Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeco z tego że jest ładny jak jest po prostu ciężkim klocem.
OdpowiedzCo z tego ze jest ciezkim klocem skoro jest po prostu ladny. Motocykl musi przede wszystkim:
Odpowiedz"który prawdopodobnie będzie podbijał do twojej kobiety, kiedy pójdzie do toalety" Czy to znaczy że pójdzie za nią do tej toalety? A to zbok!
Odpowiedzbędzie chciał żeby na niego nasikała albo coś więcej :@
OdpowiedzFajny konik podoba mi się jestem tylko ciekawy jak jeździ... może uda mi się na wiosnę jakąś testówką śmignąć...
OdpowiedzCo z tego ze ten Zet jest ladny skoro ma taka nadwage. Porownujac go do Street triple/Brutale 675 to jest juz ponad 40kg roznicy. Tego nie da sie nie czuc przerzucajac motocykl z zakretu w zakret. Po prostu stary zet w nowych szatach :)
OdpowiedzMiałem Z 750, założyłem mu wydech karbonowy i filtr powietrza K'N i nie zamieniłbym się na Z800 jakbym jeździł nim do teraz. Po pierwsze masa (jaździcie na moto tylko turystycznie i na wprost? :)) a po drugie nowy Z800 nie ma więcej mocy niż miał mój - fabryczne 110KM + sportowy wydech i filtr. Ale Zety łądne są to trzeba im przyznać i jeździło to też fajnie, ale to co zrobili teraz szału nie robi a nawet jest to krok wstecz.
Odpowiedz220 kg wazy cbf600, zwykly motocykl. Turystyki waza blizej 300, chyba ze za turystyki uwazacie duzego bandita:) turystyk to fjr1300, k1600gt, st1300... Mi sie kawa podoba, ale wolalbym doplacic do street triple. Starzeje sie i zaczynam doceniac wysilki europejskich producentow. Nie ma powodow aby kupowac motocykl japonski. Kidys to byla technologia a teraz nowe malowania:(
Odpowiedzstylistyka tym polamanym wydechem troche nawiazuje do nakedow benelli
OdpowiedzCo to za piosenka w reklamówce leci? Oczywiście żartuję. Ten filmik w całości wyznacza nowe granice reklamowego przegięcia i wiochy. Niech w Kawasaki temu nowemu-zdolnemu marketingowcowi pozwolą nabrać doświadczeń na jakimś niższym szczeblu.
Odpowiedz"Znafca" i krytyk sztuki się znalazł.
OdpowiedzAle widzę wszyscy sami specjaliści. O co wam chodzi z tą masą? Zamierzacie startować tym w wyścigach? Nawet jeśli jest cięższy o parę kilo, ale ciągle bardzo dobrze jeździ to w czym problem? Obstawiam że zadnen z was nie jeździł nawet tym motocyklem, a pewnie co drugi nawet nie ma własnego.
Odpowiedzwow, niesamowite .... 14 kg mniej od GSX1250FA to faktycnie roznia pomiedzy bigbikiem a streetfighterem ..... to ma byc maszynka do zapieprzania a ma mase turystyka ... moto to chyba Ty nie masz skoro takie bzdury wypisujesz
OdpowiedzWidzisz kolegą. W tego typu motocyklach, gdzie jeździ się z zakrętu na zakręt. Dlatego tak ważne jest prowadzenie, nie moc. Dlatego też każdy kilogram ma znaczenie i charakterystyka silnika. W przeciwnym razie to kolejny golas - nowe plastiki to za mało. Konkurencja z europy jest duża, trudno się przebić. Zeta zawszę miała bardzo dobrą relację silnika i dawkowanie mocy, ale zawieszenie odbiegało od konkurencji.
OdpowiedzPodoba mi sie różnorodność wśród streetów albo chcesz mieć zwinnego tripla albo mocnego grubasa który wygląda obłednie. Serce mówi kawasaki a rozum Triple i chyba posłuchałbym tego drugiego. Kawasaki nie można jednak ubliżyć ze stoi w miejscu bo pokazuje najwięcej z japońców. (Bardzo zaciekawiła mnie ninja 300).
OdpowiedzJaponia musi gonić Europe w streetfighterach. Brakuje w miarę mocnego połykacza zakrętów z wielkiej trójki. Fajny wygląd, smaczki - szczególnie te Zetki w lampach na tyle. Zobaczymy jak to jeździ i hamuje. Na papierze Speed Triumpha przy większej pojemności i momencie ma mniejszą masę, nie wspominam tu o Ducacie gdzie masa jest dużo lżejsza.
OdpowiedzWygląda świetnie, ale 229 kg to przesada - szczególnie przy Street Triple wypada słabo. Streetfighter powinien być poręczny i zwinny, dlatego moim zdaniem budowanie tak ciężkich "fabrycznych streetfighter'ów" mija się trochę z ideą takich motocykli (no ale Kawasaki jak każda inna firma ma przynosić zyski:)).
Odpowiedzzdecydowanie za ciężki... To już jest locha a nie streetfighter... 230 kg to waga bardziej dla motocykla turystycznego...
OdpowiedzWyglda genialnie. Technicznie nie ma szalu, troche za duza masa w stotunku do konkurencji. Ale w tej klasie parametry i osiagi nie sa tak wazne jak wyglad i cena. A ta powinna nie tylko miec 3 z przodu, ale miescic sie w dolnych granicach 30 tysiecy. Jeslli cena zostanie na poziomie dotychczasowego zeta, moze byc hit. Oczywiscie nie w Polsce, bo tu Kawasaki nie wiedziec czemu nie sa zbyt cenione, ale w krajach cywilizowanych, jest material na przeboj rynkowy.
OdpowiedzWyglda genialnie. Technicznie nie ma szalu, troche za duza masa w stotunku do konkurencji. Ale w tej klasie parametry i osiagi nie sa tak wazne jak wyglad i cena. A ta powinna nie tylko miec 3 z przodu, ale miescic sie w dolnych granicach 30 tysiecy. Jeslli cena zostanie na poziomie dotychczasowego zeta, moze byc hit. Oczywiscie nie w Polsce, bo tu Kawasaki nie wiedziec czemu nie sa zbyt cenione, ale w krajach cywilizowanych, jest material na przeboj rynkowy.
Odpowiedz