Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWitam jestem posiadaczem 1000 rr z 2010r hrc. kolezka piszacy wczesniej ze starsze modele byly bardziej agresywne wyssal chyba to nowinke z palca jezdzilem na sc 57 i na sc 44 teraz jezdze na sc 59 w tym modelu od 3 tys obrotow zaczyna sie juz cos dziac jadac 70 na 6 biegu odkrecam manetke i po krutszej chwili widze magiczne cyferki na budziku "299" moze jest to najslabszy litr w stawce ale napewno najlepiej sie prowadzacy jezdzilem rn 19 i suzi k7 o yamaszce kazdy wie ze dolu nie ma w ogule. k7 fakt dupe urywa i fajna opcja w nim sa zmienne mapy przydatne na mokrym. Ja jednak wybralem cbr nie zaluje najbardziej balem sie spalania oleju, ale mowie szczerze ze zrobilem 2.500 tys km i nie stwierdzilem ubytku oleju moto ma przejechane 12 tys km pozdro lwg!
Odpowiedzmam pytanie czy wychodzily cbr 1000 rr sc57b 2006r w malowaniu repsol w roznych odcieniach kolorow bo widzialem ostatnio taka pomaranczowa niebiesko a wszystki sa pomaranczowo ciemno granatowe
OdpowiedzA co z apetytem na olej???? Zmieniło się już coś?
OdpowiedzW takim razie ta seria 1000RR bedzie miała 4 lata :) od 2008 do 2011 :) Fajna jest ale poprzednie wersje były bardziej agresywne ;)
OdpowiedzWszystkie motocykle mają podaną moc na silniku, żeby ich własciciele mieli się później czym chwalić :)
OdpowiedzDlaczego piszecie że motocykl ma 170 KM skoro na kole ma tylko 154 (test w WMC) Co mnie interesuje że na sprzęgle ma taką moc , przecież na samym silniku nie pojeżdzi ???
OdpowiedzPrzed wieszczeniem złojenia tyłków konkurencji może warto się wstrzymać bowiem BMW S1000RR ponoć miażdży każdego litra z kraju kwitnącej wiśni...:)...
Odpowiedzweź nic mi nie mów o BMW nie dość,że brzydkie te wszystkie motocykle wyglądają jak Dauny wśród innych to jeszcze ceny z kosmosu.Dla mnie BMW to kiepskie samochody i tym bardziej motocykle...CBR 1000 może tylko cmoknąć w jej ładny zadek :)
Odpowiedztakie posty pisza tylko Ci ktorzy kieruja sie sterotypami, radze poczytac, niestety wiekszac na ten tamat jest po angielsku, natomiast jak ci sie uda to przeskoczyc to sie dowiesz ze S1000RR kosztuje tyle co Honda i Yamaha, a potem poczytasz jeszcze wiecej to sie dowiesz ze S1000RR skopal CBR 3sek na torze w Brnie na jednym okrazeniu, itd itd...
OdpowiedzSkąd masz takie informacje? Z niemieckiego pisma Motocykl? To tak samo obiektywne pismo jak Auto-Świat. Poza tym ciekawe kto kupi takie zezowate brzydactwo.
Odpowiedzja kupie, jesli mam do wyboru honde, yamahe i bmw za ta sama kase, to nie bede sie nawet zastanawial sekundy. oficjalna cena juz podana: £10,950 podstawa oraz £12,235 w pelnym wypasie.
Odpowiedzopcjonalny - znaczy z klimą,TDi,i navigacją - wszystko co potrzebne w SS
Odpowiedzmoże się myle ale zawsze myślałem że sporty kupują ludzie rządni adrenalinki którzy poprostu na nich zapier... a nie dla jakiś bajerów czy wyposażenia.Jeszcze troche i do taczki dostaniesz kufry światła przeciwmgielne i inne zbędne dla sporta pierdoły
Odpowiedzjak by cie to interesowalo co kryje sie pod opcjami w s1000rr to otworz ten link: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2009/September/sep1609-bmw-s1000rr-prices-revealed / zapewniam ze kufrow tam nie znajdziesz...
Odpowiedzi z czego drwisz? myslisz ze to smieszne? Az placze ze smiechu. Zobacz sobie na stronie bmw co jest w opcji a potem powiedz ktory inny producent moto oferuje wogole jakies opcje?
Odpowiedzszkoda tylko, że S1000RR w WSBK zajmuje przedostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów :)
OdpowiedzMówimy tutaj o seryjnym motocyklu. Honda w WSBK jest od wielu lat a BMW chyba dopiero od niedawna:) Dajmy czas BMW a myślę, że pokarze na co stać ich sprzęt.:).. Pozdrawiam....
OdpowiedzAprilia jest też pierwszy sezon i ma ponad 2 razy więcej punktów na koncie niż BMW :) pozdrawiam
Odpowiedznie pierwszy, a miała przerwę. jako fabryka maja doświadczenie w przygotowaniu motocykla do sportu, jak i w tworzeniu fabrycznego zespołu. BMW po raz pierwszy wystawia motocykle w cyklu WSBK. za to w IDM Bawarczycy mocno pukntują i BMW dowozi zawodników na pudło.
OdpowiedzRozumiem ze wieloletnie doświadczenie z Moto GP sie nie liczy u Aprili ?:).....
OdpowiedzZ motoGP? Z dwusuwowych 250, czy 125, a może z 990 w których RS3 był totalną klapą? Chociaż przyjmując Twój tok rozumowania to ich model w 990 powinien sobie dobrze poradzić - przecież doświadczenie z niższych klas. Swoją drogą, jeżeli BMW zrobi mistrza w przeciągu 10 lat to i tak będzie sukces, no chyba że pójdą drogą Ducati i zażyczą sobie pojemność np. 1500 bo z 1000 nie dają rady.
OdpowiedzPanie mądraliński, a wiesz, że cała elektronika, z kontrolą trakcji włącznie, stosowana w WSB w modelu RSV4 została opracowana właśnie podczas dwóch ostatnich sezonów w klasie 250ccm GP?
Odpowiedzdo bajerów można dodać silnik który pije olej, znany ten model z tego jest
Odpowiedztroche wygląda jak flądra :p ale poprezdeni model bardziej mi pasował.
OdpowiedzBylem i jestem zachwycony designem poprzedniej(!) generacji cbr 1000 z wydechem pod zadupkiem. Do nowego modelu kompletnie nie moge sie przekonac, wydech nie ten, przod nie ten, lusterka nie te, no jakos nic mi nie pasi ... . Dlatego pozostaje wiernym fanem cbr600 :D
OdpowiedzO tych kilku KM różnicy pomiędzy hondą i konkurencją możemy dyskutować jedynie czysto teoretycznie. W codziennym użytkowaniu w normalnym ruchu jest ona bez znaczenia. Podniecać się będą niewątpliwie lanserzy którzy większość czasu spędzają pod knajpami typu Mc D...... i prowadzą katalogowe dyskusje o liczbie KM i max. momencie. Należy zgodzić się z autorem artykułu, że pod względem użytkowym (jazda poza torem) honda bije konkurencję.
Odpowiedz