Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeKTM pozno zaczął i pozno skonczy robic dobre sprzety.. juz z dobrego duala LC4 zrobil zabawke lc4 690....lc8 juz tez powoli szosowieje i robi sie nijakie , mniejsza skok zawiechy , wieksza waga , kola 19 ( tylko R ka ma 21) , jakies esp , abs na stale , antyhoping.
OdpowiedzOd 10ciu lat, KTM wygrywa Dakar, coś o tym świadczy, jakoś GSa na podium nie widziałem.
OdpowiedzApropos GS, to najbardziej wywrotny motocykl we Francji, na szrotach jest ich pełno!
Odpowiedzwnioskujac po znajomosci tematu co jest we francji na szrotach zgaduje czym sie kolega trudni... poza tym motocykl jest tak wywrotny jak go prowadzacy.
OdpowiedzSpokojnie, spokojnie. Z tymi kłamiliwymi tezami rozprawi sie wkrótce red. Boczo wykazujac wyzszosc GS-a w każdym aspekcie ;)
OdpowiedzA ja nie mogę doczekać się nowego Super Duke 1290, to dopiero będzie masakra !
OdpowiedzRozmawialiśmy z jego konstruktorami na Teneryfie przy okazji prezentacji Adventura. Super Duke ma pojawić się oficjalnie za 7-8 miesięcy. Robota idzie pełną parą, bo jak twierdzi ekipa KTMa to będzie "ostatni taki motocykl" - prędzej czy później (raczej prędzej) produkowanie takich brzytew zostanie zabronione;) BTW, my też nie możemy się doczekać ;)
OdpowiedzCzyli trzeba kupić coś psychopatycznego (i trzymać), zanim urzędasy wymyślą, co dla nas lepsze.
OdpowiedzWielkie dzięki ! W salonach KTMa nie potrafią podać żadnej daty. Czyli już mogę wystawić na sprzedaż mojego Super Duka 990!
Odpowiedzpodstawowe pytanie, czy jest lepszy od Multistrady?
OdpowiedzJest równie dynamiczny i sportowy jak Multistrada, przy czym jest o wiele bardziej komfortowy od niej, a potencjał offroadowy (oczywiście mówimy w ramach tej klasy motocykli) jest po prostu nieporównywalny na korzyść KTMa.
OdpowiedzA jak wygląda w bezpośrednim porównaniu zachowanie na asfaltowych winklach i osłona przed wiatrem?
OdpowiedzNo niestety nie mieliśmy okazji przeprowadzić bezpośredniego porównania, ale KTM wypada znakomicie i na winklach i jeśli chodzi o ochronę kierowcy...;)
OdpowiedzDzięki. No to czekam na test, teraz to żeś zaciekawił tym moto.
OdpowiedzWszystko jest lepsze od Multistrady :)
OdpowiedzOdezwał sie znawca co Multi jeździł palcem po obrazku...
Odpowiedz