzo szybki.
OdpowiedzNowa FJR - wbrew temu co wynika ze specyfikacji - jest znacznie bardziej dynamiczna, szczególnie przy dużych prędkościach i niskich obrotach. W efekcie wyprzedzanie w trasie jest jeszcze fajniejsze ;) Nie mam pojęcia z czego to wynika, ale przy przesiadce z jednej na drugą różnica jest duża. Panowie ze Ścigacza prawdopodobnie napisali artykuł na podstawie materiałów prasowych, skoro o wrażeniach z jazdy nie piszą. A szkoda, bo cyferki nie oddają wrażeń.
OdpowiedzZwykły pozer jesteś.
OdpowiedzKUSZ, a ile to tak średnio wciągnie? miasto i trasa, jeśli możesz?
Odpowiedz